Gå til innhold

Litt flinkere


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise:

Joda, det er bare å forsyne seg :ler:

Men må advare dere, den fungerer ikke helt som den skal sånn ca på midten, noe er galt med kaloriomdanningen akkurat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønner ikke hva det kan være! Det ser ut til at det underliggende vevet presser huden utover på noe slags vis. Kanskje en opphopning av vitaminer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var middagen vel overstått :) Det ble så godt, atte! Ihvertfall kyllingretten, rundstykkene ble helt greie, men litt kjedelige. Noen helsekost ble det iaffal IKKE!

Nå har J mekka americano til oss, og etterhvert skal jeg lage flink dessert: fruktsalat. Har kjøpt fersk ananas (10000000000 ganger bedre enn den på boks), granateple og kiwi. Sunt, og ser sikkert fancy ut med tre forskjellige farger :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh. det er en bug et eller annet sted i diett.no. La inn oppskriften på middagen, og den påstår det er 2800 kalorier i én porsjon. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, langt over vanlig dagsbehov i en porsjon? Det tror jeg'kke helt på, altså!

Har ellipsemaskinen/kleshengeren fått kjørt seg i helgen, da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, langt over vanlig dagsbehov i en porsjon? Det tror jeg'kke helt på, altså!

Har ellipsemaskinen/kleshengeren fått kjørt seg i helgen, da? :D

Nei, jeg la inn ingrediensene for seg selv, og da kom det på rundt 650 kalorier. Pah!

Nei, og det er det dumme med den fant jeg ut. Jeg er jo hos J i helgene! Stort sett fra fredags ettermiddag til mandags kveld, pluss gjerne en kveld i løpet av uka og. Er liksom ikke bare å dra den med seg til ham heller. Nuvel, får bare være superflink de gangene jeg er på hybelen, også flytter vi jo antagelig sammen etterhvert, så da løser det problemet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh. det er en bug et eller annet sted i diett.no. La inn oppskriften på middagen, og den påstår det er 2800 kalorier i én porsjon. :glare:

Det var litt voldsomt, ja. Du har ikke bomma, og valgt kilo istedenfor gram, da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg skulle teste ut den der kalkulatoren deres, så jeg gikk inn da, og begynte med frokosten. Da var det tre brødskiver med ymse pålegg, så jeg skriver naturlig nok inn "brød" for å velge antall skiver.

Og hva skjer? Der popper det opp hundrevis av valg for hva som er I brødet!!! Og det var ikke antall skiver, men gram!!! Hvordan i pokker skal jeg vite hvor mye brødskivene mine veide??

Så da fant jeg ut at nei, dette var ikke noe for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt voldsomt, ja. Du har ikke bomma, og valgt kilo istedenfor gram, da? :ler:

Nei, nå har jeg dobbel-, trippel- og kvadruppelsjekka og er helt sikker på at jeg hverken har lagt inn noe feil eller at det er noe feil i oppskriften. Samme skjedde med rundstykkene. Har du fått til å legge inn oppskrifter og bruke dem i dagboka? :klø:

Hmm, jeg skulle teste ut den der kalkulatoren deres, så jeg gikk inn da, og begynte med frokosten. Da var det tre brødskiver med ymse pålegg, så jeg skriver naturlig nok inn "brød" for å velge antall skiver.

Og hva skjer? Der popper det opp hundrevis av valg for hva som er I brødet!!! Og det var ikke antall skiver, men gram!!! Hvordan i pokker skal jeg vite hvor mye brødskivene mine veide??

Så da fant jeg ut at nei, dette var ikke noe for meg :fnise:

Haha. Nei, den er egentlig litt slitsom sånn sett. Vektklubb.no var litt greiere, der står det som regel

- skive á 30 gram

- gram

sånn at man kunne velge. Og melk og slikt sto i desiliter (ikke gram!) og det står også stk på frukt og slikt. Men altså, jeg gidder ikke bli helt tullete på å veie alt jeg spiser; får tippe også blir det ca. riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå har jeg dobbel-, trippel- og kvadruppelsjekka og er helt sikker på at jeg hverken har lagt inn noe feil eller at det er noe feil i oppskriften. Samme skjedde med rundstykkene. Har du fått til å legge inn oppskrifter og bruke dem i dagboka? :klø:

Haha. Nei, den er egentlig litt slitsom sånn sett. Vektklubb.no var litt greiere, der står det som regel

- skive á 30 gram

- gram

sånn at man kunne velge. Og melk og slikt sto i desiliter (ikke gram!) og det står også stk på frukt og slikt. Men altså, jeg gidder ikke bli helt tullete på å veie alt jeg spiser; får tippe også blir det ca. riktig.

Har ikke prøvd det med oppskrifter, nei. Bruker aldri faste oppskrifter uansett. :sjenert:

Det er litt tungvint, ja, men det er jo bare å veie en gang, og så ta ca. F.eks. vet jeg nå at mengden melk jeg bruker i teen er ca 23 gram (stopper når fargen er rett), så da slipper jeg å veie det. Samme med frokosten min som er ca en variasjon av to ting. Vet sånn ca. Dessuten er det bare å slenge på vekta, ha en notisblokk ved siden av, og notere i farta mens du smører på. Egentlig ganske enkelt. :jepp: Middag er litt verre, da. Ikke funnet ut noen smart måte der enda.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=467243 ;)

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, what a day! har vært iaffall litt flink i dag og gjort endel studiearbeid. Så dro jeg til J og spiste middag (grønnsakssupperester fra lørdag) før vi dro for å møte samme gjengen vi alltid gjør på mandager. Reiste tilbake såpass sent at jeg misset både banen og bussen min, og måtte stå utendørs på Majorstua stasjon og vente i over 20 min. BRRRR!

Trøstekjøpte en sjokoladebolle på Deli de Luca... :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faen ta. Bestemte meg for å hoppe på ellipsemaskina for en (veldig) lett økt. Tror det er noe galt med den, høres ut som om det er noe løst inni det hjulet ett sted. Så det ble med 5 minutter. I morgen får jeg vel ringe xxl, håper de har en løsning på dette. *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åeh, nå ble alt bare teit og dumt og kjipt og irriterende og trist... Ikke fikk jeg gjort så mye studier som jeg ville i dag, ikke fikk jeg trent, nå er det kjempesent og jeg burde lagt meg, men naboen er fortsatt oppe og det er så lytt her. Han er alltid opp til minst 2, og skal ofte ut å hente seg noe mat eller noe på kjøkkenet. Tror han prøver å være stille, men når kjøkkenskapene er montert på murveggen inn mot rommet mitt så skal det mye til å ikke høre det. Så nå har jeg redd-for-å-ikke-få-sove-klump i magen også. Aaaargh!

Også er det for sent. Og da må jeg stå opp sent i morgen. Og det har jeg ikke lyst til. Jeg hadde lyst til å stå opp tidlig, og så trene før jeg dro på instituttet. Men det kan jeg ikke, for ellipsemøkka er kanskje ødelagt. Og hvis jeg skal ringe xxl i morgen så må jeg kanskje være hjemme. Men jeg jobber ikke så bra hjemme. Så da går hele jobbedagen i morgen i dass. Også blir jeg trøtt. For jeg får ikke sove nok.

*krisemaksimerer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...