Gå til innhold

Litt flinkere


Pingting

Anbefalte innlegg

Sweet! :sikle:

For en genial ide å ta bilde av maten og legge den ut her! Det burde jeg også gjøre. Bortsett fra at jeg ikke har maskin til å overføre bildene fra speilrefleksen på, maten min ser ikke alltid like delikat ut, og sambo hadde nok syntes at jeg hadde nådd et nytt nivå på rar-skalaen.

Jeg tror jeg har nådd toppen av skalaen for J, så i grunn har jeg ikke noe å frykte der. Refererer til følgende hendelse fra forrige helg:

Pingting: står og myser inn i et speil

Pingting: lager rar trutmunn til speilet

J: eh?

Pingting: overleppa mi er rar

J: å?

Pingting: ække no skjegg der...

J: *latterkollaps*

(J har masse skjegg)

Kanskje jeg burde begynne å legge ut bilde av maten min hver dag, hihi. Er en maxgrense på hvor mye man kan legge ut da, men det går jo an å legge det ut på Photobucket (eller lignende) og lenke. *pønsker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, treig start i dag igjen. Har lagt meg til en sånn lei vane med å ikke legge meg for 2-tiden. Mye fordi det er så himla lytt der jeg bor, og naboen er alltid opp til minst 1. Han bråker ikke, men jeg våkner hver himla gang han tar i døra eller gjør noe på kjøkkenet. Og hvis jeg våker blir jeg irritert, og ofte redd for å ikke få sove igjen - noe som gjør at jeg ikke får sove... *sukk* Så egentlig er enkleste strategi å være våken til han har lagt seg, dessuten jobber jeg egentlig bedre sent på kvelden og på natta. Og jeg kan stå opp sent hver dag om jeg vil. Det bare føles teit, jeg liker å stå opp tidlig! Men søvn må man også ha. Blikke riktig uansett det her. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens frokost: weetabix med et eple og yoghurt. (L'amour-toghurten fra Yoplait, den er så himla god!)

Nå sitter jeg med en dobbel americano og venter på at det blir lunsj om 20 minutter. Da skal jeg prøve å spise middagsrestene fra i går... selv om jeg spise frokost for mindre enn 2 timer siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det Å som har spandert? Det gikk bra, altså? :)

Jeg holder på å bli GAL her jeg sitter, kommer ingen vei før jeg har installert en extension på macen min, men det funker ikke og informatikkinstituttet/inf1000-sidene sier ingenting om hvordan man gjør det på mac, bare på windows. DISKRIMINERING! Heheheeh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Eller - det var vel de andre som hadde kjøpt, men hun kunne jo ikke drikke fire flasker alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her går det unna! Har ikke vært innom på et par dager, og så var det 2 1/2 side å lese seg opp på.. :dåne: Konklusjonen etter å ha lest gjennom er at du er morsom! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her går det unna! Har ikke vært innom på et par dager, og så var det 2 1/2 side å lese seg opp på.. :dåne: Konklusjonen etter å ha lest gjennom er at du er morsom! :fnise:

Haha! Eh, takk? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg drukket meg tullebrisen på øl og whisky med J, også har vi spilt Scrabble. Tror jeg blir litt for snill på reglene når jeg har promille, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv om vi har snakket om det flere ganger så spurte J nettopp sånn helt offisielt om jeg vil flytte sammen med ham :rødme:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg drukket meg tullebrisen på øl og whisky med J, også har vi spilt Scrabble. Tror jeg blir litt for snill på reglene når jeg har promille, haha.

Min sambo nekter å spille scrabble med meg :(

Og selv om vi har snakket om det flere ganger så spurte J nettopp sån helt offisielt om jeg vil flytte sammen med ham :rødme:

:hjerter: Åååå, så bra! Gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sambo nekter å spille scrabble med meg :(

:hjerter: Åååå, så bra! Gratulerer ;)

Ånei! Hvorfor det? Scrabble som er så gøy! (jeg spiller det ca 2-3 ganger i året, men det ER jo gøy)

Takketakk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa jeg elsker å spille det, kunne sikkert spilt hver eneste dag. Men han liker det ikke. Han bare nekter å spille, fatter ikke hvorfor! Han har jo ikke problemer med bokstavene :ler:

Hmm, hvordan ble klokka så mye plutselig? Jeg skulle jo ta en dusj.. :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :hoppe:

Sambo ringte og vekket meg, for han syntes jeg hadde sovet lenge nok, når han selv sto opp åtte for å trene og lese til eksamen. :ler:

UÆÆ! Og gratulerer, så klart!!! Så romantisk. :rødme:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer! Når flytter dere sammen da? Det blir spennende! :hoppe:

Min kjære vil ikke spille Scrabble han heller.. Pleier å spille hurtigscrabble med mamma noen ganger, det er moro! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen :) Det var jo noe vi har pratet om lenge nå, men det var litt søtt at han spurte sånn orntli'. Vet ikke hetl når jeg flytter inn, han har en leieboer som helst bør flytte ut først, ellers blir det for trangt. Sommeren kanskje, vi får se an jobbsituasjonen litt og. Blir så sliten av å jobbe i felt, så da frister det lite å lempe møbler og pusse opp soverom i helgene ;)

Nå skal vi på whiskysmaking! En greie vi gjør ca. en gang i mnd, det drives av en veldig kunnskapsrik og morsom skotte, også er det en veeeldig flink fyr som lager mat hver gang. *gleder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...