LineGourmet Skrevet 20. november 2010 #341 Del Skrevet 20. november 2010 Ikke se på MEG.... Hehe.. ble litt forvirring der oppe ja Spikermatte høres spennende ut da. Man får sikkert masse endorfiner i omløp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. november 2010 #342 Del Skrevet 20. november 2010 Så flink du er til å holde programmet, Aurelia Skriv gjerne opp hvor mye du løfter i øktene. Gøy å følge med Ha en flott lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. november 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 21. november 2010 Varmer opp til trening med et glass Fres første gang jeg tester det, lurer på om jeg blir som en duracelkanin på trening nå? Føler meg tung i kroppen, stiv i skuldera osv idag.. men blir sikkert godt når jeg kommer igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 21. november 2010 #344 Del Skrevet 21. november 2010 God treningsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. november 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) UKE 2 DAG 3 RYP kondisjon 4 x 4 intervaller 5% stigning, 8,5 km/t, 8,5 km/t, 8,5 km/t, 8,5 km/t satt opp farten på intervall 1 også (skulle egentlig hatt 8,3)! :gjeiper: RYP styrke Knebøy 40 kg X 8 40 kg X 8 40 kg X 8 Skråbenk 7 kg x 8 (for lett) 8 kg x 8 8 kg x 8 8 kg x 8.. nesten sånn at jeg vurderer 9 kg snart Roing 26 kg X 8 26 kg X 8 26 kg X 8 Arnoldpress 7 kg X 8 7 kg X 8 Bicepscurl 6 kg X 8 6 kg X 8 Triceps 10 kg X 8 10 kg X 8 .. står 12 kg i oppskriften, men holder meg til 10 kg. aldri tatt en skikkelig 10RM på denne.. Mage Diverse situps, planken (haaater planken, jeg klarer ikke særlig mer enn 30 sek.. blir det bedring???) :trene: :trene: gjør vondt i skuldrene nå, når jeg skriver.... Heiv innpå YT restitusjonsdrikk kakao og litt godt brød.. nå venter .... Spørsmål til de med Polar pulsklokker: Får dere gult/oransje på treningsdagen, og grønt neste dag? Betyr det at jeg BØR trene i morgen, at jeg ikke har trent nok idag? I guess not, da blir det kanskje rødt på tirsdag? (og DA skal jeg jo trene RYP igjen) Endret 21. november 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 21. november 2010 #346 Del Skrevet 21. november 2010 Så flink du er!!! Du er jaggu meg sterk! Planken ja. Den er pain!! Men som regel klarer man litt lenger enn man tror. Så neste gang kan du ha 35 sek som mål, så 40 sek, osv. Jeg har i hvertfall planer om å øke med 5 sek fra gang til gang! 5 sek er jo en evighet i planken-sammenheng! Jeg har Polar pulsklokke, men har ikke lagt merke til fargekoder på den. Min er kanskje for gammel og ufancy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. november 2010 Forfatter #347 Del Skrevet 21. november 2010 Fargene i Polarverden er inne på nettet, polarpersonaltrainer.. der jeg laster inn alle resultatene mine. Ganske kjekt, for det gir det altså grønt eller rødt lys for å trene neste dag, eller kanskje gult (se det litt an). hehe. Tuuusen takk for oppbacking.. føler meg ikke kjempesterk, men løfter nå litt :gjeiper: Og sterkere skal jeg bli! Får prøve å sette meg litt mål på planken ja, godt tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. november 2010 #348 Del Skrevet 21. november 2010 Du er så flink! Jeg har også Polar, men har ikke overført noe til pc enda, burde vel kanskje kjøpe en sånn link og gjøre det. Sikkert spennende og motiverende å se det på pcen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 21. november 2010 #349 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har også Polar, men har heller aldri overført noe til Pc`en.. Hvordan gjør man det? Må man kjøpe noe som ruinerer meg for å få det overført til pc`en? Bra økt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. november 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) RYP Uke 3: Tidsklemma!! har følgende plan mandag: hviledag tirsdag: RYP styrke kl 06.00!!!! onsdag: reiser bort torsdag: borte fredag: borte lørdag: borte søndag: RYP styrke og RYP kondis Har tenkt å lure inn en kondisøkt og en styrkeøkt (i treningsrom hotell eller på hotellrommet) i tilegget, pluss noe heftig shopping... Gossshhhhh jeg er spent på hvordan det blir i morgen tidlig.. blir hektisk og jeg måtte droppe kondisbiten, for å rekke jobb til 08... *pust pes* Må vel snart :søvn: PS: Jeg har Polar FT60, og en internett link som overfører dataen til internett. Superkjekt, får grafer og statistikk osv, og følger med på progresjonen der. Endret 22. november 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 22. november 2010 #351 Del Skrevet 22. november 2010 Tidsklemma er noe ordentlig herk til tider! En internettlink? Vil det si noe ala en usb-penn som du kan overføre data fra klokka til pc`en med? Eller noe ala bluetooth kanskje? Jeg må ha det inn med teskjeer skjønner du. :gjeiper: Jeg har rs300x, og tror ikke jeg får overført data sånn uten videre.. God økt i morgen-altfor-tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. november 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 22. november 2010 Yoga, jeg har denne flowlinken, som passer til modellen min. Legger bare klokka oppå så går det automatisk, altså veeeldig enkelt. Finnes også en USB penn. men tror ikke det funker til alle modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 22. november 2010 #353 Del Skrevet 22. november 2010 Aha, nå er jeg mer med.. Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 23. november 2010 #354 Del Skrevet 23. november 2010 Håper du klarte å komme deg opp i tide! Vet det er hardt, men vedig deilig å være ferdig før dagen starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 23. november 2010 #355 Del Skrevet 23. november 2010 Trening klokken seks?! Gale, gale kvinnemenneske! Fortell hvordan det gikk, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. november 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 26. november 2010 treningen gikk kjempebra klokka 6! Likte det, jeg våkna så godt. var hjemme igjen kl 7 og hoppa i dusjen.. og vekka typen. hehe.. men var overraskende mange der, sikkert 10-12 stk.. Nå er jeg littegranne lost og ensom på hotell i utlandet... sliten og trøtt og lengter mest hjem hadde roomservice for jeg var så sliten. OG fant ikke hotellet etter en tur i byen... grrrrr.... tror jeg skal ned på fitnessrommet (veldig fint hotell, ¨håper fitnessavdelingen er bra, jeg innbiller meg det). skal prøve meg på litt styrke, før jeg tar meg en karbad med badesalg, og synker ned i en stoooor og myk dobbelseng her på hotellet... ciao ciao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 26. november 2010 #357 Del Skrevet 26. november 2010 Aurelia, du er helt rå! Trening kl 6! Trente kl 07.30 en periode på sommeren, og det er utrolig deilig å trene på morgen. Men vet med meg selv at jeg ikke hadde hatt tjans til å komme meg på senteret til kl 6. Men, det handler vel om innstilling, og jeg digger innstillingen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. november 2010 Forfatter #358 Del Skrevet 26. november 2010 ferdig med kveldens trening!! fitnessrommet var nesten perfekt, savna skikkelig kneløftapparat bare.. hadde hele rommet for meg selv, litt herlig det da Nå tappes det i badekaret... RYP UKE 3 Dag 2 ryp styrke: knebøy-mangla stang (dvs var en stang på 40 kg der, men ikke apparatet rundt.. ikke kul om jeg klarte å løfte den over hodet og opp på skuldrene... og ned igjen..) tok noen få markløft istedet med 40 kg skråbenk 8 x 8 kg 8 x 10 kg (funka knallbra!) stolt arnoldpress: 8 x 8 kg 8 x 8 kg biceps: 8 x 6 kg 8 x 6 kg triceps: funka ikke med manualene, hadde ikke nedtrekk eller noe, og hadde ikke stenger til løfte.. måtte rett og slett kutte mage ojjj denne glemte jeg.... roing: hadde ikke ro apparat ------ siden det manglet litt så tok jeg litt ekstra øvelser: nedtrekk skuldre 10 x 30 kg 10 x 30 kg hamstrings-- husker ikke hvem hva hvor forside/innside lår: husker ikke helt... .... rotete trening og rotete beretning om det.. men fikk nå trent litt.. kjenner det i skuldrene nå. De "nye øvelsene" var tunge kjenner jeg.. når man ikke er vant med dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. november 2010 #359 Del Skrevet 27. november 2010 Flinke Aurelia! Bra gjort å trene når du er på utenlandstur Og rotete trening er bedre enn ingen trening. Må si at 8 kg i arnoldpress er meget bra!! Håper du sov godt i den store og myke dobbeltsengen på hotellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 27. november 2010 #360 Del Skrevet 27. november 2010 Er du på digg-utenlandstur eller jobb-utenlandstur?? Å bo på hotell er uannsett kjekt da! Egen fitnessavdeling, gode frokoster, fine bad og hørtes ut som en herlig myk dobbeltseng Håper utsikten også er bra! Og godt gjort å skvise inn litt trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå