dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 14. januar 2010 for 12 uker Gleder meg til sms-terror Takk for at du tar av plass til meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Og for prøvarane som måtte vera innom: ******* ******* babystøv ******* ******* Endret 14. januar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. januar 2010 #23 Del Skrevet 14. januar 2010 Gleder meg til å følge deg videre, dette skal gå rette veien helt til en liten bamsemums kommer til dere. Jeg kan også godt være sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2010 #24 Del Skrevet 14. januar 2010 Og for prøvarane som måtte vera innom: ******* ******* babystøv ******* ******* Førstemann :pasha: :pasha: :pasha: :pasha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 14. januar 2010 #25 Del Skrevet 14. januar 2010 Så var du på plass på mine innlegg, og eg skal følga deg fram til August Dette går endeleg vegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 14. januar 2010 #26 Del Skrevet 14. januar 2010 Hipp hurra for 12 ukers-festen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. januar 2010 #27 Del Skrevet 14. januar 2010 Og for prøvarane som måtte vera innom: ******* ******* babystøv ******* ******* :tommelopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 14. januar 2010 #28 Del Skrevet 14. januar 2010 Snikleser står frem... Så gøy du kunne flytte på deg og få ny bok!! Grattis med 12 uker!! Dette skal gå bra!! Og for prøvarane som måtte vera innom: ******* ******* babystøv ******* ******* :pasha: :pasha: :pasha: :pasha: :pasha: :pasha: Tror jaggu jeg dypper meg litt i dette støvet også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 15. januar 2010 #29 Del Skrevet 15. januar 2010 Åh! Det var på tide!! Gratulerer!! Gleder meg til å følge deg jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 15. januar 2010 #30 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer så mye med å endelig ha passert 12 uker!! Håper for all del at magen nå bare fortsetter å vokse og at dere om 6mnd får en liten, skrikende sak i armene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlarFor2ern Skrevet 15. januar 2010 #31 Del Skrevet 15. januar 2010 En snikleser titter frem..... Denne gangen skal det gå bra, dette fortjener du så mye! 12 ukers fest!! Grattis med ny bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. januar 2010 #32 Del Skrevet 15. januar 2010 Se så... dreia-bok i mine innlegg *check* GRATULERER MED 3 MND PÅ VEI, GRAVIDITETSDAGBOK, SPRELL LEVENDE BEBISS OG FERDEN MOT MAMMAROLLEN - sånn HELT på ordentlig denne gangen! Kan ikke vente med å se lille nurk. Krysser fingrene for UL-bilde og nyfødt-bilde. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. januar 2010 #33 Del Skrevet 15. januar 2010 :hoppe: for 12 uker !!! Dette skal gå veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. januar 2010 #34 Del Skrevet 15. januar 2010 Jaaaaaaaaaaa! Endelig er dreia i overetasjen!! :strix: Veldig godt å se deg her inne. Det var på tide at det er din tur Hold av en plass til meg også da Dette skal gå veien ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. januar 2010 #35 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, der ser du hvordan det går om man "faller ut" av KG en stund - da går masse folk avgårde og får seg nurk! Hurra for Dreia!!! Det er velfortjent, håper det går kjempebra med dere! *ruller (forsiktig og litt nølende) i babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 15. januar 2010 #36 Del Skrevet 15. januar 2010 Grattis med 12 uker og ny dagbok igjen! Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. januar 2010 #37 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer så masse med ny dagbok og ikke minst 12 uker! Er så utrolig glad på dine vegne. Klart det kommer til å gå bra denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. januar 2010 #38 Del Skrevet 15. januar 2010 Håper du får en fantastisk helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. januar 2010 #39 Del Skrevet 16. januar 2010 Takk for babystøv Ruller meg rundt for harde livet Gratulerer med ny bok og ikke minst i riktig etasje Gleder meg til å følge med her fremover! Herlig å se tickeren din vennen Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 16. januar 2010 #40 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg er så glad for at du endelig har fått deg dagbok her i dette underforumet. Du gir meg håp for at ting ordner seg alltid for snille jenter! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå