Matvraket Skrevet 20. januar 2010 #41 Del Skrevet 20. januar 2010 Du skulle sett utrykket mitt da jeg glemte å ta av meg klærne forrige gang jeg skulle veie meg, og plutselig hadde lagt på meg 2 kg! Var ikke mye blid da nei :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 21. januar 2010 Øh, for merkelig sted du har fått vondt på. Hørtes veldig plagsomt ut. Har du hatt nye sko elelr noe sånt i det siste? Føttene mine gjør alltid rare ting når jeg har nye sko... Kjemperart ikke sant? Ikke hadde jeg nye sko heller. Heldigvis gikk det vekk i løpet av dagen, og nå er jeg helt "frisk" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 21. januar 2010 #43 Del Skrevet 21. januar 2010 Kjemperart ikke sant? Ikke hadde jeg nye sko heller. Heldigvis gikk det vekk i løpet av dagen, og nå er jeg helt "frisk" igjen så bra, at det gikk fort over igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 22. januar 2010 Igår fikk jeg en skikkelig økt på senteret. Og for å "veie opp" for vaflene løp jeg i 20 min. Jeg ble nødt til å gå litt av og til, fordi jeg hadde tredemøllen på "intervall-stigning" (eller hva jeg skal kalle det) men jeg løp mesteparten av tiden. Var egentlig veldig fornøyd med det Men selv om jeg gjorde alle øvelsene mine og var sliten etterpå var det en ganske kjip økt Trente med mr.N, og det ble litt småsur stemning mellom oss. Han vil kun trene hangups og situps også er han ferdig. Mens jeg har jo mye mer å trene, så han ble irritert for at jeg ikke var ferdig, mens jeg ble irritert for at han ikke kunne være med å trene "ordentlig" :slår: Jaja, vi ble enige om at vi hadde vært sutrete begge to etter trening da Idag blir det Ikea på meg, så ikke så mye trening men kanskje litt bæring av tunge handleposer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 22. januar 2010 #45 Del Skrevet 22. januar 2010 Godt dere fikk snakka om det etterpå da! Greit å bli enige på forhånd sikkert, så han er forberedt på at du trenger en time (f.eks). Drar alle på Ikea om dagen eller?? Så matvraket tok seg en tur i går også... Jeg og vil!!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hmm, hva skjer her da? Jeg skrev ett innlegg igår, men nå ser jeg jo at det ikke ligger her :klø: Anyways; nå sitter jeg her å ser på slankekrigen og føler meg veldig inspirert, men jeg er jo her i sofaen uansett Men jeg skal gå å trene etterpå () ! Skulle bare ønske Bob var min trener også, da hadde det ihvertfall ikke vært noe stress å komme seg på trening :rødme: Endret 26. januar 2010 av Meg_457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2010 #47 Del Skrevet 26. januar 2010 Næmmen? Kanskje du har lagt det ut feil? Flinkis som skal trene selv om det ikke er en Bob der! Hvem er den Bob'en a? *googler* Jeg ser hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hehe, jepp Jeg hadde en veldig bra økt idag! Var lur og hadde med meg mp3`en, og da var det ikke så kjedelig å løpe allikvel, så jeg løp i 20 min i intervaller Var skikkelig svett og næsty etterpå Jeg fikk ikke gjort så mye styrke, syns liksom det er litt flaut når jeg trener alene. Jeg er ikke alltid helt sikker på om jeg bruker apparatene riktig, også syns jeg det nesten er bare gutter som bruker de maskinene..og så kommer jeg og må ta av 60 kg. og syns det er kjempeslitsomt allikevel *føler seg ikke veldig lur*. Men men; bare det at jeg gikk ut å trente av meg selv er jo ett fremskritt Endret 26. januar 2010 av Meg_457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 28. januar 2010 #49 Del Skrevet 28. januar 2010 Bra du kom deg ut å trent! Og det med å bruke apparatene håper jeg du snart kommer over! For det er det KUN du som tenker på! Trente du i går eller planer for i dag? Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2010 #50 Del Skrevet 28. januar 2010 MP3 er genialt! Alt blir lettere med musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 28. januar 2010 #51 Del Skrevet 28. januar 2010 Slenger meg på denne altså, alt blir enklere med litt musikk i ørene..... Selv husvasken blir enklere gitt;) Laget meg en trenings ipod jeg, og den hører jeg på når jeg går tur feks, litt musikk med litt feng i:=)går lissom så mye "lettere" og hardere da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 29. januar 2010 Heihei Twinkle: Jeg var å trente igår ja I prinsippet følte jeg meg veldig flink, fordi jeg gikk å trente før en forelesning og det har jeg alltid "hatt lyst til" men aldri gjort før Det ble dessverre en kjedelig økt. Jeg var tom for batteri på mp3-en og det var ingen (!) musikk på studioet. Det er heller ingen klokker i lokalet (wtf?) og siden jeg jo skulle rekke forelesningen følte jeg at jeg hadde veeeeldig dårlig tid. Så jeg løp i 10 min. (kjempekjedelig uten musikk!!) ganske fort, pulsen var oppi 172 til tider visst noen vet hva det har å si...deretter gjorde jeg litt styrke (mage, "sidemagen", rumpe, bryst og armer) før jeg løp i garderoben. Når jeg sjekket klokken der hadde jeg selvfølgelig ett kvarter igjen, men når jeg først hadde gått i garderoben så Men jeg fikk også bestilt veiledningstime til mandag Grue/gleder meg. Har hatt en veiledningstime før, på Sats, og det syns jeg egentlig ikke var verdt 150 kr. som jeg betaler nå. Håper de er flinkere her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå er jeg plutselig blitt limt fast i sofaen her. Har egentlig kjempemasse å lese, masse husarbeid å få unnagjort og jeg skal farge håret, men her er jeg på KG uansett Jeg sitter å tenker på hva jeg skal ha til middag, og har bestemt meg for ihvertfall ha salat siden jeg har fått en sånn en til jul (ja, eller gavekort som ble til denne da). Så da tenkte jeg at jeg kunne dele en av mine yndlings-salater med dere! Du trenger: Salaten: Pinjekjerner Fiken (jeg bruker tørket, men ordentlige er sikkert enda bedre!) Ruccolasalat Dressing: Olivenolje Balsamico Sitron (jeg bruker sånn på flaske ) Salt & Pepper Lag dressing, 1 del balsamico og to deler olivenolje, og smak til med sitron og salt og pepper. Rist pinjekjerner, del fikenene i skiver/slicer/strimler og stek dem raskt i pannen. Bland alt sammen og spis med kylling, biff, noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 31. januar 2010 Ble ikke en veldig sunn helg dette..Var på byn igår, og jeg overlever bare ikke dagen derpå uten cola og chips + jeg spiste chips igår på vors *Lover å trene hardt til uken*. Ellers var jeg veldig stolt av meg og mr.N igår, som gikk for å trene istedet for å sovne i sofaen! MEN treningsstudioet var stengt ! Jeg tok noen knebøy, armhevinger o.l. i stuen istedet, men det blir jo ikke det samme. Slenger meg på denne altså, alt blir enklere med litt musikk i ørene..... Selv husvasken blir enklere gitt;) Laget meg en trenings ipod jeg, og den hører jeg på når jeg går tur feks, litt musikk med litt feng i:=)går lissom så mye "lettere" og hardere da... Helt enig, har alltid musikken på full guffe når jeg vasker! Dessverre har jeg en litt gammel mp3 så jeg kan ikke lage en egen treningsliste. Må drive å skifte sanger hele tiden når jeg løper og det er litt stress Kanskje en ny mp3 kunne vært en fin belønning? HMMMM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 31. januar 2010 Har forresten skiftet til et mer beskrivende nick Må innrømme at jeg var litt inspirert av matvraket, men jeg håper ikke det ble for mye "herming"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. januar 2010 #56 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei Momseguri.... oj, navnebytte gjør meg litt forvirret kjenner igjen. Jeg kjenner igjen den rosa kaninen eller hva det er, men husker ikke helt hvem du var i ditt tidligere liv den salaten ovenfor hørtes god ut... særlig med biff oppi! sulten idag.. blir alltid så hul etter hard carido-økt/styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 1. februar 2010 #57 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei momseguri Tok litt tid før jeg fant ut hvem som hadde skrevet i boka mi men så kjente jeg også igjen bildet ditt Nå venter jeg på en ukesplan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #58 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hehe, vurderte det navnebytte litt, men jeg syns Meg_457 var så stress å "si" Idag var jeg på treningsveiledning, og har fått ett helt nytt opplegg med skikkelig tunge øvelser Blir nok fit fort nå ja Men nå driver jeg utsetter studiene mine, og jeg skal lese ferdig en artikkel og ett kapitel idag Jeg skal prøve å lage en ukeplan imorgen, eller ev. ikveld etter jeg er ferdig å lese. Idag skal jeg forresten spise middag alene, og skal lage meg pasta med kylling, pesto, pinjekjerner og løk *glede seg*. Har fått helt pestodilla for tiden, selv om jeg aldri har likt det før Endret 1. februar 2010 av Momseguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 1. februar 2010 #59 Del Skrevet 1. februar 2010 Pesto har jeg blitt veldig glad i Spiste fullkornspasta med kyllingfilet og pesto i går Veldig enkelt og kjekt å ha i skapet de dagene man ikke har handla inn middag. Ikke det værste man kan spise hvis man klarer å begrense det, ha minst mulig pesto på, skal jo ikke så mye til før en får smaken. Nå må jeg også lese litt - noen ganger kan KG ødelegge en hel lesedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #60 Del Skrevet 2. februar 2010 OMG, GANGSPERR :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå