Gå til innhold

Det store prosjektet for å bli mindre!


Momseguri

Anbefalte innlegg

Starter en treningsdagbok jeg, så kan jeg holde litt oversikt over hva jeg spiser og hvor mye jeg trener :) Jeg er en student på 21, og her er planen min:

:vekt: Startvekt er da 80,8 kg. Jeg er 172 høy, og pleide å veie 60 kg. OMG hvordan skjedde dette?!? Jeg hadde en tanke/vag plan om vektnedgang ifjor også, da jeg var kommet over 70 kg og syns det var helt forferdelig...needless to say; det funket ikke spesielt bra. Så nå har jeg bestemt meg for mål, delmål, strategier, belønninger og motivasjonsfaktorer :Nikke:

MÅL:

ca. 60 kg, str. 36-38 i klær (IKKE str. 42-44!!)

God kondis.

Bli "avhengig" av trening, og ikke se på det som ett ork :trene:

STRATEGIER:

Bytte ut brød med knekkebrød.

Kutte ned på poteter, pasta o.l. Bare bruke fullkornsprodukter.

Trene fast 3 ganger i uken. Minst 2 av disse skal være gruppetimer, en kondistime, og en time ilag med sambo (ant. styrke).

Trene ellers så ofte jeg kan! Helst 5 ganger i uken

Innføre lørdagssnop igjen, og kutte ut chips, snop, brus ol. i uken.

DELMÅL OG BELØNNING

-3 kg: True blood, sesong 2 på dvd

-5 kg: Nye Converse sko

-10 kg: Superdate med sambo

-15 kg: ?

-20 kg: ?

MOTIVASJONSFAKTORER:

-Klær!! Jeg ELSKET å shoppe, mens nå er det bare ett ork. Ikke noe gøy når man er for tjukk til å gå med de klærene man vil :(

- :sengekos:

-Gamle bekjente...jeg syns rett og slett det er utrolig pinlig når jeg av og til møter folk jeg ikke har sett siden FØR jeg la på meg 20 kg :flau:

Endret av Meg_457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...