Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Gjest marizz

Hvordan brukes denne?

Jeg har ikke prøvd den ennå, men tror bare man tar litt renseskum på og gnir den i ansiktet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

la-roche-posay-anthelios-melt-in-cream-s

La Roche-Posey Anthelios solkrem spf 30

s1607357-main-hero-300.jpg

Hårvitaminer fra Phyto (Phytophanère)

3866308_this-week-im-obsessed-with-heel-

Hand Chemestry Heel Hydration Complex. Fikk fire av disse til 200 kroner for en stund tilbake, og jeg slo til ettersom jeg er veldig glad i håndkremen i samme serie. Jeg har testet et par netter, og er utrolig fornøyd. Denne slår alle andre fotkremer jeg har prøvd ned i støvlene, og jeg har prøvd mange (L'Occitane, Dr. Scholl, Bliss, rent sheasmør, etc.). Ny favoritt!

$_12.JPG

Cel-Derma Eye Patches (jeg har aldri testet disse tidligere, så det blir spennende!)

I tillegg har jeg kjøpt penner til neglebåndsolje som kan fylles opp på nytt når de er tomme. Jeg har jojoba- og valnøttolje stående, og tror det kan passe fint til formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt mye hudpleie fra decleor :D

Decleor 3-in-1 hydra-radiance smoothing and cleansing mousse

Decleor neroli toner

Decléor Aroma Pureté - 2 In 1 Purifying & Oxygenating Mask 50ml

Decléor Hydra Floral Multi Protection Expert Maske 50ml

Har kjøpt shampoo og balsam fra John masters organics

John Masters Organics Lavender & Avocado Intensive Balsam

John Masters Organics Zinc & Sage Shampoo with Balsam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestiller du den fra?

Tror det er lookfantastic.com :)

Anonymous poster hash: 13906...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestiller du den fra?

Jeg bestiller fra Lookfantastic.com. Jeg kjøpte helårsabonnement når det var på tilbud, så derfor betaler jeg rundt 100 kroner boksen.

De kan absolutt anbefales, jeg har bestilt alle boksene siden de ble lansert i fjor høst, og er kjempefornøyd. I løpet av den perioden har jeg kun mottatt ett produkt som ikke passet meg, og det fikk jeg gitt videre til noen andre. Jeg har også oppdaget mange av favorittproduktene mine via denne boksen, for eksempel Wet Brush hårbørste, dagkrem fra Monu, rensebalm fra Eve Lom, leppomade fra CowShed og håndkrem fra Hand Chemistry. Mange av disse produktene ville jeg aldri prøvd hvis det ikke var for denne boksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller fra Lookfantastic.com. Jeg kjøpte helårsabonnement når det var på tilbud, så derfor betaler jeg rundt 100 kroner boksen.

De kan absolutt anbefales, jeg har bestilt alle boksene siden de ble lansert i fjor høst, og er kjempefornøyd. I løpet av den perioden har jeg kun mottatt ett produkt som ikke passet meg, og det fikk jeg gitt videre til noen andre. Jeg har også oppdaget mange av favorittproduktene mine via denne boksen, for eksempel Wet Brush hårbørste, dagkrem fra Monu, rensebalm fra Eve Lom, leppomade fra CowShed og håndkrem fra Hand Chemistry. Mange av disse produktene ville jeg aldri prøvd hvis det ikke var for denne boksen :)

Er dette noe ala glossybox? Aldri hørt at look fantastic har noe sånt, fikk veldig lyst på nå. Har sluttet med glossybox da jeg blw mer og mer misfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe ala glossybox? Aldri hørt at look fantastic har noe sånt, fikk veldig lyst på nå. Har sluttet med glossybox da jeg blw mer og mer misfornøyd.

Jeg har heller ikke sansen for Glossybox, fordi jeg har inntrykk av at prøvene ofte er ganske små, og ikke alltid like relevante for meg.

Nå vet jeg jo ikke hva du "er ute etter" hvis du skal kjøpe en slik boks, denne fokuserer mest på velvære og hår-/hudpleie, og ikke så mye på sminke. Det finnes en oversikt over de tidligere boksene på hjemmesiden til Lookfantastic, som gir et innblikk i konseptet: http://www.lookfantastic.com/brands/beauty-box/previous-boxes.list

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke sansen for Glossybox, fordi jeg har inntrykk av at prøvene ofte er ganske små, og ikke alltid like relevante for meg.

Nå vet jeg jo ikke hva du "er ute etter" hvis du skal kjøpe en slik boks, denne fokuserer mest på velvære og hår-/hudpleie, og ikke så mye på sminke. Det finnes en oversikt over de tidligere boksene på hjemmesiden til Lookfantastic, som gir et innblikk i konseptet: http://www.lookfantastic.com/brands/beauty-box/previous-boxes.list

Bestilte den jeg, litt teit siden jeg allerede vet hva som er i den, impulskjøp lenge leve :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender og prøve av Kat Von D tattoo concealer..



Anonymous poster hash: 33510...433
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beena

GloMinerals camouflage og GloMinerals under eye concealer :) Fikk de til 129kr per stykk på blivakker.no. Koster vel vanligvis 300kr per stykk eller noe så er veldig fornøyd :danse:

Endret av Beena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- First Aid Beauty Ultra Repair Liquid Recovery

- Oskia Renaissance Cleansing Gel
- Pai Rosehip BioRegenerate Oil
- Rituals Deep Recovery Night Cream
- Rituals Zensation Foaming Shower Gel Sensation
- Rituals Yogi Flow Foaming Shower Gel Sensation
- Rituals Magic Touch Ultra Rich Whipped Body Cream
- Rituals Essential Anti-Aging Day Cream SPF 15

Veldig positivt overrasket over Rituals produktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elemis_Sp_Home_Skin_Nourishing_Shower_Cr

Elemis Shower Cream

10366216-1302171687-913000.jpg

Elemis Skin Nourishing Milk Bath

+ en body lotion fra Elemis i reisestørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...