Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Sliter med fett hår selv og anbefaler einerlåg shampo. Får kjøpt den på helsekost. Etter jeg begynte med den kan jeg gå 2 dager uten å vaske håret mitt, mot knapt en dag før.

Ved første gangs bruk syntes jeg håret ble merkelig, men etter 2-3gangen så er håret helt fint igjen :)

Anonymous poster hash: b9625...5b8

Takk for tipset :) Bruker du kun shampooen, eller bruker du noe leave in balsam og/eller balsam i tillegg?

Problemet mitt er at jeg må ha noe balsam og olje/serum, ellers blir det vanvittig statisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Illumasqua skin base foundation og Anna Sui oil control paper.

Prøver også å finne en nettbutikk som sender til Norge utenom vivamondo som fører Clé de peau.

Translucent powder til 900,- akk og ve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultra facial defense SPF 50+ fra Skinceuticals

Shampoo fra Dr. Greve Pharma (Nok et forsøkt på å finne en shampoo som fikser det fete håret mitt.)

Har du prøvd Oil detox shampoo fra Redken? Jeg har slitt med fett hår så lenge jeg kan huske, men bestilte denne her forleden og merker forskjell etter kun to gangers bruk. Har ikke vasket håret på 3 dager nå, og det er fortsatt ikke fett. Før ble det fett etter bare en dag (ja,ekkelt, jeg vet:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Oil detox shampoo fra Redken? Jeg har slitt med fett hår så lenge jeg kan huske, men bestilte denne her forleden og merker forskjell etter kun to gangers bruk. Har ikke vasket håret på 3 dager nå, og det er fortsatt ikke fett. Før ble det fett etter bare en dag (ja,ekkelt, jeg vet:P)

Nei, Oil detox har jeg ikke prøvd. Åhh, det høres for godt ut til å være sant :fnise:

Nå ble jeg fristet til å bare klikke hjem en flaske. Ser den er på tilbud flere steder.

Forresten, hva er forskjellen på Oil detox og Soothing balance? Blir usikker på hvilken en skal gå for.

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset :) Bruker du kun shampooen, eller bruker du noe leave in balsam og/eller balsam i tillegg?

Problemet mitt er at jeg må ha noe balsam og olje/serum, ellers blir det vanvittig statisk.

Bruker honey & oat balsam fra label.m nå og da. Ikke hver dag, kanskje en gang i uka/annenhver uke. Men jeg passer veldig godt på å ikke få noe i hodebunnen. Også bruker jeg creamy shea fra Chagrin valley soap & salve company. Tar litt på fingrene og masserer inn i håret, passer godt på å ikke få noe i hodebunnen.

Det er forøvrig tea tree versjonen av einerlåg shampoen jeg synes funker best på fett hår :)

Anonymous poster hash: b9625...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, Oil detox har jeg ikke prøvd. Åhh, det høres for godt ut til å være sant :fnise:

Nå ble jeg fristet til å bare klikke hjem en flaske. Ser den er på tilbud flere steder.

Forresten, hva er forskjellen på Oil detox og Soothing balance? Blir usikker på hvilken en skal gå for.

Håper jeg ikke gir deg for høye forventninger, men jeg er meget fornøyd altså :fnise: i allefall for prisen jeg betalte (129,-) siden den er på tilbud flere steder som du nevner.

Har ikke prøvd soothing balance, men etter å ha googlet det opp tror jeg forskjellen er at soothing balance er rettet mot de med sensitiv hodebunn. står sensitive and stressed scalp, tror den er berettiget for de som har / har fått sensitiv hodebunn (p.g.a mye bleking og fargebehandling på håret fks), mens oil detox er for de som har fet hodebunn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancôme Miracle Cushion. Sånn kan det gå på en gusten, vinterblek dag.

Fortell gjerne hva du synes, jeg lurer på å teste den ut selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Korres Wild Rose 24-hour Moisturising & Brightening Cream

Korres Wild Rose Advanced Repair Sleeping Facial

(salg på asos.com)

Lioele Dollish Cera-V CC Cream

(kjøpt på ebay)

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er complexion rescue kremen/foundationen ? :) Høres veldig bra ut.

Ååh, den parfymen har jeg på meg nå. Klarer ikke slutte å lukte på håndleddet mitt. Den er så god! Tror jeg må kjøpe meg den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell gjerne hva du synes, jeg lurer på å teste den ut selv :)

Stiv pris, men jeg er stort sett veldig fornøyd. Legger seg pent, holder lenge og gir ikke kviser. Selve cushionkonseptet er snålt og jeg legger den med kost i stedet for. Da blir det plutselig litt å ha med seg rundt i veska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv pris, men jeg er stort sett veldig fornøyd. Legger seg pent, holder lenge og gir ikke kviser. Selve cushionkonseptet er snålt og jeg legger den med kost i stedet for. Da blir det plutselig litt å ha med seg rundt i veska.

Takk for tilbakemelding! Synes også konseptet er litt snålt, men det må jo være helt optimalt for reise iom. at den er så kompakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rensemelk fra Clarins

Vitamin E intense moisturizer fra bodyshop

Nutriganics smoothing serum fra bodyshop

Ble nesten baby face instant pore eraser fra Maybeline men syntes den lukta for mye parfyme:\ Så fikk jeg en prøve på en concealer fra Mac så nå er jeg spent:)



Anonymous poster hash: 17194...92a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er complexion rescue kremen/foundationen ? :) Høres veldig bra ut.

Ååh, den parfymen har jeg på meg nå. Klarer ikke slutte å lukte på håndleddet mitt. Den er så god! Tror jeg må kjøpe meg den selv :)

Complexion rescue er en farget dagkrem, og den gir et meget naturlig resultat. Den dekker ikke som en foundation, men den gjevner ut huden og gir en så fin glød til huden. "Fuktig" og fresh, men ikke blank. Her vil sikkert noen mene at denne gir et alt for dewy finish, men jeg foretrekker å se fresh ut, enn matt og tørr.

Har sensitiv, tørr eksem hud som kan finne på å bli å bli blank. Den dekker/gjevner ut noe eksem og røde partier, men ikke urenheter. Legger gjerne et ekstra lag på steder hvor jeg føler jeg trenger mer dekk, og det fungerer for min del.

Har ikke brukt denne kremen uten å bruke Météorites "perlene" fra Guerlain i Clair over, og holdbarheten er akseptabel igjennom en dag. Har lest omtaler som sier at holdbarheten uten noe form for settingpudder skal visstnok være mindre god. Bruker også serum og fuktighetskrem med SPF over som vanlig når jeg bruker denne.

Nyansen Opal passet perfekt til min hud, blek med kald/rosa undertone.

Dette er helt klart en ny favoritt. Anbefales på det vameste :)

Ja, Chloé har flere gode parfymer. Har akkurat brukt opp min 2 flaske av See by Chloé Fraiche, men må ha en ny selv om jeg akkurat har kjøpt Si Belle versjonen. Den er virkelig god. Har fått noen kommentarer på at jeg lukter godt.

Love Story er heller ikke dum altså :rodmer:

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg ikke gir deg for høye forventninger, men jeg er meget fornøyd altså :fnise: i allefall for prisen jeg betalte (129,-) siden den er på tilbud flere steder som du nevner.

Har ikke prøvd soothing balance, men etter å ha googlet det opp tror jeg forskjellen er at soothing balance er rettet mot de med sensitiv hodebunn. står sensitive and stressed scalp, tror den er berettiget for de som har / har fått sensitiv hodebunn (p.g.a mye bleking og fargebehandling på håret fks), mens oil detox er for de som har fet hodebunn :laugh:

Da har jeg fått denne, og prøvd den ut første gang på morgen idag. Følte shampooen renset godt, og den hadde en frisk citrus lukt. Håret opplevdes ikke tørt etterpå. Får nok ha litt tålmodighet ifht. om den kan gjøre noe med det fete håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rens fra Elizabeth Arden Pro, solkrem f 50 Babor, hudservietter ElizabethArden Pro, børstehode clarisonic, lee stafford hårkur, og Guerlain lebestift i en lillarosa farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...