Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Miss_Sunshine* skrev (17 timer siden):

Kan melde om at det ikke går sånn voldsomt bra med denne shoppepausen. 😂 Det skal sies at denne bestillingen ble gjort mens jeg egentlig skulle vært i sydligere strøk, men jeg lå hjemme med influensa. Har også nettopp hatt bursdag ooog det var litt salg på KICKS, i tillegg til at jeg hadde litt kuponger og bonuspoeng. :sjenert:

- California Beamin’ face & body liquid highlighter i fargen «pearl necklace» fra NYX. Hater pakningen - det er en glassflaske med dråpeteller. Blir en del klin og søl, og det kommer mye produkt av gangen. I tillegg er den nesten litt oljete i konsistensen, så jeg må være ganske forsiktig når jeg påfører den, ellers havner den litt over alt. Når den får satt seg så blir den helt nydelig, og «tørker» ikke inn slik at det bare blir igjen masse glitter slik jeg har problemer med med mange andre flytende highlightere. Den får et nesten svakt rosa skjær, noe som passer hudtonen min ganske bra.

- Re-Dew Set & Refresh Spray fra Beauty Blender. Nydelig mist, men både føles og ser ut som en oljete film på huden min, og gjør ikke noe for å forlenge holdbarheten på sminken. Kommer til å gi den en ny sjanse til høsten/vinteren igjen når huden min er litt tørrere.

- Epic Wear Liner i fargen «turqoise» fra NYX. Elsker den! Passe kremete, godt pigmentert og sitter som støpt hele dagen.

- Glow-co-nuts hydrating Coconut moisture mask fra Origins. Ikke prøvd enda, kun lukta på, og den kokosnøttlukta var intens, nesten på grensen til kvalmende for min nese, men skal gi den en sjanse da.

- Olympea Solar fra Paco Robanne. Blindkjøpte den etter å ha blitt interessert i den fra parfyme-tråden. 🙈 Har likt de andre fra PR også, men de har blitt litt for søte og tunge for meg. Med den appelsinen så ble den helt perfekt. Årets sommerduft for min del!

- Neglelakk i fargene «Du jour», «Rue Crémieux», «Chemise Blanche» og «Avant Garde» fra Atelier Rouge. Ikke prøvd, og har ikke prøvd noe fra det merket tidligere heller, så disse er jeg spent på. Fargene så akkurat ut som på bildene, så det er jo en god start.

- The Enchanted eye shadow palette fra Sigma. Årets største skuffelse når det gjelder innkjøp! Har ønsket meg dette palettet en god stund, og jeg elsker virkelig alle fargene. Meeen, kvaliteten er ikke noe å skryte av. Shimmer-øyenskyggene gir omtrent ikke farge i det hele tatt, ser bare ut som du har putta på masse glitter som legger seg i creasen. Det lille man får av farge er også litt vanskelig å blende ut. De matte skyggene er for så vidt greit pigmenterte, men de legger seg veldig patchy, er vanskelige å blende og creaser seg de også, selv med en god øyenskygge-primer som funker bra med andre paletter. Hadde virkelig forventa mer av et palett som koster 475 kr. Har paletter fra både NYX og Makeupmekka til under en tredjedel av den prisen som er ti ganger bedre enn dette her!

…..Føler alltid jeg kupper tråden med mine roman-lange anmeldelser her. Min indre wannabe-YouTube-reviewer kommer virkelig fram og hun er vanskelig å stoppe! 😅

Mangler bilder her,assa😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flusa skrev (10 timer siden):

Mangler bilder her,assa😅

Helt enig! Prøvde tre ganger å legge ved bilder, men det ble bare linker som ikke var klikkbare en gang. 😬

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg somla meg til å kjøpe en Dior-foundation! Har brukt Lancôme sin Teint miracle i alle år, og sommerstid har jeg blanda to nyanser, men nå hadde jeg lyst på en ren sommernyanse, og da falt valget på Dior Forever skin glow. And I love it! 😍 Har 2.5 N som blender perfekt inn i hudtonen min, er superfornøyd! 

image.thumb.png.6ee91fee3102de6134390481850495db.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna Llena skrev (46 minutter siden):

NailKind – Kjøp hos din NORMAL | NORMALCC Cream | Vita.no

Hvordan er den nederste?😊

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan er den nederste?😊

Anonymkode: eb56b...e56

Liker den godt, roer ned rødhet i huden og dekker godt, får jevnere hud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok en gang hamstret Eye Butter fra Klair’s, fordi Farmasiet har tilbud. Oppdaget den pga denne tråden 👀😁

Anonymkode: fe163...4d8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodyscrub og bodycreme fra Rituals.

Jeg har handlet MYE de siste månedene, jeg skal kjøpe mer fra Rituals i morgen, men da fra nettbutikken for det er kun der jeg får favorittene mine; Amsterdam. 

Etter det... shoppingpause ut året. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig handlekurv. Men jeg var i handle-modus så handlet litt småtteri 😅

FFCB7445-11A5-4834-B9F1-7F0BFA9DBB6D.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Eleven

ARTIKKEL

ART. NR

ANTALL

PRIS

TOTALT

DAY ET Gweneth J Chill Beauty, Black, 24x14x11,5 cm

107308

1

349,00 kr

349,00 kr

Lumene CC Color Correcting Powder, #3 10 g

103749

1

160,65 kr 189,00 kr

160,65 kr

Beautyblender Aquamarine, 5 g

90903

1

171,75 kr 229,00 kr

171,75 kr

Lumene Natural Glow Bronzer, 2 Arctic Sun

79755

1

165,00 kr

165,00 kr

Catrice Sun Lover Glow Bronzing Powder, 010 Sun-Kissed Bronze 8 g

100641

1

69,00 kr

69,00 kr

Issey Miyake L'Eau D'Issey, EdT 25 ml

47934

1

371,25 kr 495,00 kr

371,25 kr

Lumene CC Color Correcting Cream SPF 20, Deep Tan

81502

1

139,30 kr 199,00 kr

139,30 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne på normal her om dagen. Holy shit! Jeg har sensitiv hud, og de fleste antiperspiranter/deo får meg til å klø som en gal. Selv med et tynt lag føles huden kakete, det setter seg i klær osv. Skulle jeg finne på å være så dum at jeg har det på rett etter å ha barbert armhulene(noe man gjerne gjør på sommeren) så er det cirka like behagelig som å sette fyr på meg selv:P Denne derimot kan jeg knapt kjenne jeg har på huden, har NULL lukt, og kan brukes akkurat som jeg vil. Selv nybarbert hud reagerer ikke på den:) SÅ fornøyd!

1782119-8710908100154-01.png.rendition.7

Anonymkode: 188e0...a0d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd flere andre ting fra Emma S og er godt fornøyd. Hyggelige priser! Så nå prøver jeg denne også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Har prøvd flere andre ting fra Emma S og er godt fornøyd. Hyggelige priser! Så nå prøver jeg denne også. 

Glemte bilde. 

FC9CC6F0-BC7B-4701-BB5F-AD5CADA223F7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.6.2022 den 21.15):

Har nok en gang hamstret Eye Butter fra Klair’s, fordi Farmasiet har tilbud. Oppdaget den pga denne tråden 👀😁

Ble så glad av å lese dette😊 Har prøvd et annet produkt fra Klairs, et fuktserum som jeg også liker godt. Har brukt den i ca. 2 uker nå. Den gir mye fukt(vet ikke om den gir nok fukt på vinteren), har ikke fått kviser av den og huden føles myk og behagelig. Har også brukt hydra8 fra Medik8 og den er også god, huden blir silkemyk med engang du påfører den. Får ikke den samme følelsen med Watery Oil Drop rett etter påføring, men den gir like bra resultat i lengden. Etter å ha brukt den en stund er jeg veldig fornøyd og kommer til å fortsette å bruke den.  

Anonymkode: 1898d...f76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte NARS sin creamy concealer i dag, har brukt den fast i et par år nå🙌
image.jpeg.0486f480e319f10e36280577dd6c1bbf.jpeg

Noen her som har brukt midnight blue calming cream fra Klairs? Har lyst til å kjøpe den, spesielt etter å ha lest anmeldelsene her😄https://www.blush.no/product/1095223/ansiktspleie/nattkrem/klairs-midnight-blue-calming-cream

Er imponert over Klairs. Har kun tre produkter fra merket, men er veldig fornøyd og bruker de fast i hudpleierutinen min.

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IPL Laser hårfjerner fra Artmiss.no. Veldig deilig å bli helt hårfri ;)

Anonymkode: 30a0a...660

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...