Gå til innhold

brystreduksjon


LilleSissi

Anbefalte innlegg

Hei!

Fantastisk å lese alle erfaringene deres. Jeg skal selv bli henvist av legen til en kirurg etter jeg er ferdig med vektnedgangen min. Er 1,68 høy, veier 72 kilo og har en 75G.

Hvor mye tror dere jeg bør/må gå ned for at resultatet blir best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Fantastisk å lese alle erfaringene deres. Jeg skal selv bli henvist av legen til en kirurg etter jeg er ferdig med vektnedgangen min. Er 1,68 høy, veier 72 kilo og har en 75G.

Hvor mye tror dere jeg bør/må gå ned for at resultatet blir best?

Heisann! Hvor mye du må gå ned før reultatet blir best kan jeg ikke svare på, men jeg kan fortelle deg hvordan jeg så ut før operasjonen :)

Jeg er 1.67 høy, og veide 72 kg da jeg fikk utførst operasjonen. Hadde samme bh-str som du faktisk :) Er kjempefornøyd, og puppene mine strutter somaldri før! :fnise:

Føler meg også myye slankere enn før, og klarte ikke vente mer enn en uke før jeg gikk i undertøysbutikken og så etter nye bh-er..utålmodig kan man vel si! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hvor mye du må gå ned før reultatet blir best kan jeg ikke svare på, men jeg kan fortelle deg hvordan jeg så ut før operasjonen :)

Jeg er 1.67 høy, og veide 72 kg da jeg fikk utførst operasjonen. Hadde samme bh-str som du faktisk :) Er kjempefornøyd, og puppene mine strutter somaldri før! :fnise:

Føler meg også myye slankere enn før, og klarte ikke vente mer enn en uke før jeg gikk i undertøysbutikken og så etter nye bh-er..utålmodig kan man vel si! :P

Fikk du kostnadene dekket også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hvor mye du må gå ned før reultatet blir best kan jeg ikke svare på, men jeg kan fortelle deg hvordan jeg så ut før operasjonen :)

Jeg er 1.67 høy, og veide 72 kg da jeg fikk utførst operasjonen. Hadde samme bh-str som du faktisk :) Er kjempefornøyd, og puppene mine strutter somaldri før! :fnise:

Føler meg også myye slankere enn før, og klarte ikke vente mer enn en uke før jeg gikk i undertøysbutikken og så etter nye bh-er..utålmodig kan man vel si! :P

:ler: Har lyst å tråle undertøysbutikker allerede nå. Gleder meg også utrolig mye til å kjøpe en kjole som faktisk passer!

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har lyst å tråle undertøysbutikker allerede nå. Gleder meg også utrolig mye til å kjøpe en kjole som faktisk passer!

ja vet akkurat hvordan det føles..brukte str 42 pga de store puppene mine, fikk helt sjokk da jeg kunne gå ned til 38!! og ja, fikk det dekket,slet med rygg og nakke,og plagene er nesten borte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar :)

Måtte du vente lenge mellom legebesøk til operasjon?

Var så heldig å ha en helseforsikring som gjorde at jeg slapp å vente..kom inn til kirurgen for samtale etter kun noen dager etter henvendelse til forsikringsselskapet, og ble vel operert 20 dager etter..Hvis du lurer heter forsikringen Storebrand Helse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sendt en mail til Colosseumklinikken her i Stavnger. Håper de kan gi meg noen konkrete svar som jeg også kan fortelle videre til legen min. Er drittlei av å vente. Har venta i nesten ti år nå.

Hvor mye koster den helseforsikringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er time hos legen bestilt. 1.oktober kl.12.30. Gleder meg til å komme i gang!

Så forresten at Colosseumklinikken har ganske kort ventetid. 2 uker på konsultasjon og 2 uker på operasjon. Det skal jeg klare :)

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,nå er det 17 dager siden brystreduksjonen.jeg var til kontroll en uke etter operasjonen og tok av bandasje og skiftet tape,da sa hun at den tapen ikke trengte skiftes før to-tre uker,men blir litt usikker når jeg leser her,bør man skifte tapen ofte?hørte ikke om at jeg skulle på flere kontroller,er det vanlig?glemte å spørre også.synes ting er bedre nå en de første to ukene,men blir fortsatt fort sliten,og verker og stikker en del i brystene,blir fort sliten i hendene også.syns egentlig alt er bare vondt og pesete akkurat nå,MEN,regner med at jeg vil synes det er verdt det om noen uker :) det hadde vært kjekt å høre hvordan andre i samme"fase"har det,er usikker på hva som vanlig å kjenne,gjøre etter 2-3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,nå er det 17 dager siden brystreduksjonen.jeg var til kontroll en uke etter operasjonen og tok av bandasje og skiftet tape,da sa hun at den tapen ikke trengte skiftes før to-tre uker,men blir litt usikker når jeg leser her,bør man skifte tapen ofte?hørte ikke om at jeg skulle på flere kontroller,er det vanlig?glemte å spørre også.synes ting er bedre nå en de første to ukene,men blir fortsatt fort sliten,og verker og stikker en del i brystene,blir fort sliten i hendene også.syns egentlig alt er bare vondt og pesete akkurat nå,MEN,regner med at jeg vil synes det er verdt det om noen uker :) det hadde vært kjekt å høre hvordan andre i samme"fase"har det,er usikker på hva som vanlig å kjenne,gjøre etter 2-3 uker.

Har noen erfaring med Fana medisinske, Jeg er henvist dit etter eget ønske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen i dag, hun har sendt henvisning og jeg får time hos Colosseumklinikken innen 1-2 uker.

Rart at det endelig er i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia,da hae jeg fått tatt mine,etter 16 mnd venting.er kjempefornøyd med resultatet.strutter som aldri før,ja så lenge det varer,hehe.det rare er at jeg føler meg bedre i nakken og skuldre allrede,bare etter 4 dager..føler meg kjempelett rett og slett,nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,da hae jeg fått tatt mine,etter 16 mnd venting.er kjempefornøyd med resultatet.strutter som aldri før,ja så lenge det varer,hehe.det rare er at jeg føler meg bedre i nakken og skuldre allrede,bare etter 4 dager..føler meg kjempelett rett og slett,nydelig.

Så bra!! Er det veldig vondt etter operasjonen? Hvor opererte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia,nei overhode ikke.sjønner igrunnen ikke at det ikke gjør mere vondt.opererte på tors,hjem på fre og var allrede på handletur i timevis på lør.hadde skikklig prob med nakke,skuldre og rygg men føler meg ti ganger bedre.opererte i skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen skal jeg inn til konsultasjon på Aleris. Skal til dr. Margareth Bruheim, noen av dere som har vært borti henne?

Og så krysser jeg alt jeg har av fingrer, tær og pupper for at hun skal være enige i at brystene mine bør reduseres på statens regning!

Hei :)

Jeg skal opereres av Dr. Bruheim nå i høst, har ikke fått datoen enda men hun sa det blev før jul. Har du hatt din operasjon enda? I såfall blev du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 75 G, er under 25 i bmi, er over 30 cm fra kragebein til brystvorte. Tror dere jeg får operasjon påstatens regning? Skulle ønske konsultasjonen var i morgen. Vil ha svar på alt med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priscilla

Hei :)

Jeg skal opereres av Dr. Bruheim nå i høst, har ikke fått datoen enda men hun sa det blev før jul. Har du hatt din operasjon enda? I såfall blev du fornøyd?

Hey jeg tenkte svare deg å si at jeg på fredag ble opperert av henne ,det har gått kjempe bra =) tok av bandasjen i går og de var veldi fine ,ble kjempe overraska=) var på konsultasjon i august og fikk førts opperasjon dato i sept men som vi måtte flytte til 1.okt,men alt gikk veldi fort,trengte ikke vente lenge =)

jeg lurer på om hvor lenge det er før man kan ta en fest jeg etter man har opperert????sånn dra ut en helaften ??

var veldi bra å lese alt dere har skrevet før jeg ble opperert,fantastisk forum =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har 75 G, er under 25 i bmi, er over 30 cm fra kragebein til brystvorte. Tror dere jeg får operasjon påstatens regning? Skulle ønske konsultasjonen var i morgen. Vil ha svar på alt med en gang :)

Du måler fra kragebenet skriver du. For meg høres det ikke klart ut. Hvor på kragebenet måler du fra, oppe ved skulderen, fra midten, der det treffer brystbenet? Det er lettere å danne seg et bilde hvordan du ser ut hvis du måler avstanden fra halsgropen for eksempel. Jeg tror neppe du får operasjon på statens regning hvis du ikke har spesielle plager på grunn av bryststørrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...