*Heart* Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 4 stjernes middag halv åtte på TVNorge begynner mandag 11 januar kl 19:30. De første 4 som skal i ilden er: Tommy Steine, Tommy Sherif, Berit Riise og Henriette Bruusgaard. 4 stjernes middag halv åtte
Kanutten Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg. Synes det er et morsomt program å følge med på.
¤Tiili¤ Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 gleda meg til det, syns det er bra underholdning!
Poppzy Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg masse. Har sett på Celebert selskap i 2 dager og det er liksom ikke så morsomt som 4-stjerners middag.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Men Tommy Steine? Har vi ikke sett nok av den mannen? Han finnes jo ikke morsom. Uff... Tror jeg ikke gidder å se premieren i hvert fall, men kanskje hvis det blir noen bedre kjendiser etter hvert.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 4 stjernes middag halv åtte på TVNorge begynner mandag 11 januar kl 19:30. De første 4 som skal i ilden er: Tommy Steine, Tommy Sherif, Berit Riise og Henriette Bruusgaard. 4 stjernes middag halv åtte Gleder meg! Tommy Steine er da ganske sexy synes jeg, og Tommy Sherif er sjønn :rødme:
Kanutten Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er ikke noen stor fan av Berit Riise jeg. Men skal nok se det alikevel. Tommy Steine er jo bare søt da.
Pomeline Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ja, da var vi i gang med ny runde! Hva synes folk? Endret 11. januar 2010 av Pomeline
LineGourmet Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Ja, da var det ny runde! Hva synes folk? Jeg storkoser meg med 4 * Har den på opptak nå, skal se straks
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 Jeg elsket Mari maurstad i sesong 1. Hun var ufattelig morsom, den beste av alle.
Shade Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Jeg elsket Mari maurstad i sesong 1. Hun var ufattelig morsom, den beste av alle. Hm, jeg synes det var litt dårlig gjort av Berit å si at kjøttet var Halal.. Men ellers så fikk jeg litt lyst på sånn stekeplate til å ha på bordet jeg og, men jeg ville sikkert bare brukt det en gang og så hadde det blitt liggende inni skapet Og så er det litt irriterende at det går samtidig som Celebre gjester
Gjest Cupcakes Skrevet 12. januar 2010 #15 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Likte første episode veldig godt og bare gleder meg til å se resten av uken tror det blit veldig morsomt å se middagen til tommy shariff i morgen litt spent på gjestene videre ut i denne sesongen, da jeg syntes det dabbet litt av på gjestefornten lengre ut i første sesong, men krysser fingrene for at de klarer det bedre i denne Endret 12. januar 2010 av Cupcakes
Poppzy Skrevet 12. januar 2010 #16 Skrevet 12. januar 2010 Jeg likte programmet i går veldig bra. Lo mye av dem. Gleder meg virkelig til i kveld til tommy shariff skal lage mat. Tror det blir en morsom episode Det er nok meningen at de to programmene skal gå samtidig (4 * og celebert selskap). Det er jo konkurranse om seerne Hos meg er det ikke i tvil om hva jeg ser. 4 *. Syns de er så seriøse i celebert selskap. I alle fall i forrige uke. Direkte kjedelig syns jeg.
Gjest Candy Dong Skrevet 12. januar 2010 #17 Skrevet 12. januar 2010 Jeg likte programmet i går veldig bra. Lo mye av dem. Gleder meg virkelig til i kveld til tommy shariff skal lage mat. Tror det blir en morsom episode Det er nok meningen at de to programmene skal gå samtidig (4 * og celebert selskap). Det er jo konkurranse om seerne Hos meg er det ikke i tvil om hva jeg ser. 4 *. Syns de er så seriøse i celebert selskap. I alle fall i forrige uke. Direkte kjedelig syns jeg. Så du Espen Thoresen Hværsaagod-Takkskalduha lage mat? Alt annet enn seriøst og kjedelig.
LineGourmet Skrevet 12. januar 2010 #18 Skrevet 12. januar 2010 Tommy Sharif er jo helt dust. Og pølser på menyen i dag - dårlig innsats. Men Steine har humoren på plass: "Det er 2 ting som lukter som reker her i verden"..... nr 1 - reker.... og nr 2 -...... Scampi..
Gjest Gjest_line_* Skrevet 12. januar 2010 #19 Skrevet 12. januar 2010 Å herregud. Tommy Sharif, tror jeg dør litt av latter!!
Yoshimi Skrevet 12. januar 2010 #20 Skrevet 12. januar 2010 Er Tommy Sharif virkelig så elendig på kjøkkenet?? Det må jo være på tull! Morsomt er det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå