Gå til innhold

4 stjernes middag halv åtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 stjernes middag halv åtte på TVNorge begynner mandag 11 januar kl 19:30.

De første 4 som skal i ilden er: Tommy Steine, Tommy Sherif,

Berit Riise og Henriette Bruusgaard.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg. Synes det er et morsomt program å følge med på.

Skrevet

gleda meg til det, syns det er bra underholdning! :)

Skrevet

Gleder meg masse. Har sett på Celebert selskap i 2 dager og det er liksom ikke så morsomt som 4-stjerners middag.

Skrevet

Et av de beste programmene det :jepp:

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Men Tommy Steine? Har vi ikke sett nok av den mannen? Han finnes jo ikke morsom. Uff... Tror jeg ikke gidder å se premieren i hvert fall, men kanskje hvis det blir noen bedre kjendiser etter hvert.

Skrevet

Jeg gleder meg! :hoppe:

Skrevet
4 stjernes middag halv åtte på TVNorge begynner mandag 11 januar kl 19:30.

De første 4 som skal i ilden er: Tommy Steine, Tommy Sherif,

Berit Riise og Henriette Bruusgaard.

Gleder meg! Tommy Steine er da ganske sexy synes jeg, og Tommy Sherif er sjønn :rødme:

Skrevet

Jeg er ikke noen stor fan av Berit Riise jeg. :sjenert: Men skal nok se det alikevel. Tommy Steine er jo bare søt da.

Skrevet (endret)

Ja, da var vi i gang med ny runde! :) Hva synes folk?

Endret av Pomeline
Skrevet
Ja, da var det ny runde! :) Hva synes folk?

Jeg storkoser meg med 4 * :ler: Har den på opptak nå, skal se straks :)

Skrevet

Jeg elsket Mari maurstad i sesong 1. Hun var ufattelig morsom, den beste av alle. :)

Skrevet
Jeg elsket Mari maurstad i sesong 1. Hun var ufattelig morsom, den beste av alle. :)

Hm, jeg synes det var litt dårlig gjort av Berit å si at kjøttet var Halal..

Men ellers så fikk jeg litt lyst på sånn stekeplate til å ha på bordet jeg og, men jeg ville sikkert bare brukt det en gang og så hadde det blitt liggende inni skapet :ler:

Og så er det litt irriterende at det går samtidig som Celebre gjester :snurt:

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)

Likte første episode veldig godt og bare gleder meg til å se resten av uken :popcorn: tror det blit veldig morsomt å se middagen til tommy shariff i morgen :ler:

litt spent på gjestene videre ut i denne sesongen, da jeg syntes det dabbet litt av på gjestefornten lengre ut i første sesong, men krysser fingrene for at de klarer det bedre i denne :)

Endret av Cupcakes
Skrevet

Jeg likte programmet i går veldig bra. Lo mye av dem. Gleder meg virkelig til i kveld til tommy shariff skal lage mat. Tror det blir en morsom episode :ler:

Det er nok meningen at de to programmene skal gå samtidig (4 * og celebert selskap). Det er jo konkurranse om seerne :) Hos meg er det ikke i tvil om hva jeg ser. 4 *. Syns de er så seriøse i celebert selskap. I alle fall i forrige uke. Direkte kjedelig syns jeg.

Gjest Candy Dong
Skrevet
Jeg likte programmet i går veldig bra. Lo mye av dem. Gleder meg virkelig til i kveld til tommy shariff skal lage mat. Tror det blir en morsom episode :ler:

Det er nok meningen at de to programmene skal gå samtidig (4 * og celebert selskap). Det er jo konkurranse om seerne :) Hos meg er det ikke i tvil om hva jeg ser. 4 *. Syns de er så seriøse i celebert selskap. I alle fall i forrige uke. Direkte kjedelig syns jeg.

Så du Espen Thoresen Hværsaagod-Takkskalduha lage mat? Alt annet enn seriøst og kjedelig.

Skrevet

Tommy Sharif er jo helt dust. Og pølser på menyen i dag - dårlig innsats. :sjokkert:

Men Steine har humoren på plass: "Det er 2 ting som lukter som reker her i verden".....

nr 1 - reker....

og nr 2 -......

Scampi..

:fnise:

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

Å herregud. Tommy Sharif, tror jeg dør litt av latter!!

Skrevet

Er Tommy Sharif virkelig så elendig på kjøkkenet?? Det må jo være på tull! Morsomt er det ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...