Gå til innhold

Feeding My Inner Bimbo

Quirky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Esthetique Glasmagasinet hadde ikke sendt concealeren jeg bestilte, det var tomt både hos dem og på hovedlageret. Synes de kunne gitt beskjed, det er ikke meningen at jeg skal måtte ringe og etterlyse. Prøvde hos Esthetique Kløverhuset i Bergen i stedet, og de hadde concealeren inne- og var mye mer behjelpelige, ekspeditrisen skulle teste ut fargene i forhold til foundationen jeg bruker nå, sånn at jeg får akkurat rett farge. Siden jeg har gode, hjelpsomme venner i Bergen, slipper jeg superdyr frakt også, en venninne skal stikke innom og hente produktene i morgen og sende dem til meg.

Sist gang jeg bestilte visste jeg ikke hva jeg skulle bestille i tillegg, jeg følte at jeg nesten måtte bestille noe mer for at den dyre frakten skulle være verdt det. I ettertid fant jeg ut at jeg egentlig ikke kan leve uten MAC Fluidline, jeg mangler en concealer til øvre vippekant, siden jeg ikke helt får min elskede Lancome Crayon Khol-blyant til å funke der, jeg har ønsket meg en eyeliner som er like lett å legge som en flytende, men ikke gir den "harde" finishen som en flytende eyeliner gir. Ser ut som om Fluidline er produktet jeg har ventet på, iallefall hvis jeg skal dømme utifra beskrivelsen og omtalene på Makeupalley. Og den har fåttt 4.4 i karakter på MUA- få produkter får det! Bestilte en passende kost for å påføre vidunderproduktet, også fra MAC. Jeg hadde jo råd til det, siden jeg sparer flere hundre kr i frakt på å ikke bestille fra Esthetique i Oslo! (shopaholic-logikk)

Hentet sengetøyet i dag, det var så fiiiint! Måtte skifte på sengen med én gang, nå matcher alt endelig! Fikk skoene fra Lille Vinkel også, pumpsene må blokkes ut litt (og sålen og hælen var mye mer neon-grønne enn på bildet på nettsiden, fikk litt sjokk, men det ser kult ut), kanskje ankelbootsene også, men vinterstøvlene var perfekte.

Også lå concealer-børstene jeg bestilte fra MakeupMekka i postkassen i dag, har ikke fått testet dem enda, men størrelsen er iallefall perfekt. Liker MakeupMekka, lynrask levering og god kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Fluidline kjøpte du? Jeg har Blitz and Glitz (svart med glitter), og Macroviolet, og digger dem (når jeg orker å bruke dem, that is).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Fluidline kjøpte du? Jeg har Blitz and Glitz (svart med glitter), og Macroviolet, og digger dem (når jeg orker å bruke dem, that is).

Kjøpte Blacktrack, trengte en i basic sort. Har veldig lyst på de du har også, de står på ønskelista!

Bruker du kost fra MAC for å påføre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diverse koster til påføring. En tynn fra Make Up Store (det er nok favoritten), #210 fra MAC (tynn, syntetisk hår), og en skrå pensel som egentlig er en øyenbrynsbørste #208, men som er mye finere enn den skrå eyelinerpenselen #266. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diverse koster til påføring. En tynn fra Make Up Store (det er nok favoritten), #210 fra MAC (tynn, syntetisk hår), og en skrå pensel som egentlig er en øyenbrynsbørste #208, men som er mye finere enn den skrå eyelinerpenselen #266. :nigo:

Hvorfor spurte jeg hvilken kost du bruker? Selvfølgelig har du 15 koster kun til eyeliner. :fnise: Hvordan er fargenyansen til Macroviolet? Bilder på nettet lyver jo gjerne. Er ute etter en perfekt lilla liner til å kombinere med den plommefargede øyenskyggen min fra Estee Lauder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Macroviolet er litt gråaktig og rødaktig lilla, altså går den mer mot plomme. Jeg vil gjerne ha noe som går mer mot blått, men har ikke funnet det enda, så da får den duge. Den er mye mindre intens enn hva bildene skulle tilsi.

Av koster anbefaler jeg den fra Make Up Store (heter den #106, tro?), og MAC #208 hvis du vil ha skrå bust. Det er den som heter Angled Brow Brush (mener jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macroviolet er litt gråaktig og rødaktig lilla, altså går den mer mot plomme. Jeg vil gjerne ha noe som går mer mot blått, men har ikke funnet det enda, så da får den duge. Den er mye mindre intens enn hva bildene skulle tilsi.

Av koster anbefaler jeg den fra Make Up Store (heter den #106, tro?), og MAC #208 hvis du vil ha skrå bust. Det er den som heter Angled Brow Brush (mener jeg).

Takk! Plommefargen på øyenskyggen min fra Estee Lauder er ganske kald, og litt gråaktig, og går mer mot blått enn røtt, vet ikke om Macroviolet vil passe.

Har allerede bestilt kost fra MAC, men hvis jeg ikke er fornøyd med den, må jeg kjøpe den fra Make Up Store. Hva koster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på Topshop.co.uk for å bestille enda et par av fuskpels-tøffel-bootsene jeg elsker, men de hadde dem ikke inne. Måtte nøye meg med noen fra Asos.com i stedet, så ikke fullt så fine ut, men var i det minste rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så fristet av Honesty (damn you, woman!) at jeg gikk hen og bestilte MAC Fluidline i Macroviolet på Ebay. Det burde egentlig være full shoppingstopp nå, men får ikke den grå skinnkjolen fra Gestuz ut av hodet, tror ikke jeg kan leve uten den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle rense ansiktet for natten, og ble påminnet om at jeg begynner å gå tom for MD Formulations Facial Cleanser, og må bestille ny. La inn en bestilling på Feelunuiqe, måtte skynde meg før januarsalg-tilbudet (10% off) gikk ut.

Bestilte også en NYX Jumbo Eye Pencil i fargen Milk, har sett den omtalt så mye i makeup-blogger, og den har fått god karakter på MUA. Trengte en basis-skygge, og den fra NYX er jo sinnsvakt billig, så om den ikke er så bra som hypen skulle tilsi, er det ikke krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle rense ansiktet for natten, og ble påminnet om at jeg begynner å gå tom for MD Formulations Facial Cleanser, og må bestille ny. La inn en bestilling på Feelunuiqe, måtte skynde meg før januarsalg-tilbudet (10% off) gikk ut.

Bestilte også en NYX Jumbo Eye Pencil i fargen Milk, har sett den omtalt så mye i makeup-blogger, og den har fått god karakter på MUA. Trengte en basis-skygge, og den fra NYX er jo sinnsvakt billig, så om den ikke er så bra som hypen skulle tilsi, er det ikke krise.

Jeg er også fornøyd med NYX-blyantene :)

Bruker du Kickback?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fornøyd med NYX-blyantene :)

Bruker du Kickback?

Bra, da var det nok et godt kjøp. :)

Har nylig oppdaget Kickback, og begynt å bruke det, men det virker ikke som om alle ordrene mine blir registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke råd, men jeg MÅ ha denne! Har hatt lyst på den leeeenge, og nå er den satt ned med 40%!

Fikk ikke sove, og endte opp med å bestille kjolen nå nettopp, selv om jeg strengt tatt ikke har råd. Det var bare et for godt kjøp, og alle trenger da en grå, edgy skinnkjole i garderoben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du, når du sier det.. Jeg bestilte en ting fra FeelUnique som ikke ble registrert. Og jeg trodde jeg hadde blingset og brukt et annet vindu da jeg bestilte. Jeg skal sende mail nå og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, stakkars kontoen din. :troest:

Tror noen kommer til å ta fra meg visakortet veldig snart, og umyndiggjøre meg for godt...

Godt å lese om andres shopping mens jeg selv prøver å begrense meg :sjenert: Så mye kult du har kjøpt! :jepp:

Takk! :)

Vet du, når du sier det.. Jeg bestilte en ting fra FeelUnique som ikke ble registrert. Og jeg trodde jeg hadde blingset og brukt et annet vindu da jeg bestilte. Jeg skal sende mail nå og spørre.

Tror Kickback enda ikke funker helt som det skal. Men så at de to siste Feelunique-ordrene hadde blitt registrert, og kjolen fra Smartgirl.dk ga meg 50 poeng! Har også lurt på om jeg har blingset og ikke gått inn via Kickback-linker, men jeg har vært veldig nøye...

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at jeg hadde bestilt NYX Jumbo Pencil i fargen Strawberry Milk, ikke Milk, så måtte legge inn en ny bestilling (den i Strawberry Milk var allerede shippet). Damn kosmetikkselskaper for å gi produkter så like navn- f.eks MACs Viva Glam-leppestifter, de finnes jo i minst hundre varianter, I, II, IV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...