Gå til innhold

Feeding My Inner Bimbo


Quirky

Anbefalte innlegg

Ser at det blir nevnt mau flere steder... hva adressen til nettsiden??????

by the way.. Løsvipper MÅ prøves! Det er ikke så vanskelig å legge dem på, bare pass på å legge nok lim på ytterkantene av den falske vippen. Bruker løsvipper til spesielle anledninger, men åhh.. det er jammen fint! Liker ikke å skryte av meg selv, men falskevipper gjør at jeg føler meg litt penere :)

Lykke til med løsvippene! :)

MUA= Makeupalley! Her finner du en billion anmeldelser av (nesten) alle kosmetiske produkter du kan tenke deg! Utrolig bra side å gå innom før du kjøper ny kosmetikk.

Og takk, tror løsvipper kan bli veldig bra!

EDit: Så at linkefunksjonen ikke virket, her er adressen: www.makeupalley.com

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tilbragt hele dagen med å sette opp blogger- fashionistawannabe.com var blitt like traust og utdatert som tunika med leggings. Bestemte meg for å begynne helt fra grunnen av- nytt domene, ny design, ingen gamle poster. Fant ut at jeg skulle adde en skjønnhetsblogg i tillegg, har lekt med tanken lenge, og jeg er så obsessed med kosmetikk og sitter inne med så mye kunnskap at jeg tror jeg har noe å tilføre. Dessuten var ideen om å ha to "søsken-blogger" så appellerende! Er superfornøyd med domenenavnene/bloggtitlene: Beauty Deconstructed( www.beautydeconstructed.net ) og Fashion Deconstructed (www.fashiondeconstructed.net), mye bedre enn"fashionistawannabe". Men å sette opp to nye blogger med wordpress er pes, iallefall om du må ha perfekt layout- slet skikkelig med å finne ny layout til motebloggen, og bare å finne header-bildet tok timesvis, det er et skjeldent bilde som jeg bare har i mini-versjon (avataren min). Så må layouten redigeres, noe som innebærer masse css-koding, som ikke er gøy. I tillegg kommer installering av plugins, som tar massemasse tid, konfigurering av plugin-sene, å finne ut hvilke sider man skal legge til- har ikke fått tid til å begynne på selve bloggingen enda! Men om noen dager skal begge være oppe å gå, og motebloggen skal bli mye bedre enn den gamle- jeg skal poste outfit-bilder ofte, det første kommer kanskje på torsdag!

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmf, linkefunksjonen fungerer ikke, fikk ikke link til verken MUA eller bloggene mine til å funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innpå bare, med bad news. Lillevinkel skal slutte med sko fra Troppa. Vet du om andre som selger de? Var innom Bello og de skulle undersøke merket. Vedkommende hadde ikke hørt om Troppa. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innpå bare, med bad news. Lillevinkel skal slutte med sko fra Troppa. Vet du om andre som selger de? Var innom Bello og de skulle undersøke merket. Vedkommende hadde ikke hørt om Troppa. :overrasket:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEIII!

Vet ikke om andre som selger dem, de har iallefall vært umulig å få tak i fra andre nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kostene fra Sigma, og er ikke, vel, blown away. Det er defintivt ikke MAC-kvalitet. Er spesielt skuffet over ss252, den skulle være perfekt for å legge skygge på selve øyenlokket, men den er alt for stor- og jeg har ikke små øyne! Har bestilt denne fra Japonesque i stedet, 213, i håp om at det blir min HG basic øyenskyggebørste- i følge div.bloggere er den nesten identisk med MAC 242, bare mye bedre (MAC 242 egner seg visstok kun til kremprodukter, noe som kan stemme, siden den har syntetiske hår. Jeg har jo Japonesque 211, som er en mye mindre utgave av 213 beregnet på detaljarbeid, og den er superbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makeup-tools-spree i natt:

MAC 129 (jeg har SE-versjonen av denne, men har lest om og om igjen at SE-kostene, spesielt 129, er langt dårligere enn de originale- og jeg er definitivt ikke fornøyd med min. Nå har jeg bestilt en ordentlig 129!

Kosmetikk-ppbevarings-problemet mitt har blitt mer og mer presserende, men er nå løst! Endte opp med en løsning med separat brush roll og makeup-bager til henholdsvis øyne, ansikt og lepper, fant ikke noen tilfredsstillende bag med plass til koster, spesielt veldig lange koster som de fra Sigma og Japonesque. Har bestilt brush roll fra MAC, og makeup-rolls (makeup-bager med fire lommer med glidelås som kan rulles sammen) fra ZPM- har siklet på vesker fra sistnevnte merker på Hqhair en stund.Har også bestilt en weekender-bag fra ZPM, alt i matchende kumønster. Forskjellige farger på makeup-bagene ville vært praktisk, men jeg fant ikke tre forskjellige mønstre jeg likte.

MAC Brush Roll

Cow Makeup Roll

Cow Weekender

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...