Gå til innhold

Feeding My Inner Bimbo


Quirky

Anbefalte innlegg

Tror kaaaanskje det holder med sånn 5 treningstopper?? Men altså, det er jo valgfritt. Skal man ha singlet, tskjorter, bomull, microfiber og lang arm, samt ull, er man iallfall fort oppe i 10 trøyer. Det viktiste er at man har noen gode treningstøy, det er motiverende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kaaaanskje det holder med sånn 5 treningstopper?? Men altså, det er jo valgfritt. Skal man ha singlet, tskjorter, bomull, microfiber og lang arm, samt ull, er man iallfall fort oppe i 10 trøyer. Det viktiste er at man har noen gode treningstøy, det er motiverende ;)

Men...hva om vaskemaskinen går i stykker, og reparatørene er treige, og jeg trener 10 ganger i uken (og griser kan fly?)? Det er dumdristig å ikke være forberedt på slikt! Og jeg får så lyst å trene når jeg har nytt treningstøy!

Har bestilt de jeg likte fra Rönisch, Logo Racerback. Ikke så spennende, men det er vanskelig å finne trenings-singleter med innebygd bh, finner veldig mange singleter som er utrolig fine, men uten inner-bh. Da må jeg bruke sports-bh i tillegg, det er pes, ogs-bh stroppene på sports-bh-en vil synes under de fleste singleter, og det ødelegger alt!

Apropos sports-bh, må jeg finne en modell jeg kan leve med. Alle jeg har hatt og har er enten ubehagelige eller gir for lite støtte- jeg har ikke så stor byste, og trenger ikke ekstrem støtte, jeg kan trene uten bh uten at det blir ubehagelig, men det kan bli innmari ubehagelig å se seg selv i speilet på sikt, tyngdekraft, alder og jo-jo slanking vil gjøre nok skade, jeg behøver ikke aktivt forsøke å gjøre det verre ved å ikke gi bysten min støtte under trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink jente leeenge nå, jeg fortjener en premie. Jeg fortjener flere premier! Fine sommerklær fra Nelly, for eksempel. Som jeg har bestilt. Og jeg har nesten ikke dårlig samvittighet!

Kjole fra By Malene Birger (det mest ekstragavante kjøpet, men jeg betaler gjerne for kvalitet og god design)

Kjole fra American Vintage

Enda en kjole

Ballerinakjole

Sweatshirt-blazer fra Only

Oversized skjorte-kjole

Shorts fra Rut

Chino-shorts, også fra Rut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du virkelig 15 treningstopper? :sjokk: Jeg har 6-7 stykker og det holder i massevis for min del (og jeg trener 4-5 ganger i uken)

Jeg eier alle Ministry of Sound dvd'ene og skammer meg ikke over det akkurat :gjeiper: Tacky til tider, ja, men gud så flotte jenter :) Du har sikkert kjøpt Clubland dvd'en, den første er av dårlig kvalitet (filming, lyd osv) og kanskje de mest harry antrekkene noensinne :ler: Den nyeste i Clubland-serien er av mye bedre kvalitet :)

Tror jeg har 20 ulike treningsdvd'er og jeg må innrømme (nå som jeg trener mest på Elixia) at effekten av treningsdvd'ene er bedre enn timene på Elixia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du virkelig 15 treningstopper? :sjokk: Jeg har 6-7 stykker og det holder i massevis for min del (og jeg trener 4-5 ganger i uken)

Jeg eier alle Ministry of Sound dvd'ene og skammer meg ikke over det akkurat :gjeiper: Tacky til tider, ja, men gud så flotte jenter :) Du har sikkert kjøpt Clubland dvd'en, den første er av dårlig kvalitet (filming, lyd osv) og kanskje de mest harry antrekkene noensinne :ler: Den nyeste i Clubland-serien er av mye bedre kvalitet :)

Tror jeg har 20 ulike treningsdvd'er og jeg må innrømme (nå som jeg trener mest på Elixia) at effekten av treningsdvd'ene er bedre enn timene på Elixia!

Uhhm, jeg trenger kanskje strengt tatt ikke 15 treningstopper, jeg har bare lyst på massemasse treningstopper...

Det var Clubland og den nyeste Ministry of Sound jeg kjøpte, ja. Har også alle Ministry of Sound-videoene, de er virkelig bra. Jeg synes ikke jeg får like god effekt av å trene hjemme med dvd, jeg har ikke selvdisiplin nok, jeg slacker når jeg trener hjemme, tar meg ikke helt ut, noen ganger avslutter jeg til og med før videoen er ferdig. Nå får vi se om den nye stepmaskinen min vil bli brukt, synd at det nærmer seg sesongslutt på de fleste yndlings-tv-seriene mine, må ha noe som virkelig fenger å se på når jeg tråkker. Må få opprettholdt de gode treningsrutinene mine selv når SATS kutter ned på gruppetimene jeg liker til sommmeren. Jeg HATER at de har et så dårlig tilbud om sommeren, tar alle to måneders ferie fra trening om sommeren?

Ble så skuffet da 3T åpnet rett borti gata her i mars, det var nesten ingen gruppetreningstimer etter min smak, d.v.s avansert aerobic/step eller kickboksing-inspirerte timer. Dørstokkmila vill nok bli langt mer overkommelig når man har treningssenter et minutts gange hjemmefra, om vinteren er det så kjipt å gå 15 min for å komme til SATS, og så gå samme strekning hjem igjen etter at jeg har trent, nå når det er mildere er det ikke så ille, får forbrent enda flere kalorier. :)

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gitt opp håpet om å noen gang få det jeg har bestilt fra Motedronningen.com, det har jo gått nesten to måneder! Men, i dag fikk jeg mail om at ordren nå var sendt- d.v.s deler av ordren min, de har bare sendt to av plaggene, etter de andre står det bare "rest", går ut i fra at det betyr at de har ambisjoner om å få levert dem i fremtiden...jeg er bare happy for at de to plaggene som er sendt er de to jeg hadde mest lyst på, den sorte/grå leopardmønstrede kjolen og den hvite oversize skjorten, har lett etter erstatninger for disse plaggene andre steder, men ikke funnet noe som har vært i nærheten av de fra Motedronningen, som er perfekte.

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Så uprofesjonelt av motedronningen.no.. Da tør jeg ikke bestille derfra, i hvertfall. Vet du om flere har hatt problemer med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uprofesjonelt av motedronningen.no.. Da tør jeg ikke bestille derfra, i hvertfall. Vet du om flere har hatt problemer med dem?

Ja, har sett flere innlegg her på kg der folk klager over lang leveringstid, at de ikke får kontakt med butikken- kundeservicen er ikke-eksisterende.

Men, det er jo en veldig fersk nettbutikk, kanskje de forbedrer seg kraftig når de får etablert seg. Jeg kommer nok til å bestille igjen, de har et unikt utvalg klær, jeg har funnet og vil nok i fremtiden finne flere plagg jeg ikke finner andre steder. Så lenge man forbereder seg på lang ventetid/at pakken ikke kommer overhodet, og for all del ikke betaler med visa- velg oppkrav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt gira på treningstøy, har oppdaget denne nettbutikken, masse fint der. Men jeg har vel åtte trenings- singleter nå, og fem t-skjorter. Kanskje jeg skal si meg fornøyd med de jeg har?

Var innom sportsbutikken på Solsiden i kveld, det synes som de virkelig har gått inn for å finne de styggeste treningsklærne på markedet. De har greid å finne de mindre fine plaggene fra merker jeg elsker, som Rönisch og Casall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne...er det ingen som har noe å si om innkjøpene fra Nelly? Jeg er jo borderline psykotisk p.g.a eksamensstress, har jeg kjøpt masse fælt uten å skjønne det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen innspill, og knapt med tid til å åpne linkene, for jeg har vært så utrolig dum at jeg har tatt på meg et oversettingsoppdrag hvor jeg fikk ca. 36 timer på meg. Jeg må være gal... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...likte de tre første kjolene fra Nelly, spesielt "enda en kjole". Men jeg bruker mørke farger, så det blir litt annerledes inntrykk da.

Suprabuksen presset på! Med minimal bevegelighet. Ikke vider den seg ut heller. Men ser lekker ut stående, med høye hæler. Moder'n måtte sy på noen lukkehemper, for glidelåsen sklei ned bare jeg bøyde meg ned. Var nok en slapp glidelås, for nå holder den seg på plass.

Lurer på om vi bor i samme nabolag altså. Med nyåpnet 3T 1 minutt unna. Holder meg til sats jeg også, liker meg så godt der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...likte de tre første kjolene fra Nelly, spesielt "enda en kjole". Men jeg bruker mørke farger, så det blir litt annerledes inntrykk da.

Suprabuksen presset på! Med minimal bevegelighet. Ikke vider den seg ut heller. Men ser lekker ut stående, med høye hæler. Moder'n måtte sy på noen lukkehemper, for glidelåsen sklei ned bare jeg bøyde meg ned. Var nok en slapp glidelås, for nå holder den seg på plass.

Lurer på om vi bor i samme nabolag altså. Med nyåpnet 3T 1 minutt unna. Holder meg til sats jeg også, liker meg så godt der. :)

Åhh! Er du også fornøyd med den nye, store Rema-butikken med tilhørende brustadbu? :)

Nå kommer jeg til å gå rundt og se etter en dame i supra-bukser hver gang jeg er utenfor døra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsøker fortsatt å holde shoppingen under kontroll, men måtte belønne meg selv for den intensive eksamensinnsatsen den siste uken. Har bestilt fem litersflasker mandelolje, fem litersflasker jojobaolje, en 1,5 kgs bøtte med grønnleire, 500 ml Kokoi-nøtt-olje, olje mot rødflammet og sensitiv hud og en olje som skal dempe strekkmerker og arr, alt fra Myrra.no. Nå må jeg bare finne fine flasker jeg kan helle olje over i, literssflasker blir for store og uhåndterlige, og dessuten ser flaskene fra Myrra så billige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er på jakt etter sjampo-alternativer til både meg og kjæresten, og har snust litt på John Masters Organics, spesielt denne ser interessant ut. Vi har begge sensitiv hodebunn som lett blir irritert, også av sjampoer fra anerkjente merker som Redken, Sebastian etc, og jeg vil i tillegg ha noe som gir litt pleie. Om vi kunne finne en sjampo begge kunne bruke ville det vært ideelt, vi har allerede for mange produkter stående i dusjen- for mange produkter på badet generelt, hyller og skap er overfylte.

Er også ute etter det ultimate detangling-produktet, og John Masters Organics har et som synes lovende, Citrus and Neroli Detangler, som har fått gode karakterer på MUA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min indre bimbo er ekstatisk over at jeg har oppdaget leppestift, og har nå overtalt meg til å prøve meg på noe jeg har holdt meg unna siden tenårene- lip gloss. Alle lip glosser jeg har prøvd føles ekle på leppene, og holder i under to minutter. Men, jeg satser på at det har vært fremgang også på dette området i kosmetikkbransjen, researchen min tyder på det. Cliniques long-lasting lip gloss og Smashboxs' Limitless gloss syntes å være de beste alternativene, siden jeg liker Smashbox og fargeutvalget av Clinique-glossen på Ebay var elendig, valgte jeg Smashbox-glossen(e). Gikk hen og bestilte tre stk i forskjellige farger- man må da ha valgmuligheter, dessuten sparer jeg på combined shipping, så å kjøpe flere var mer fornuftig...sant? :sjenert:

Valgte nyansene Infinite (nude pink), non stop (en lys fuksiatone)og Endless, en sheer plommenyanse.

Om de viser seg å være ubehagelige på eller ikke i nærheten av så long-lasting som lovet, boikotter jeg lip gloss i ti nye år, kanskje vi blir invadert av aliens i mellomtiden, en mer avansert rase som har masse fancy teknologi slik som de på V (tv-serie), som har greid å utvikle den ultimate lip gloss.

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De hundre literene med henholdsvis Jojobaolje og Mandelolje lar vente på seg (ikke rart, de må vel ha en egen lastebil for å frakte alt sammen), så jeg ble nødt til å kjøpe oljer på apoteket i dag i stedet, motvillig. Om jeg skal betale overpris for noe bør det i det minste komme i pen emballasje. Var innom helsekosten først, ville ha de overprisede oljene i de pene grønne glassflaskene i stedet, men de var utsolgt- jævla transportstreik. Ekspeditrisen prøvde å overbevise meg om at kokosolje/fett var et laaaaangt bedre alternativ enn mandel og/eller jojobaolje, og hun gjorde en såpass god jobb at jeg nå må forske litt, hvis noen antyder at jeg har gått glipp av noe, noe som kan gjøre meg penere, får jeg tilløp til panikkangst. :ler: Kjøpte også EOS leppepomade i den nyeste varienten, lemon drop- selv om EOS ikke er i nærheten av så bra som Decleors leppepomader, og nesten like dyr, luktet lemon drop-greia så vanvittig godt!

Impromptu fest i morgen, bare en liten greie med grilling og, takket være min medbragte ipod med spesiallaget spilleliste, super musikk. :sjarmor: Har planlagt antrekket- høye sorte platåpumps, sort opaque strømpebukse, den hvite oversized "herreskjorten" fra Motedronningen.com jeg hentet for et par dager siden, med eller uten belte over- har ikke bestemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsket litt, og kommet frem til at kokosfett kan ha potensiale som kosmetisk produkt, både for hud og hår. Kom over en norsk nettbutikk der de ikke bare hadde den Cocosa-varianten jeg ble anbefalt på helsekosten (bestemte meg for å gå for et anerkjent merke, det jeg har lest på nettet bekrefteen det produsentene av Cocosa påstår- det er mye dårlig kokosfett/olje på markedet) rimeligere, men også kosttilskuddet eye-q, som jeg har hatt store vansker med å oppdrive de siste årene (fettsyretilskudd som har spesielt god effekt på ADHD-hjerner, funker, men er ikke så populært siden det er dyrt og få kjenner til det),noen andre av mine andre foretrukne kostilsskudd, mandelmel, og en del organisk kosmetikk, jeg fant en relativt rimelig detangler-balsam jeg skal teste ut.

Jeg måtte jo uansett ha kostilskudd, og da kunne jeg jo like gjerne teste Cocosa, få mest ut for portoen, sant? Og for å virkelig få uttelling for portokostnadene måtte jeg jo nesten bestille mandelmel og et par flasker detangler. Og jeg har jo shoppet så überfornuftige ting (ja, kosmetikk er fornuftig og nødvendig på linje med kosttilskudd når man har hår som mitt), vitaminer, mineraler, fettsyrer- og mandelmel er jo mat, ingen kan klandre meg for å shoppe mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! vet ikke om jeg har skrevet her før? tenkte uansett bare jeg skulle nevne at jeg tror jeg har sett eye-q på Vita før :)

og må si du kjøper ting i store kvanta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har shoppet litt irl i dag- rensesjampo fra Redken (Hair Cleansing Cream) fra frisør- omtrent 800% dyrere enn hos Feelunique, men jeg kunne ikke vente i flere uker, flasken som sto i dusjen var plutselig tom da jeg skulle vaske ut olje i går- aner ikke hva som har skjedd, men skylder på sambo. :lur: Rensesjampo er essensielt når man kurer med olje, iallefall om man har laaangt, kjempetykt hestehår som mitt. Kjøpte også en pakke med barberhøvel + fire blad fra Gilette- billig-høvelen og bladene fra iherb holder ikke mål, bladet løsner fra høvelen hele tiden, og de nye bladene fra Gilette har fem rader med blad, slik herrehøvelene har hatt lenge, hvilket gir et bedre resultat med mindre arbeid, utifra erfaringene mine fra når jeg har tyvlånt kjærestens høvel.

Har også bestilt solkrem, ville ha noe vannfast/svært vannresistent som ikke tetter porer og forårsaker kviser eller irritasjon, og med høy faktor, hvilket ikke var lett å finne- endte opp med denne fra SkinCeuticals.

Nå vurderer jeg å stikke bort på helsekostbutikken og kjøpe Cocosa, siden jeg ikke får de jeg har bestilt på nettet før om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...