Gå til innhold

Feeding My Inner Bimbo


Quirky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet du hvilke kjeder eller butikker som fører Troppa? :)

Vet bare om Lillevinkelsko i Norge.

Velkommen.

Her skal jeg definitivt følge med =)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Groupie-jeansene fra Bik Bok viste seg å være ubrukelige etter et par timers bruk (greit at ekspiditrisen advarte meg mot at den utvidet seg, men omtrent fem størrelser pr. time?), måtte jeg på jeans-jakt igjen. Siden utvalget av butikker der jeg befinner meg begrenser seg til Vero Moda og Cubus, måtte jeg finne en nettbutikk, en som shipper FORT! Har gode erfaringer med Jeanslab, og de hadde et par grå skinny jeans som ikke var for dyre, og i en perfekt vask. Dr.Denim er ikke favoritt-jeans-merket mitt, men de er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det første moren min kommenterte da jeg kom hjem var at jeg har gått mye ned i vekt siden sist- jippii! Men jeg har et stykke igjen, og for å hjelpe til, har jeg shoppet medlemsskap i GI Viktkoll. Når jeg er tilbake i Trondheim blir det nazi treningsregime i tillegg, blir så mye morsommere å shoppe klær i målstørrelsen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! :)

Jeg husker mammaen min kommenterte at jeg var blitt tynnere, og hun er brutalt ærlig :fnise:

Har fått høre at jeg "spiser godt" også. Mødre :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er lei av å bruke en formue på Gilette, så da jeg bestilte kosttilskudd (L-Tyrosine, anbefales) på Iherb i dag, fikk jeg med meg en Personna høvel og en ekstra pakke blader, har fått dem anbefalt her på kg, og de koster jo nesten ingenting, iallefall ikke i forhold til Gilette! Har prøvd meg på høvel og blader fra Boots tidligere, i håp om å finne et rimeligere alternativ til Gilette, men de var elendige, håper Personna er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh! Flapper-kjolen de hadde på Hm.com i sommer, som jeg bestilte, men aldri fikk, var plutselig inne igjen i dag- jeg bare browset outlet-en etter belter til moren min (jeg er hennes personlige stylist), og så den! De hadde et eksemplar, i min størrelse- MÅTTE kjøpe den! Har en kjole i flapper- stil fra før, en sort en med paljetter fra La Redoute, men ikke som denne- garderoben min trenger virkelig denne kjolen!

Kjøpte en lang, grå topp, og en fuskpels-krage også, elsker fuskpels, og en lysegrå fuskpels-krage vil sprite opp den enkle, sorte vinterkåpen min fra Acne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilette er så dyrt! :dåne: Også synes jeg bladene blir fort sløve, også.. Du må oppdatere oss på Personna :)

Skal oppdatere når jeg har testet! Gilette er verstinger når det kommer til dyretesting også, så jeg vil veldig gjerne ha et alternativ. Synes det er merkelig at de så og si har monopol på barberutstyr i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskeliste:

1.Alligator-øreringer fra Mi Lajki (har flamingoer fra før, og elsker dem)

2.Pencil-skjørt i skinn

3.Rensesjampo

4.Leppestifter fra Nars

5.Benefit kremskygge i skinny jeans

6.Nars Orgasm Blush

7.Ullstrømpebukser fra Wolford (umulig å finne bra ullstrømpebukser, en venninne tipset meg om disse)

8.Buffy Body Butter fra LUSH

9.Vanilla De-lite body lotion, også fra LUSH

10.Såper fra LUSH

11.Mapper, markeringstusjer og annen kontorrekvisita jeg trenger for å bli en superorganisert superstudent.

12.Laaange cardigans, helst i ull

13.Flere hvite basis-singleter

14.Morgenkåpe

15.Sorte pumps

16.Decleor fuktighetsmaske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp noe jeg hadde glemt da jeg satte opp ønskelisten min- eyeliner-børste. Kjenner ikke til kvaliteten på børstene fra Tigi, men denne var billig, hadde pensel i formen og størrelsen jeg var ute etter, og så var den rooooosa! Om den er dårlig, er det ikke krise, tre pund tåler jeg å tape. Hvis det er tilfelle, tror jeg at jeg bestiller denne, den ser bra ut, og jeg får straks rabattkode på 50 kr fra Makeupmekka som takk for at jeg deltok i en spørreundersøkelse i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg deltok i går og har enda ikke fått noe rabattkode :vetikke:

Jeg har heller ikke fått rabattkoden, de er treige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tipset meg om Mi Lajki! Helt fantastiske smykker!

Flamingoøredobbene er favoritten, bare synd jeg ikke har hull i ørene. Alligatorene var rå de også!

Nars Orgasm Blush har jeg, kjempeglad i den :nigo:

Skulle egentlig tatt meg en tur på Lush tidligere i uken, de delte ut gratis gavepakker (restene fra julen skulle bort) så alle som handlet for 250 kr fikk velge fritt :sjokk:

Men jeg var så stressa på mandag at jeg ikke rakk innom :dry:

Hva er Makeupmekka? Noen som har handlet der?

Overpriset er det hvertfall, Barry M neglelakk til 95 kr :sur:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tipset meg om Mi Lajki! Helt fantastiske smykker!

Flamingoøredobbene er favoritten, bare synd jeg ikke har hull i ørene. Alligatorene var rå de også!

Nars Orgasm Blush har jeg, kjempeglad i den :nigo:

Skulle egentlig tatt meg en tur på Lush tidligere i uken, de delte ut gratis gavepakker (restene fra julen skulle bort) så alle som handlet for 250 kr fikk velge fritt :sjokk:

Men jeg var så stressa på mandag at jeg ikke rakk innom :dry:

Bare glad for å kunne dele skatter som Mi Lajki! Du får kjøpt smykker fra merket hos Nelly.com i tillegg til nettsiden deres, men Nelly har langt dårligere utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Morsomt å se hva du bruker pengene dine på om dagen. :nigo:

NARS Super Orgasm er finere enn Orgasm, tenk. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en liten gave til min kjære i dag, Contradiction fra CK. Er spent på hvordan den blir mottatt, han bruker ingen aftershave eller annen duft i skrivende stund. Men om jeg shopper litt til ham, får jeg ikke så dårlig samvittighet over alt jeg shopper til meg selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm ingenting er bedre enn mannfolk som lukter godt :lur:

Jo- mannfolk som lukter godt OG er uforskammet pene, slik min er. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...