Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok en dag å våkne til :)

Det er virkelig en hvit dag. Det har snødd i natt; greinene og bakken har fått et nytt slør. Til og med himmelen er hvit idag. Hvit som snø, faktisk! ;)

Har ikke så mye mer på hjertet akkurat nå: sequax over og ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sequax er trøtt, sliten og støl i rompa.

Skrevet

Plysjen er i tanken og Sequax er i seng, sannsynligvis.

God natt, da :)

Skrevet
Plysjen er i tanken og Sequax er i seng, sannsynligvis.

God natt, da :)

Gjeeesp!! Trodde jeg skulle få en god natt søvn, men den gang ei; hadde en brølsnorkende bikkje i senga der samboer'n vanligvis ligger....hehe...

Ut på tur med hund i snøværet vekker meg kanskje opp en anelse ;)

Skrevet

Æsj. Sånn er det alltid. Syns ideen med dagbok er veldig god, men det blir fort kjedelig. Kjempekjedelig. :frown:

Skrevet

Jeg er hekta på fortidens minner i dag..har leita gjennom facebook etter mennesker jeg kjente for en livstid siden. En tid da jeg var singel og fri og gal...en del av meg savner det frie; en annen del er godt fornøyd med nåtiden. Litt rastlaus, ja........akkurat nå kunne jeg tenke meg å ta en skikkelig fest :)

Fikk forresten gjenopprettet en kontakt fra fortiden.................................................. :rødme:

Skrevet

God morgen! ;)

Jeg blir også lei av dagbok etter en stund. Men det hjelper med hyggelig meldinger fra andre da :ler:

Ha en fin dag, Sequax ;)

Skrevet
(Håper jeg ikke skremte deg bort) :klemmer:

Hei, vandrer'n...

Klart du ikke skremte meg bort!! Setter alltid pris på et kyss og en klem, veit du ;)

Skrevet

*snoker seg inn*

:vinke:

Skrevet
*snoker seg inn*

:vinke:

Hallois!! :klemmer:

Skrevet
Hei, vandrer'n...

Klart du ikke skremte meg bort!! Setter alltid pris på et kyss og en klem, veit du ;)

OK :klemmer::ler:

Skrevet

Har mange rare tanker og drømmer for tiden. Går igjennom en mildt sagt tøff periode av forholdet og framtiden med oss er usikker. Vondt, vanskelig. Skal bare " go with the flow " og se hva som skjer, men jeg kjenner at jeg forbereder meg på det verste. :tristbla:

Skrevet

Ikke lett når det er slik, å være usikker på fremtiden :klem:

Skrevet
Ikke lett når det er slik, å være usikker på fremtiden :klem:

Takk for klemmen! :klemmer:

Nei, det er ikke lett...men det er sånn livet er noen ganger; alt kan ikke være gull og grønne skoger bestandig, eller hur ? Jeg tar det som det kommer.....egentlig ikke noe annet å gjøre;)

Skrevet

Hadde en god treningsøkt idag!! Tok en høyere intensitetsgrad på mølla i dag med tanke på at de neste dagene blir en smule utskeiende... :trene::hoppe:

Så nå i noen dager framover blir det:

:ol::sjokolade::kokk::vin::skaal::popcorn::spise:

Hvis jeg er HELDIG:

:sengekos::hjerter_rundt::klem1:

Håper det ikke ender opp med

:slåss:

:frown:

Vi har mye å jobbe med for tiden, ja....

Skrevet

Ååååh. Been there, done that. Det er så utrolig lite morsomt. :klem: Men uansett hva du gjør så er det nok det riktigste. Brudd er tøffe, men om man innser at dette fungerer ikke - ja da er det best å gi slipp. Og det er faktisk lov å være trist for det. Eller så er det jo også en mulighet at ting ordner seg! Tvilen er kanskje det verste tenker jeg, og uvissheten om hva som kommer til å skje i fremtiden.

Og husk at ingen forhold er superenkle og fungerer perfekt hele tiden! Altså!

Kos deg med ølsjokoladematfestmeremat ;)

Skrevet

:goodbye:

Ikke lett å streve med forhold.. jeg håper det blir mest :kline: og absolutt null :kjefte: på deg ;)

Skrevet
Ååååh. Been there, done that. Det er så utrolig lite morsomt. :klem: Men uansett hva du gjør så er det nok det riktigste. Brudd er tøffe, men om man innser at dette fungerer ikke - ja da er det best å gi slipp. Og det er faktisk lov å være trist for det. Eller så er det jo også en mulighet at ting ordner seg! Tvilen er kanskje det verste tenker jeg, og uvissheten om hva som kommer til å skje i fremtiden.

Og husk at ingen forhold er superenkle og fungerer perfekt hele tiden! Altså!

Kos deg med ølsjokoladematfestmeremat ;)

Takk.....ja, har vært igjennom sånn skit før også...forrige forhold varte bortimot 5 år før det blei slutt...Håper vi greier oss gjennom dette for jeg er utrolig glad i ham.... :tristbla:

Vi får se hvordan det blir etterhvert.....en dag om gangen etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...