LineGourmet Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #3881 Del Skrevet 18. desember 2012 Høres ganske slitsomt ut å ha med barn på langweekend med jobben ja, og å gå glipp av spa da! Men sporty av deg å ta han med Haha! Sporty ja- korttenkt spør du meg Julebord er for voksne - uten barn... så har det alltid vært og sånn vil det alltid være Man må "ofre" for mye med barn med som spa f.eks God jul passionsfrukt - snart velfortjent juleferie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 19. desember 2012 #3882 Del Skrevet 19. desember 2012 Vi var på julebord med snuppa for et par uker siden, det er opplagt slik at de som vil tar med barn Egen middag for de større barna, så diskotek med barnepassere så de voksne kan spise i fred og ro Men vi hadde med snuppa på vår middag da Spa fikk jeg tid til også, fekk meg time rett før utsjekking på søndagen slik at kjære måtte ta snuppa OG ryddde og pakke ut av rommet DET kaller jeg god planlegging av mor!!! Men skjønner godt det ble litt travelt for dere slik det ble ja Her skal vi feire jul hos oss for første gang så stresser litt med å få huset klart og stresser litt over å få alt i hus av gaver og matvarer Skal bli godt når en er i rute og bare kan stresse ned igjen Ønsker dere en kjempefin jul Linemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #3883 Del Skrevet 20. desember 2012 Vi var på julebord med snuppa for et par uker siden, det er opplagt slik at de som vil tar med barn Egen middag for de større barna, så diskotek med barnepassere så de voksne kan spise i fred og ro Men vi hadde med snuppa på vår middag da Spa fikk jeg tid til også, fekk meg time rett før utsjekking på søndagen slik at kjære måtte ta snuppa OG ryddde og pakke ut av rommet DET kaller jeg god planlegging av mor!!! Men skjønner godt det ble litt travelt for dere slik det ble ja Her skal vi feire jul hos oss for første gang så stresser litt med å få huset klart og stresser litt over å få alt i hus av gaver og matvarer Skal bli godt når en er i rute og bare kan stresse ned igjen Ønsker dere en kjempefin jul Linemor Ååå, da kan man snakke julebord med barn! Høres fabelaktig ut! Og god planlegging av deg også, på spa'et der Her er det også fullt julestress. Det blir julaften for 2. gang i historien hos oss i år, og jeg hadde ønsket at kommende helg bare skulle bestå av kos og hyggelige forberedelser som pynting av juletre og laging av desserter og tilbehør... men det gjenstår en del ærender Har hatt så fullt opp på jobb denne uka, at jeg ikke har hatt tid til å tenke på noe annet - I dag måtte jeg bare ta meg en time out 20 min og gikk og pakket private julegaver på kjøkkenet Men det var digg! (jeg har jo en hel del å gjøre med julegavene til firmaer - og kjøper derfor en del fra leverandører privat - smart ja ). Julelunsj kl 13 i morgen - ser ikke helt for meg at jeg er ferdig til da... men antagelig er jeg det. Og aller helst kan jeg forlate åstedet rundt 15, sånn at jeg kan kjøpe en billig håndvask av bilen, og kjøpe årets ribbe Gosj - jeg gleder meg max til juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #3884 Del Skrevet 23. desember 2012 Ønsker alle en fabelaktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. desember 2012 #3885 Del Skrevet 23. desember 2012 Gooood jul til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2013 #3886 Del Skrevet 12. januar 2013 Savner oppdateringene dine Line 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. februar 2013 #3887 Del Skrevet 14. februar 2013 Savner oppdateringene dine jeg også, selv om jeg ikke skriver mye her Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #3888 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei hei kjære jenter Vi har flyttet til en øde sydhavsøy og har dårlig internett-forbindelse Derfor dårlig med oppdateringer siste tiden.... Not! Neida, er bare jeg som ikke har de samme rutinene med å sitte på pc'en etter at A har lagt seg på kveldene lenger Bruker i grunn hjemme-pc'n ytterst sjelden - og siden A begynte å klatre opp på spisebordet, har lap top blitt plassert utenfor rekkevidde :gjeiper: Men må si jeg savner fellesskapet med dere jenter Men tiden flyr så fort, og det er ganske fullt opp med heltidsjobb og unger og det hele... Andreas har passert 1,5 år og snakker MYE!! Han kan kombinere 2 ord sammen og kan gjenta det meste nå. Så gøy at jeg kan spørre han: "vil du ha vann eller melk" -så svarer han mekk Også maser han om å dra i barnehagen hver dag , også lørdag og søndag "barne"? "barne"? Han løper rundt, er helt propell, synger og danser og er en flott liten fyr Jeg er ikke fornøyd med arbeidsplassen og vurderer jobb-skifte igjen.... stress Hjemme med forkjølelse i dag jeg - derfor mulighet til å sitte litt på hjemme-pc Happy valentine til dere - kanksje jeg plutselig er tilbake her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. februar 2013 #3889 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Så kjekt å høre fra deg Line! Høres ut som om F og A er ganske like -- her er det også en turbo-propell som eelsker barnehagen! ...F vil ikke hjem han, når jeg kommer inn i bhgen så løper han stort sett motsatt vei mens han sier "neeii" (det river litt i mamma-hjertet da, kombinert med et lass med gravidhormoner må jeg innrømme at jeg har grått i bilen på vei hjem, etter å mer eller mindre ha slept med meg en rasende/gråtende F, som ikke vil hjem, ut fra barnehagen ) Så dumt du ikke er fornøyd med den nye arbeidsplassen. Er det noe arbeidsgiver kan gjøre, som gjør at du trives bedre, og slipper å skifte? Eller har du egentlig bestemt deg, og har en annen jobb som frister? God bedring med forkjølelsen, og god helg Endret 15. februar 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 15. februar 2013 #3890 Del Skrevet 15. februar 2013 Kjekt å høre fra deg igjen! Er ikke mye aktivitet i boken min, men skriver litt i bloggen innimellom Tror du skal ha tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. april 2013 Forfatter #3891 Del Skrevet 24. april 2013 Plutselig tilbake! Hjemme fra jobb i dag, formen er ikke helt på topp. Andreas er i barnehagen så nå har jeg tid til å sitte hjemme og ta frem lap top en som mangler både 3 og 4 taster..... (andreas: "nei" - ikke røre!" ) Jeg er fortsatt samme sted på jobb. Var litt demotivert ved overgangen til fast ansattelse der, men gjør mitt beste enn så lenge Det er tøft å bygge opp en kundeportefølje fra scratch, og innimellom er jeg drittlei av måtte være "pro-aktiv" absolutt hele tiden. Men på den annen side så merker jeg jo at jeg har gjort en jobb i forkant og at kundene også tar kontakt med meg nå når de trenger noe Det er bra!!! Ser frem til at det skjer så ofte at jeg blir stresset av det Hmm.. det er så lenge siden jeg har skrevet at jeg liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Både juleferien og påskeferien var kjempekoselig! Var på hytta sammen med mamma og gubben hennes. Det er bare så deilig å besteforeldre på samme sted - da blir det faktisk litt ferie! Til sommeren planlegger vi 3 uker sammenhengende på sørlandet, også sammen med besteforeldre Håper på en skikkelig bra norsk sommer for en gang skyld.... Jeg og kjære har tenkt å dra på en 2 dagers kjærste-ferie til enten London eller Amsterdam, da får A være sammen med besse på heltid Soving? -Vi har sluttet med byssing og pupping i søvn.. for 1 mnd tid siden.... men sovner sammen med mamma eller pappa i vår seng - så bærer vi han i hans seng når han har sovnet. Om det har noen effekt på at han våkner sjeldnere?`eh... vet ikke, tror egentlig ikke det. Han sovner rundt 1930 på kvelden og sover til rundt 0630. Men våkner mellom 00-3 en gang... og da henter jeg han inn til meg, han får pupp (Ja! jeg ammer fortsatt, også om natten! ) - så sovner han igjen raskt... stort sett har vi 1 eller 2 oppvåkninger, men nå sliter vi litt med halsen så A har litt pusteproblemer og våkner/er urolig pga sine egne snork så siste dagene har vært litt oftere... Kjære sover på sofaen ja... Det har han gjort siden etter jul, da A virket livredd om natten og bare ville være nær og ikke alene i senga si Men han er så fin stor gutt nå-! Snakker masse og forstår så mye En litt sjenert forsiktig type som trenger litt tid på å bli husvarm, men da er det til gjengjeld full fart i alle retninger. Han har masse empati og omsort for andre og blir nok en fantastisk storebror om det skulle skje Jeg trodde vi kanskje var gravide etter påsken nå faktisk - ble litt hopping i høye på hytta, helt på "riktig" tid, men mensen kom visst presis Ja, det ville vært veldig hyggelig, men passer ikke så perfekt nå akkurat.. vi kan vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 25. april 2013 #3892 Del Skrevet 25. april 2013 Godt å høre fra deg Åj, du ammer enda ja Jeg var sjeleglad når jeg klarte å slutte ved nyttår Trengte å få kroppen min for meg selv igjen tror jeg Og så tror jeg at det var det som skulle til for å bli gravide igjen også kanskje, for to uker etterpå ble det klaff Bra jobben begynner å gå seg til. håper det bare tar seg opp så du får en lettere jobb i lengden Har ikke tid å skrive mer i dag, men var kjekt å høre fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. april 2013 #3893 Del Skrevet 29. april 2013 Så kjekt med ei oppdatering fra deg Line! Håper du tar opp igjen skrivinga - synes det er så kjekt å høre om dagene deres! Så A har tatt over mannens plass i senga? Her har vi diskutert om mannen skal legge seg på gjesterommet for en periode, nå mens E er så mye våken på natta/ofte havner i vår seng, slik at iallefall han får sove skikkelig godt. Men det går bra enn så lenge, vil helst ikke at han skal ligge på gjesterommet jeg Håper dere har ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 7. mai 2013 #3894 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei Line! Kjekt med noen oppdateringer hos deg også Høres ut som om lillegutt er en skjønn fyr Skal prøve å komme igang med boka mi igjen etterhvert jeg også... Koselig å følge med hos dere, og snaaart passer det med lillebror/søster her også Ha en fin våruke! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #3895 Del Skrevet 7. juni 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=749643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. juni 2013 #3896 Del Skrevet 7. juni 2013 Hei Hos oss ble det gradvis mindre pupping på natta når han måtte tilbake i sin egen seng istedenfor over i vår, etter amming. Kanskje er det veien å gå? ...men har hatt vår del tidlige morgener, og merka godt når vi måtte slutte med morraflaska (som fikk han til å sovne av igjen i 5tiden). Men etter å ha stått opp i 6tida er vi blitt godt vant Skjønner godt du gruer deg, det er jo kos å være så nær ....De har jo knapt tid til å sitte stille, disse store snart-2-åringene våre God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #3897 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Hei Hos oss ble det gradvis mindre pupping på natta når han måtte tilbake i sin egen seng istedenfor over i vår, etter amming. Kanskje er det veien å gå? ...men har hatt vår del tidlige morgener, og merka godt når vi måtte slutte med morraflaska (som fikk han til å sovne av igjen i 5tiden). Men etter å ha stått opp i 6tida er vi blitt godt vant Skjønner godt du gruer deg, det er jo kos å være så nær ....De har jo knapt tid til å sitte stille, disse store snart-2-åringene våre God helg Endret 9. juni 2013 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #3898 Del Skrevet 9. juni 2013 Ja, nemlig - de har jo ikke tid til å sitte stille! Puppen er en kort rolig og veldig koselig stund Stor klem til deg monthe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. juni 2013 #3899 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #3900 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvordan går det med dere? Hei Monthe! Jo, nå skal du høre Vi har startet avvenning Natt 1: sovnet selv kl 20,00 - våknet 2315, tok han over i senga til meg (som alltid) og han forventer pupp (som vanlig), men nope - ingen pupp, natta nå, sove - det går bra bla, bla, bla. Han ble såklart opprørt og lei seg, men roet seg etter en 10 minutter og sovnet (oppå mamma), våknet i 0330-tiden og samme runden igjen, der ble det et par repriser da han sovnet men ikke ordentlig liksom. Våknet igjen 0550, da fikk han morgenpupp (morgenpupp ok fra 0500), og sov til 0710. Natt 2, som var i natt: Sovnet 20. Våknet allerede 2230, tok han med inn (jeg hadde akkurat lagt meg), han var så søvnig at han ikke spurte etter pupp en gang - la han på puta/plassen hans hvor han sloknet med en gang Og sov i strekk tll 0510 - men da var det visst morgen Så får vi se hvordan natt 3 blir Jeg er optimistisk i alle fall Tror dette kommer til å gå veldig greit. Ellers har jeg kommet i feriemodus - det har jo vært skikkelig sommer denne uka, og jeg bare lengter etter ferien som ikke er før om 2 uker - men det er jo ikke så lenge til ..... Nå skal jeg inn på tv3 play og se på paradise hotel danmark !! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå