Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Innom med en god :klem: og håper dagen i dag har vært bra :)

Selv har jeg nettopp begynt i ny jobb og trives veldig godt. Mye å gjøre,men det er slik jeg vil ha det. Dagene flyr avgårde.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk kospia :klem: Så fint at du trives i ny jobb, det er godt å ha det travelt på jobb ja :jepp:

Jeg har det greit, men er innmari :Gjesp: og sliten. Skulle legge meg før ni i dag, men så ringte ei venninne og så ringte søs, men nå skal jeg straks :natti: Jeg står vanligvis opp i fem-tida, men denne uka tar jeg det litt mer piano og "drar meg" til klokka seks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosjameg så tidlig du pleier å stå opp!!! :overrasket: Jeg syns det er ille nok å stå opp kl 6.30 jeg, men da har jo du vært oppe en god stund allerede. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pusla

Så dumt at du har begynt å slite med søvnen igjen da :troest: Håper du har fått en god natts søvn i natt.

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :hug:

Det er kjipt ja, Ulva, at jeg er tilbake til søvntrøbbel :roll: Jeg vet jo litt hvorfor; det surrer altfor mye i topplokket, men hva jeg skal gjøre med det er liksom litt verre. Jeg sov ganske godt i natt da, men jeg kjenner meg allikevel kjempetrøtt. Godt det snart er helg :jepp:

Ja, jeg står opp sykt tidlig, mocci, men det er helt frivillig da. Jeg liker å være på jobb tidlig og jeg har fått godkjent å komme før kl 7 (ellers så starter jo egentlig fleksitida da). Bussen er mer behagelig da også og en litt roligere start. Men jeg klarer ikke å stå opp så tidlig alle fem dagene i uka da og denne uka har jeg ikke gjort det i det hele tatt. Også må jeg legge til at jeg er A-menneske da ;)

Tja, hva annet skal jeg melde da :klø: Det er stort sett jobb og hjem til vofs som er dagene for tida. Skjønnemannen jobber kveldsvakter for andre uka på rad, så han har jeg knapt sett. Savner han masse da, så i helga skal vi kose oss og bare være kjærester :rødme: Mamma og pappa ville ha oss på middag på lørdag, men det takket vi nei til, sjelden vi gjør det, men nå trenger vi å hente oss inn litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi mer til felles enn LSK, for jeg er også A-menneske. Har vel ikke alltid vært det, eller jeg måtte jo presse meg til å være litt av hvert, ettersom jeg jobbet skifte i 16 år.

Men det er herlig å stå opp om morgenen synes jeg :) Det dumme er at kroppen er innstilt på å våkne til samme tid uansett når man legger seg.

Ha en fin lørdag Pusla og kos deg masse med Skjønnemannen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag og deilig sløvedag i pusla-og skjønnemannheimen :) Vi skulle egentlig vaske hus i dag, men nå har vi bestemt oss for å gjøre litt i dag og resten i morra :fnise: Vi er ikke så glad i husarbeid at det gjør noe og er verdensmestere i å utsette.

Nå er det aviser og halvsløving på sofaen som gjelder :veslejenta: og i kveld blir det MGP-finale :hoppe: Jeg heier på Muri, men vet at det ikke er særlig lurt i forhold til vinnersjanser :fnise:

Håper jentene som kikker innom her har en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk trulta :hug:

Denne uka har bare gått som en vind; jeg tror nesten ikke jeg kan fortelle hva jeg har gjort engang :ler: Men uka har vært preget av mye på jobb og lite søvn, så det er intet nytt sånn sett.

I går kveld røk vaskemaskina vår; jeg ble møtt av at gulvet på vaskerommet var fullt av vann når jeg skulle tømme maskina. Så i dag var skjønnemannen og pappa'n min avgårde og fikk en ny maskin i hus med en gang. Den jeg hadde var gammel og hadde lite kammer, så greit å få en ny i hus. I stad sa skjønnemannen til meg: "Gratulerer med ny vaskemaskin" :ler: så det ser ut som det blir min arbeidsoppgave en stund til ;)

Jeg fikk verdens fineste blomsterbukett i dag da :rødme: Skjønnemannen har blitt utrolig flink sånn og det er koselig da. Også har vi spist fredagskos-middag med biff og hjemmelaget bearnais-saus. Nå har jeg fått så dreis på den bearnaisen at det nok ikke blir mer pose her i huset.

Planene for helga er avslapning og pensum-lesing :veslejenta:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Grattis med ny vaskemaskin. Kjedelig at den gamle gikk i stykker, og med alt vannet i vaskerommet. Men nå fikk du vel en ny og bedre vil jeg tro :) Så du er heldig å får oppgaven med å vaske klær ennå ja :ler:

Snille skjønnemannen som kommer hjem med blomster, det er så koselig når mannfolka kommer hjem med blomster synes jeg :rødme:

Ha en flott helg Pusla :hug:

edit: skrivefeil

Endret av kospia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere dager siden jeg har vært innom kg, men jeg har ikke glemt dere. Har hatt trøbbel med strømmen noen dager p.g.a utbygginga her, og etter at jeg hadde skrevet et langt innlegg inne hos meg to ganger, og hadde så (u)flaks at skjermen gikk i svart akkurat når jeg skulle trykke svar, ja da ga jeg opp.

Nå påstår de at det er iorden, men det gjenstår å se når mandagen kommer da.

Kjipt med vaskemaskinen og alt vannet, men artig med ny maskin da. Gratla med den, og at du får lov å ha jobben med å vaske :ler:

Er jeg som tar meg av den biten her i huset også. Og det er helt greit. :)

Koselig med menn som kommer hjem med blomster :rødme: Finnes ikke mange av de.

Ha en super lørdag Pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva og kospia :klem:

Ja, klesvask er min oppgave; skjønnemannen har ikke vært i nærheten av maskin eller tørkestativ på snart tre og et halvt år. Han er storfornøyd med det da :fnise: Det er helt greit egentlig, vi har en ganske fair arbeidsfordeling så jeg klager ikke. Og den nye maskinen er veldig bra - er godt fornøyd med den så langt :)

Jeg skal sove på hotell fra mandag til tirsdag pga jobbtur, så nå har jeg vært på nettet og bestilt en rosebukett til skjønnemannen som kommer på døra i morra. Gleder meg masse til han får den, han kommer til å bli veldig overraska tror jeg :hjerte:

Helga har vært fin, foreldrene mine har flyttet fra huset til en mindre leilighet som de skal bo i noen måneder til det de har kjøpt er ferdig. Jeg har sluppet billig unna denne helga; skjønnemannen har hjulpet til mens jeg har vært hjemme. Men jeg lagde middag til dem i går kveld da og de sov her i natt. Vi hadde det veldig koselig og :)

Uka som kommer nå blir en turbouke med planer hver kveld fra mandag til torsdag, men det er hyggelige ting også, så jeg tror det blir greit. Også skal jeg ha langhelg med fri på fredag :nigo:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stad sa skjønnemannen til meg: "Gratulerer med ny vaskemaskin" :ler: så det ser ut som det blir min arbeidsoppgave en stund til ;)

Jeg fikk verdens fineste blomsterbukett i dag da :rødme: Skjønnemannen har blitt utrolig flink sånn og det er koselig da. Også har vi spist fredagskos-middag med biff og hjemmelaget bearnais-saus. Nå har jeg fått så dreis på den bearnaisen at det nok ikke blir mer pose her i huset.

Gratla med ny vaskemaskin ja, selv om du tilsynelatende fortsatt er tildelt vaske-klær oppgaven. :fnise:

Her i huset vasker jeg og Moccimannen våre egne klær, dvs vi vasker av og til sammen hvis det passer seg slik, men det er heller sjelden. Moccimannen må ta alle jobben med å vaske, brette sammen og legge på plass sine egne klær. :pisk::fnise:

wow, du høres ut til å være skikkelig flink på kjøkkenet, har nemlig hørt at å lage bernaisesaus fra bunnen av skal være skikkelig tricky. :jepp:

Håper du får en fin uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: mocci, Ulva og Ilja.

Innom en snartur i turbouka mi :) Jeg ble selvfølgelig skikkelig :forkjola: og det passa litt dårlig, men det går nå greit. I dag skulle jeg hatt en 12-timersdag, men jeg fikk tilpassa litt så jeg kom seinere på jobb.

I morra skal jeg på teater med mamma; vi skal se Fanny & Alexander på Nationalteatret. Gleder meg veldig til det; vi så filmen før jul, så jeg kjenner litt til historien. Også er det så koselig å gjøre ting sammen med mamma :)

Også har jeg rukket å kikke litt på OL også denne uka; favoritten min er curling da. Var hos søs i går kveld og vi fikk sett hele den spennende kampen mot Canada, så det var morro. Også har jeg fått kikka litt på kunstløp og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Likte skjønnemannen buketten han fikk?

Jeg likte godt buksene til curlinglaget :fnise: Dem var morsomme. Curling er festelig, jeg kunne tenkt meg å prøve det en gang.

Gleder meg til skiskyting i dag jeg.

God bedring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper forkjølesen er bedre :troest:

Har sett en del på OL jeg også, men Curling er ikke favoritten da. Kanskje fordi jeg ikke skjønner så masse av det. Liker Langrenn(særlig fellesstart og jaktstart), skiskyting og hopp.

Sprinten i går var kjempespennende, og det var gøy med gull. :duskedame: Hadde tro på gull for gutta også, men det ble da bronsje :duskedame:

Kos deg masse på teater i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...