Gå til innhold

Puslas plass


pusla

Anbefalte innlegg

Høres ut som en fantastisk bryllupsdag! :bryllup: Gleder meg til å se flere bilder! Kan tenke meg dere har mye å ordne med ja! Man tror liksom alltid at det er mindre enn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mer enn jeg trodde ja :jepp:

Du kan sikkert få se flere bilder etterhvert, fotografen gir oss minst 200 bilder men det tar fire uker. De bildene vi sitter på er ikke av meg med hele kjolen og sånt, vi fikk ikke tatt så mye med vårt kamera naturlig nok. Har fått endel mobilkamerabilder, men de var fryktelig små.

Kusina til mannen er en dyktig hobbyfotograf og skal ta bildene for oss på lørdag. Blir sikkert mange fine minner da og :)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med bilder fra festen også :) Gleder meg også til å se flere bilder! Og de jeg har sett er du fantastisk flott i kjolen synes jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dine :) Jeg er ikke typen som føler meg så fin akkurat, men på lørdag følte jeg meg vakker :) Det var gøy å gifte seg i en storby også, fikk masse oppmerksomhet!

Siden vi kom hjem har tulla sovet til kl 7, men vi visste vel innerst inne at det ikke kunne vare. I dag kom hun hoppende inn til oss kl 4.15, sprell våken og klar for ny dag :rolleyes: Et par timer senere var hun skikkelig trøtt og grinete, men vi får henne ikke til å sove igjen samme hva vi gjør. Vi sa fra i barnehagen da, så håper det går greit, forventer å få hjem en veldig sliten tulle i dag.

I dag skal jeg bake litt og brette servietter. De skal være formet som hjerter og jeg må brette over 60 stk. Utsetter det hele tida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å føle seg flott på en så stor dag som bryllupsdagen :)

Uff, at de små ikke skal skjønne at de må sove litt lenger da?? :rolleyes: Sånn har det vært flere ganger her også og natt til i går så ville ikke Tassen sove lenger enn 2:30 og det er litt i det tidligste laget :fnise: Heldigvis fikk vi han til å sovne igjen da, men nå som de holder på sånn rundt oss er det ikke like lett det heller..

Får håpe hun får hvilt seg i barnehagen og at de ansatte lar henne få sitte litt på fanget kanskje, så går det forhåpentligvis greit. Kanskje en bitteliten dupp når hun kommer hjem kan hjelpe?

Oi, lykke til med serviettbretting! Skulle gjerne kommet og hjulpet deg, men det tror jeg ikke lar seg gjøre :fnise: Kos deg masse, sett på musikk og ta frem kaffen, så går det nok så lett som en plett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Tror jeg hadde begynt å grine om Murmel ville stå opp 4-tiden. Jeg er strengere enn jeg liker selv på det der, våkner han før 6.30 kan han velge om han vil ligge i min seng og være stille, eller om han vil være på sitt eget rom. Spilling på iPad er ikke lov før 6.30. Uansett skal jeg ikke forstyrres. :sjenert:

Sover hun på dagen ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sover litt på dagen, men det er helt på siste verset. I bhg hviler de en halvtime og da hender det hun sover kanskje et kvarter. Og vi er like strenge som deg så tidlig, Marmot, det er ikke aktuelt å stå opp. Hun må ligge stille i senga hos oss, ellers så må hun på rommet. Da får hun se film, da. I dag var det heldigvis ok på den måten at vi har ferie så vi la oss litt igjen etter hun var levert. Hadde det vært en hverdag og jeg var mindre uthvilt, hadde jeg nok vært litt fortvila ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vår blitt såpass flink at hun får se barnetv alene de få gangene jeg får henne ikke til å sove igjen. Men spørs om hun får lov etter vi flytter med tanke på to etasjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir store og flinke, Neytiri :jepp: Tulla går gå litt rundt i huset på morgenen hvis hun vil nå, det hender hun sykler litt rundt - hun elsker å sykle både ute og inne. Deilig p ikke være redd for at hun skal finne på noe galt eller skade seg på noe!

62 servietter er må ferdig bretta :nigo: det tok litt tid, men helt overkommelig. I morgen skal vi vaske huset og jeg skal gjøre ferdig lyslyktene til bordet. Vi er i rute og koser oss masse med fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri :) jeg er ikke så kreativ med bordpynt og sånt dessverre, men kusina mi er rågod på sånt og hun har hjulpet oss fram med pyntinga. Tror det blir knallfint det bordet på lørdag :tommel:

Vi sjekker yr jevnlig nå, for oppholdsvær er absolutt å foretrekke på festen, men det er selvfølgelig meldt regn :( nå ser det ganske usikkert ut da, og det skal visst bli fint på kvelden. Vi skal ha partytelt ut fra garasjen, som blir montert opp på fredagen. Og folk kan jo være inne også, så bra skal det bli uansett :)

Jeg har blitt forkjøla da og hoster noe så grassalt i natt :sur: har flytta meg til sofaen på stua nå og må forsøke å få til å sove. Er spent på når tulla våkner i morgen tidlig. Hun var kjempetrøtt i går kveld, men vi holdt liv i henne til nesten kl 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig med noen som kan sånn, jeg kan ikke dritt i å brette servietter :fnise:

uff håper du er frisk til festen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender masse god bedring og håper at du er frisk som en fisk på lørdag (og sender masse sol selvfølgelig i din retning også!!) :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :blomst:

Jeg sovna på sofaen i natt og sov godt til tulla våkna kl 5.45. Vi la oss igjen når hun var levert i bhg, før vi begynte å vaske her. Vi har rundvaska hele huset i dag og nå er jeg sliten! Kjenner det faktisk i ankelen i dag for første gang på lenge.

Formen er ikke så ille egentlig, er verst med hosten på natta. Men synes jeg har godt med overskudd denne uka likevel og vi har det så fint som nygifte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som jeg kan ende opp trøtt og uopplagt på lørdag, enda planen var helt det motsatte! Fikk vite i kveld at fetteren til kjære med mann kommer i morgen kveld, og jeg begynner også å innse at flere av kjæres familie og venner vil komme tidlig på lørdag. Og jeg blir stressa av tanken, for vi har jo masse å ordne og jeg har liksom ikke tenkt på at noen skal komme før lørdag kl 17. Dette uroer meg og kjære synes jeg er kjempeteit. Det er jeg sikkert også :fnise: men nå sitter jeg nå her og får ikke sove, og har begynt å tenke at om tulla våkner kl 4.15 i morra så sliter jeg Big time :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig trøtt i trynet :Gjesp: Men vi er fortsatt helt etter tidsskjemaet vårt, og planen er å legge seg tidlig.

I dag ble teltet montert opp, det blir veldig bra - god plass :) vi har fyki rundt og ordna i dag og nå skal jeg legge opp dukene med sånn bånd. Når det er gjort, skal jeg synke ned i sofaen. I morgen skal jeg pynte cupcakes og pynte bordene, gutta skal dekke på. Regner med at resten av forberedelsene kan tas av de to jentene som skal hjelpe oss. Så det er slettes ikke så galt, selvom jeg skal innrømme at jeg ikk skjønner hva vi tenkte på som ville ha det her hjemme :fnise:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk festen i går?? Ble den som forventet og ønsket?

Tenkte masse på dere og håper at været ikke satte bremser for dere? Så ut som en deilig frokost på fb forresten :nigo: Eeeeelsker frokost :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...