Gå til innhold

Puslas plass


pusla

Anbefalte innlegg

Jeg håper du har rett, Neytiri! For jeg har ingen plan B.

I dag har vi vært ute og ordna en haug ting, pluss spist lunsj på Egon sammen :) Kjære har snart bursdag så da ble lunsjen en liten feiring. Tulla har fått sandkasse i dag, nå må bare snøen forsvinne fra Hagen her så vi får tatt den i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg får litt lyst til å flytte et sted med hage når du sier dere har fått sandkasse! Så koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Cypress! Jeg har brukt aaaaltfor mye tid på nettet de siste ukene (da det var så fint vær) og sett på hus.. Jeg vil også ha hage! :bond::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hage er oppskrytt altså, jenter ;) Det er masse jobb (ikke at jeg bryr meg, for jeg har da en mann til sånt :ler:). Jeg har mer glede av stor veranda, men for all del - det er jo godt med plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke at når jeg var så ung som deg Dine, så hadde jeg ikke hus jeg heller ;)

Huff, nå er jeg ganske forvirra med tanke på brudekjolen min. Var i salongen i dag for at hun skulle få se de foldene som henger over lårene mine. Det viser seg at kjolen er sydd sånn at det vil bli noen folder som synes, og det hjalp ikke å stryke mer på kjolen :( Det er visst en svakhet med kjoler i chiffon ifølge hun i salongen, at alt synes gjennom det tynne stoffet. Og når hun viste meg, så ser jeg jo at det bare er sånn. Hvorfor kunne jeg ikke bare se det når jeg prøvde kjolen første gang da, før jeg kjøpte den :sur:

Jeg har absolutt ikke lyst til å bruke mer penger på kjole nå, og det er jo veldig sløseri også. Så jeg får nesten bare forsøke å glemme det, og tenke at det ikke er så ille som jeg synes nå. Greia er bare at all glede over kjolen er vekk, jeg liker den ikke i det hele tatt lenger. Dumme, dumme chiffon altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( du har ikke bilde av det som jeg kunne se på? Lurer veldig på åssen fold det er som du ikke får bort.....

Utrolig kjipt å ikke like kjolen man skal gifte seg i.....var det ikke noe de kunne gjøre for at kjolen så bedre ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne ikke gjøre noe annet enn å forsøke å stryke litt på det, og det hjalp ikke :(

Jeg skulle tatt bilder av det, men det har jeg ikke gjort. Ikke sitter den pent oppe på brystet heller, men det kan vel en bh med innlegg fikse. Det er sømmer som går litt ned langs lårene før skjørtet faller liksom og de gjør at laget under blir litt rynkete liksom. Hun viste meg og jeg skjønner jo at den er sånn. Fasken og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor godt synes det da? Er det bare tett på, eller syns det på lang avstand også? Kan det hende at det bare er du som legger merke til det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Cypress sier tenkte jeg på........ta gjerne ett bilde om du kan, jeg har jo litt erfaring med sånne kjoler og det stoffet...........ikke at jeg sier hun i butikken ikke visste altså....mener mer at det er kanskje ikke noen som ser sånn før man peker på det liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg kan få prøvd den på igjen og tatt bilde, Neytiri (men da må jeg jo ha besøk av noen som kan hjelpe meg og som har "lov" til å se kjolen :fnise:).

Jeg også lurer på hvor synlig det egentlig er for andre. For meg er det virkelig synlig og ikke pent, og jeg er rimelig sikker på at de som kikker på kjolen mer enn 5 sekunder og har litt sansen vil se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe morsomt å høre... :klem: Men prøv å ta bilde av den ja eller finn ut hva den heter sånn at du kan google den, så kanskje Neytiri eller noen andre her inne klarer å finne ut av det? :klo:

Håper det ordner seg!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kjolen: http://www.specialda...com/e11314.html

Det er to sømmer (nesten som legg liksom) på hver side rett foran på lårene som går litt for langt ned. Jeg har fått innspill fra søte damer på bryllupsforumet om å sjekke med skredder om sømmene kan gjøres litt kortere. Det kan muligens hjelpe.

Og Dine: jeg ramla over kjolen(e) dine på finn.no i går, når jeg lette desperat :fnise: Kanskje du hører fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen er virkelig helt nydelig! Men hvis ikke, så har du førsterett på de på finn :fnise: Vennerabatt of course ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow....for en nydelig kjole Pusla, den likte jeg veldig godt :)

Håper virkelig at det lar seg ordne med disse sømmene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter :klem:

Det er et dilemma synes jeg, dette med kjolen. Det er jo virkelig drømmekjolen min, men jeg er veldig i tvil nå. Jeg skal få tatt kontakt med en systue og høre om de kan gjøre sømmene foran litt kortere. Men for å være helt ærlig så har piffen gått skikkelig ut av meg.

Plan B er heldigvis i boks da :tommel: en god kollega gifta seg nylig og har en kort kjole fra nettet som hun ikke fikk brukt pga feil størrelse. Jeg prøvde den her hjemme i stad med sko, slør og tiara og det ble ganske bra :) den kan jeg iallefall bruke på festen her hjemme og jeg er ikke fremmed for å bruke den i København heller. Det var jo en sånn kjole jeg så for meg før jeg begynte å prøve kjoler.

Tulla har begynt å få skikkelig meninger om hva hun skal ha på seg. En genser som hun elsker den ene dagen, er helt feil dagen etter og hun bestemmer og ombestemmer seg hele tiden. Det er pappaen som har flest morgener nå, tror han blir ganske svett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Innfør regelen om at klær skal legges frem kvelden før og det er ikke lov å ombestemme seg. Det måtte jeg gjøre her, Murmel har vært sta på det der lenge. Han finner sine egne klær (bukse og genser) om kvelden, jeg bestemmer hva som skal være under. Jeg orker ikke styre med det der om morgenen altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger fram kvelden før, ofte i enighet med tulla, men når morgenen kommer har hun ombestemt seg. Og pappaen er nok ikke så god på dette med å være konsekvent akkurat der. Men det er sikkert lurt å være litt bestemt der, for trass tar tid og det har man jo ikke alltid på morgenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...