Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Baby I was stupid for telling you goodbye

Maybe I was wrong for tryin' to pick a fight

I know that I've got issues

But you're pretty messed up too

Either way, I found out I'm nothing without you

Being with you

Is so dysfunctional

I really shouldn't miss you

But I can't let you go

Life really, really sucks! :tristbla:

Altså, alt er ikke helt svart ... Jeg har jobben som gir meg en enorm glede, den mestringsfølelsen jeg får der, følelsen av å være nyttig og utgjøre en forskjell ... Jeg føler mer og mer at jeg får respekt fra kollegaene mine. DET er det som gir livet mening om dagen. Det var en helt riktig avgjørelse å begynne der, det er jeg ikke i tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og mamma gir seg ikke ... Nå forventer hun at jeg skal ta henne med på skitur på søndag. Prøvde meg på at jeg har jo ikke skistativ, så jeg syntes ikke det var noen god idé, men det ville hun ikke høre på. Det var jo bare å ha skiene inne i bilen for det hadde søsteren min. At søsteren min har en del større bil en det jeg har tenker hun visst ikke på.

Jeg ORKER IKKE mer ekstra akkurat nå. Jeg har ikke energi til alle påfunnene og forventningene fra mamma. Hun har en eller annen forestilling om at har man bil så er ingenting noe problem, alt er bare enkelt. Det er faen meg ille nok at jeg må oppover dit den helga, noe jeg overhodet ikke hadde verken planer om eller det minste lille lyst til. Samtidig får jeg jo denne jævlig dårlige samvittigheten fordi jeg ikke har ork til å oppfylle mammas ønsker. Det er overhodet ikke noe hyggelig å besøke henne lenger, fordi hun bare framsetter en rekke krav siden jeg nå har bil. Det er forventet at jeg skal kjøre henne rundt for både det ene og det andre, jeg orker ikke og jeg vil ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg skjønner deg bare så altfor godt. Merkelig hva som forventes av en pga en slik liten ting som en bil eller noe annet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg virkelig som en drittunge som klager sånn, og jeg skjønner at mamma er avhengig av andre. Jeg synes synd på henne fordi hun slett ikke har det bra, og jeg skjønner at hun har ønsker om å få gjøre ting. Det er bare det at måten hun legger fram ting på er mer som krav enn kan vi gjøre ditt og datt? Kommer jeg med motforestillinger er hun ikke interessert i å høre. Jeg har det fordømt jævlig om dagen, jeg har ikke energi til noe ekstra, og jeg orker bare ikke gjøre masse ekstra for å oppfylle hennes ønsker om dagen. Jeg har ikke overskudd ... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverst på ønskelista mi nå står:

Kos og sex (ufrivillig sølibat er ukult!)

Massasje

En rolig dag på jobb hvor ingen maser på meg

Herregud så stress det har vært på jobb i det siste. Dagene har bare ikke strukket til. Løse saker på normal måte? Nopes, alt vi har fått gjort i det siste er brannslukking hvor andre får "æren" for å ha løst saken. Prøver å holde humøret oppe, veit jo at vi alle har det hektisk og stressende, men jeg må snart lære meg å si nei. Jeg er alt for snill og får derfor alt for mange henvendelser. Samtidig er det hyggelig å være kjent som personen som alltid fikser alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kan du si at du ikke har lyst til å kjøre denne gangen, og heller ta toget?

Takk for klem og omtanke, men det finnes ikke noe jeg har mindre lyst til enn å ta toget. Kunne ikke ramle meg inn å ta toget med mindre bilen var totalvrak og jeg ikke kunne bruke det som unnskyldning for å slippe og dra oppover. Er så glad jeg slipper det stresset der, så det er ikke aktuelt. Aldri i livet om modern ville verken trodd på det eller godtatt det heller. Hun vet hvor inderlig jeg hatet å ta toget.

Siden hun foreløpig ikke har mast mer, så tipper jeg hun finner det for godt å mase på meg når jeg er på jobbopplegget på fredag, så blir jeg sur og svarer stygt. :roll: Får håpe hun kan overraske med å for en gangs skyld respektere det jeg sier og la være å mase igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb + alkohol != smart.

Skal vi se, jeg "kranglet" med 3 stk fra teamet mitt, inkl. sjefen min om at de tok feil når de mente jeg gjorde en jævlig bra jobb og var veldig flink. :gjeiper:

Jeg flørta med en kollega som endte med å kysse meg og som så fikk totalt panikk og endte med å stikke fordi han var redd for å åpne seg for noen og jeg så jo rett gjennom ham og blablabla. :roll:

Håper ikke så veldig mange fikk det med seg, men siden vi stod ved baren så er vel det å håpe på litt for mye.

Treningsøkt nå før jeg stikker til Toten for resten av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Uff da. Jaja, du må iallefall slå deg til ro med at det ikke var det dummeste å krangle med noen om, om du først skulle krangle mener jeg :gjeiper:

Du vet å finne dem :fnise:

God tur til Toten, håper den blir bedre enn forventa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Jaja, du må iallefall slå deg til ro med at det ikke var det dummeste å krangle med noen om, om du først skulle krangle mener jeg :gjeiper:

Du vet å finne dem :fnise:

God tur til Toten, håper den blir bedre enn forventa :klemmer:

Hehe, neida finnes vel verre ting å "krangle" om, men man kan jo diskutere hvor smart det er å forsøke og overbevise sjefen om at du ikke fortjener jobben din. :gjeiper: Men hyggelig å høre at jeg faktisk gjør en virkelig god jobb. :)

Jeg veit tydeligvis å finne dem ja. Ikke lett med forvirra mannfolk som ikke klarer å bestemme seg for om de skal kysse deg eller avvise deg, fortelle at de er redde for å åpne seg for noen, kollegaer er en dårlig idé og hmm, skal vi dra hjem til deg eller meg? :fnise:

Er så trøtt at jeg slett ikke har lyst til å dra i dag, men jeg må jo bare. Frister mye mer å bare sove. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom den brutale avvisninga på sms. :gjeiper: Sorry hvis jeg har sendt blanda signaler og jeg har ingen følelser for deg utenom som en venn og blablabla. Det var for pokker du som kyssa meg i går, men for all del, det spiller ikke voldsomt stor rolle. Bare litt kjipt om han tror jeg er innmari interessert. :roll: Jaja, moving on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs vel det. :roll: Uansett veldig lite interessant med sånne mannfolk som ikke klarer å bestemme seg.

Mhm! :rolleyes:

Gikk det greit på Toten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mhm! :rolleyes:

Gikk det greit på Toten?

Jeg var sliten, irritabel og lite selskapelig. Enkelt og greit fordi jeg overhodet ikke hadde noen energi eller overskudd, så mamma var bekymra for meg. Satt sammen med familien på søndag og sleit med å holde meg våken. Mamma var bekymra for meg, så fikk heldigvis ikke noe pes om at jeg var irritabel. Ble med på en skitur da, deilig å være ute i nydelig sol og bare noen få minusgrader og røre litt på seg, og mamma var kjempelykkelig. Fikk nok en del bonuspoeng der.

Føler det er veldig kleint med fyren fra jobb om dagen. Han tok kontakt på ocs for å prate på mandag, ikke om noe spesielt, bare pjatt. Aner ikke hva han tenker om det hele, og jeg synes det er flaut bare å møte ham ved kaffemaskina. :gjeiper: Vel, jeg får jo ikke gjort noe med det, og det beste er vel bare å glemme det.

Det går i jobb og trening om dagen. Har så langt jobbet 9 timer i dag, og må jobbe litt mer etter en treningsøkt. Begynner seint i morra, men det er fordi jeg må sitte utover kvelden, har blitt bedt om å jobbe overtid på søndag. Veit ikke helt hvor mange timer det blir enda, det kommer vel sikkert an på om alt går smertefritt eller ikke. :gjeiper:

Begraver meg i jobb og trening om dagen, for å slippe og tenke. Orker ikke kjenne på hvordan jeg har det, må bare begrave følelsene langt inne, gå videre ... It's all over and done with ... :tristbla: Den avvisninga nå gjorde ikke akkurat underverker for selvtilliten min den heller akkurat. Føler meg ekstremt lite attraktiv, jeg er jo aldri bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dårlige matchene på sukker fortsetter. :skratte: Kollegaen på teamet mitt er tydeligvis en jævlig bra match. Så ulike vi er har jeg problemer med å se hvordan vi kan svare så likt altså ... Enda en av disse kjempematchene mine som jeg har problemer med å komme overens med ... :roll:

Begynner jo å lure litt på hvorfor jeg er single også, siden jeg visstnok passer så bra med så mange av mine studiekompiser og tidligere/nåværende kollegaer. :fnise:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: På jobb fra kl 7 i morges, så langt har jeg ikke fått gjort noe fordi systemene ikke har fungert. :gjeiper: Jaja, er vel snart up and running forhåpentligvis. Vil ha noe å gjøre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, snakker med en på Sukker om dagen. Et eksemplar som tydelig er intelligent, setter pris på ironi og godt språk, og han vil ikke ha barn! Hyggelig fyr altså, og han er interessant, men jeg vet ikke om det er så mye kjemi der. Vet ikke helt om bildet gir meg så mye heller, men han er høy og det er jo alltid et pluss.

Ellers er jeg usikker på fyren fra jobb. Han er veldig hyggelig, han prater mer enn tidligere, men han har jo også sagt at han ikke er interessert. Jeg føler meg usikker, sjenert og dum rundt ham. Samtidig liker jeg å snakke med ham, han virker så snill. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...