Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten/mannen din til jul?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg fikk et bjørg halsekjede, viste han hva jeg ønsket meg i oktober :fnise: han husket det faktisk :rødme:

div bodylotion og kremer dom jeg ønsket meg :) nok til et år :hoho:

og hunde tøfler!! jeg klager alltid over kalde føtter..

jeg kjøpte de samme til han, uten at vi visste om det, men vi hadde fleipet om det litt før jul at sånne må en ha ja..

Endret av NoAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk halskjede i hvitt gull med en liten diamant :rødme: Min gave ble pinlig i forhold, men det var han som brøt beløpsgrensa - jeg tilgir han for det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring i hvitt gull med en diamant :) Han som brøt beløpsgrensa her også. Når det er sagt så har han alltid kjøpt kjempefine gaver til meg, uavhengig av pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lingling_*

Jeg fikk Canon camera 10.0 mega pixels med minnebrikke, kari traa ull undertøy, hjemmelaget julekort og en bukett med roser:D:D:D veeeeldig fin julegave;);) alt jeg ønsket meg +++ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest*heldig*

Vi kjøpte oss nytt spisestue sett før jul som ble gave til oss begge.

Og etter nyttår kommer julegaven min, en ganske ny Audi A6 :sjenert:

..under juletreet lå det mot i brøstet samledvd er til oss begge.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et velvære gavekort på et velvære-sender/spa på 2 ryggmassasjer, og 2 annsiktsrens + gavekort på 800kr. Og et par skoletter jeg ønsket meg og gavekort på 500kr på skobutikk :) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk hvittgull kjede med 15 diamanter på og masasjeolje :rødme: Min gave ble rimelig pinglete i forhold, men jeg vet han likte den veldig godt uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny klokke som jeg virkelig trengte, morgenkåpe, så han får sin i fred.... :fnise: og sølv til bunaden min som snart er ferdig sydd hos sydamen.

Gode mannen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hva jeg skal gi typen til bursdagen hans om 2 uker jeg...hmmm..

fikk tross alt så mye fint av han til jul

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny telefon, en fancy Nokia-sak som jeg ikke heeelt har funnet ut av enda ( min gamle var omtrent antikvarisk, og gav min kjære fullstndig nervøst sammenbrudd..) og nye høytalere til anlegget.

Veldig fornøyd med gavene, litt "sur" fordi han brøt beløpsgrensen brutalt mye. Jeg har ingen mulighet til å kjøpe så dyre gaver til ham, og vi hadde egenltig avtalt et beløp som maks. Men jeg vet også at han har råd til det, og han synes det er artig å kjøpe "skikkelige" gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...