Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten/mannen din til jul?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en CD.............. Ohg den var ikke engang pakka inn............ Oi, så glad jag ble............

Og siden prisen sto på, vet jeg at den kosta 99 kr.....

(Han fikk xenon-kit til bilen av meg, til 1000 kr.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag fick faktiskt ingenting av min man i år. Han fick inte heller något av mig.

VI hade kommit överens om att köpa "upplevelser" till varandra men när han körde mig till jobbet den 23 december och ingen hade fixat med barnvakt eller "event" så kom vi på att vi struntar i det. Vi lovade varandra att försöka få till middagar på tu man hand och faktiskt göra saker tillsammans under våren och sommaren.

DET var en skön julklapp - att slippa stressa med att göra i ordning en present när vi bägge två har haft extremt häktiskt i december.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav min kjære det ho ønsket seg; sesong en av Tudors. I tillegg fikk ho sesong to.

Gav beskjed på forhånd om at ho kunne holde seg til kr 500.- på gave, slik at det ble nogenlunde likt.

To uker før jul var ho blakk - uten å ha fått kjøpt gave til meg.

Ho fikk da 800.- av meg.

Før jul igjen fikk jeg beskjed om at ho ikke fant gaven som ho ønsket å gi meg. Og at ho nå var blakk igjen.

Slik kan det gå.

Men, tross alt. Jeg fikk vite på juleaften, etter at alle gaver var utdelt, at ho tross alt hadde bestilt en gave til meg. ;)

En mobiltelefon.

Og det trenger jeg, for min gamle er i ferd med å ta kvelden.

Men innerst inne, så skulle jeg heller hatt en eller annen billig gave, som jeg hadde fått på juleaften.

Endret av Holar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_zellica_*

Jeg fikk en nydelig INEX Diamond klokke som jeg har sett på en stund. Klokken min :rødme:

Og så fikk jeg en del av 40 års gaven min på forskudd. En Toshiba laptop.

Jeg har visstnok bannet og sverget så mye over den gamle dell`en at nå var det nok. :ler:

Snille mannen min. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kamerastativ.

Har ønsket meg et slikt lenge, men ikke tatt meg råd til å kjøpe det. Det gjorde den snille mannen noe med!

Han fikk forøvrig pulsklokke og spinningsko av meg. Høres vel ut som den slemme kjæresten som skal trimme mannen sin! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en Kitchen aid kjøkken maskin :danse:

Med xtrautstyrspakken også.

http://images.google.no/imgres?imgurl=http...t%3D18%26um%3D1

Min er hvit i fargen da:-)

Har sikla på den leeenge. Snille mannen min :rødme:

Han fikk en policeklokke, siden han har ønsket seg en skikkelig klokke lenge.

Endret av øyenstikker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk digital fotoramme av kjæresten min. Har hatt lyst på det lenge, men ikke prioritert å bruke penger på (jeg er student)

I tillegg hadde han meldt meg på dykkerkurs til våren :fnise: Han holdt nemlig på med dykking før, men har visst ikke blitt noe av de siste 2-3 årene (vi har vært sammen i snart 1 år), og nå har han visst veldig lyst å begynne igjen, og er veldig gira på at jeg skal bli med..

søte, søte mannen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben fikk JBR-sko fra meg, pluss at jeg hjalp barna å kjøpe gaver til ham (gitar, VIF-strikkajakke og -lue, og en bok).

Jeg fikk en mobiltelefon. Bortsett fra at den, øh, ikke er kjøpt ennå.

Det er innmari typisk ham. Praktiske gaver og null planleggingssans. Jaja, det er godt han er pen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart cardigan i bomull- og kasjmirblanding med paljetter. Han er så flink til å kjøpe klær til meg. :hjerte:

Så ble det utveksling av svarte, strikkede jakker i år, siden han fikk en svart cardigan i tynn merinoull av meg. :ler:

Jeg fikk for øvrig noen pakker med Anton Berg-sjokolader, og han to cder i tillegg. Vi hadde ca. 1000,- grense i år, men jeg brøt den med litt.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den beste julegaven var at han feira jul sammen med meg og min familie. Det var gave nok for meg, men snille kjæresten min kjøpte en kjempefin diamant ring til neg :yvonne:

Så fikk jeg vedkurv, snop og flax kodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk elektrisk drill. Haha, det var litt genialt. Jeg fikk drill og hun fikk kjøkkenustyr av meg :ler:

Fikk også ipod nano (min var helt død), mamma mia cd-en og askepottdvd^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...