Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten/mannen din til jul?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fikk de hodetelefonene jeg hadde ønsket meg, en vinflaske og dessuten "gavekort" på 5.000 til bestilt hund og hensiktsmessig hundebur til bruk i vår bil. Kunne ikke ha blitt bedre!!! Snille mannen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk halvtårsabonnement på donald (jeg er donaldist, pondusfan og forelsket i eonfigurene, så han klager alltid på alle pengene jeg bruker på blader :sjenert:) og en samleboks med true blood bøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av kjæresten fikk jeg:

* Gud jul til kjæresten min (bok)

* Einar og Haakon - Rolf og jeg - Fra Arbeiderpartiets indre liv (bok)

* En time med Arne Næss (bok)

Jeg ble veldig fornøyd jeg. Bare så det er sagt: jeg fikk Nintendo Wii + Nintendo Wii Fit til bursdagen min i november av ham, som egentlig var en kombinert bursdag- og julepresang, så jeg er veldig takknemlig! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ønsket meg klær. Dette synes han er litt vanskelig å kjøpe, dermed fikk jeg gavekort på x antall tusen. Så da kan jeg kose meg på salget i januar. Juhuuuuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det start-kitet til id Bare Minerals :rødme: ... og en sterk-øl fordi han følte seg så jentete når han kjøpte så mye sminke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lillan_*

Jeg fikk en macro linse til speilrefleks kameraet mitt. Fikk også noen små øredobber som er ypperlig til å gå med på jobb (jeg bruker øreklokker) og 2 globel engler i serien som jeg samler på.

Han fikk Canon HD videokamera.

vi har begge god råd (noe som ikke vedvarer til neste år da han skal i militæret) så vi har kostet på oss ting vi virkelig vil ha nå når vi kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Marie_*

Jeg fikk gode høytalere og Ponduskalender. Helt kanon! Han fikk billett til John Cleese, Armanideo, og et halvt hjerte til nøkkelknippet (så kan jeg ha det andre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en varmekjeledress. Kjæresten min vil at jeg skal slippe å fryse her oppe i kulda... :rødme: Ble faktisk kjempeglad, siden jeg har trengt det lenge men aldri giddet å kjøpe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...