Gå til innhold

Man har kun det ene liv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk en ganske ukoselig telefon i dag - Jeg skal i fengsel i Oktober.

Skjønner at den samtalen ikke kom når du ville at den skulle komme. Føler med deg :klemmer: Du får prøve å ikke tenke så mye på det nå. Bare nyte denne tirsdagen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at den samtalen ikke kom når du ville at den skulle komme. Føler med deg :klemmer: Du får prøve å ikke tenke så mye på det nå. Bare nyte denne tirsdagen!!

Takk MissS :klem:

Skrevet

Takk MissS :klem:

Bare hyggelig :klemmer:

Skrevet

Ha ei fin helg jenter!

:)

Skrevet

Her har det vært stille denne uka :lete:

Håper det går bra med deg!

GOD HELG!! :smilyblomst:

Skrevet

Jeg er her fortsatt, har bare ikke så mye å fortelle om!

Jobber lite, er permittert 50%, så jeg gjør ikke så alt for mye for tida.

Under en mnd til jeg skal inn å spikre paller! Gruer meg litt, vet jo ikke hvordan det blir der inne. Men men, tenker som så at jeg har lært, og at jeg "bare" blir borte i 3 uker. Det er jo ikke all verdens med tid! Får ta med meg noen bøker, kanskje lære meg å strikke ordentlig? Heh..

Ønsker alle ei flott uke. :)

Skrevet

Jeg er her fortsatt, har bare ikke så mye å fortelle om!

Ønsker alle ei flott uke. :)

Godt å høre!!

Gruer deg?

Ha en fin uke! Ta vare på deg selv :klemmer:

Skrevet

Klart jeg gruer meg litt, men jeg vil heller få det unnagjort enn å sitte hjemme å bare vente, som nå.

Nei, få det vekk, bli ferdig, og gå videre!

Jeg vil se fremover! Må prøve å være positiv selv om jeg har gjort det jeg har gjort.

Har fått kontakt med H igjen. Savner han ganske mye, men kun som en venn, så det var koselig å få snakka litt "ut" med han om ting og tang.

I morgen bærer det til Bodø, igjen!

Denne gangen tar jeg Minime med meg, og reiser sammen med mamma og pappa. Vi skal å se på Lisa Williams på fredag! Gleder meg ja! ^^

Fly hjem på Lørdag, blir spennende siden det er Minime's første gang å fly. Det går sikkert bra. :)

Nå er det pannekaker på menyen! Ha en fin dag! =)

Skrevet

Vi skal å se på Lisa Williams på fredag! Gleder meg ja! ^^

Nå ble jeg misunnelig! Jeg hadde utrolig lyst til å dra på showet hennes!

• 2 uker senere...
Skrevet

Lisa Williams var helt fantastisk!

Fikk treffe henne før showet. :)

Jeg har eh.. Møtt noen. Jeg er litt tilbakeholden dog, vet ikke om jeg vil inn i noe forhold. :/ Vi får se.

Er litt sporadisk her inne, har liksom ikke så mye å skrive om, selv om jeg nå har møtt denne karen. Hehe (:

Skrevet

hei.

oi :O fengsel? ble nysgjerrig, men du trenger ikke å skrive om det.. nå skal jeg lese hele dagboka hehe

Skrevet

hei.

oi :O fengsel? ble nysgjerrig, men du trenger ikke å skrive om det.. nå skal jeg lese hele dagboka hehe

Hei nupp! Velkommen hit (:

Ja, jeg var å kjørte bil i en tilstand man ikke har lov til, så nå skal jeg spikre paller i noen uker. Gleder meg til jeg har fått det overstått!

Møtt noen? Så koselig :rodmer:

Ja, det er ganske koselig må jeg innrømme! :D

Har "kjent" han siden Februar, men først nå har vi tatt steget videre, og bruker tid sammen. Kribler mye i magen for tiden. (:

Vi får se!

Skrevet

Ja, det er ganske koselig må jeg innrømme! :D

Har "kjent" han siden Februar, men først nå har vi tatt steget videre, og bruker tid sammen. Kribler mye i magen for tiden. (:

Vi får se!

Det forstår jeg. Lykke til!

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Jeg kan vel kanskje gi denne fyren en bokstav, så vi kan kalle han R.

Han lå over hos meg i natt, som han har gjort de siste dagene.

Minime liker han, men er selvfølgelig sjenert i hans nærvær, hvilket er forståelig.

De gikk herfra sammen nå i morges, R bor ikke så langt fra skolen, så de var enige om å slå følge.

Ble stående å titte på dem i smug fra kjøkkenvinduet når de gikk. Heh.. :gjeiper:

Jeg har klipt meg! Eller, venninna mi gjorde det. Gikk fra langt til kort, veldig uvant. Fikk farga håret rødt igjen (begynner å bli lei av at farga går så fort ut.. Kanskje bli brun elns istedenfor), så det ble en ny look på meg. Ser fortsatt litt rart på meg selv i speilet, synes jeg ser gamlere ut nå, og det liker vi ikke :b

Nå skal jeg drikke opp kaffen min og lese meldingene fra R som tikker inn hele tiden, fylte med hjerter.. :sjenert:

Skrevet

Nå skal jeg drikke opp kaffen min og lese meldingene fra R som tikker inn hele tiden, fylte med hjerter.. :sjenert:

Kos deg med :kaffekopp: & meldingene fra R. Koslig :rodmer:

Skrevet

Jeg har gjort noe dumt.

Var på fest på Lørdag, H og kompisen hans spilte på en uteplass. Lang historie kort - H ligger nå å sover oppe i senga mi.

Har fortalt R at jeg har besøk, og hva han heter.

Han sier bare at han savner meg og vil møte meg.

Jeg aner ikke hva jeg holder på med! :tristbla:

Skrevet

Og det skjedde noe? Siden han ligger i senga di?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...