MissStiles Skrevet 23. august 2011 #321 Del Skrevet 23. august 2011 Fikk en ganske ukoselig telefon i dag - Jeg skal i fengsel i Oktober. Skjønner at den samtalen ikke kom når du ville at den skulle komme. Føler med deg Du får prøve å ikke tenke så mye på det nå. Bare nyte denne tirsdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 24. august 2011 Forfatter #322 Del Skrevet 24. august 2011 Skjønner at den samtalen ikke kom når du ville at den skulle komme. Føler med deg Du får prøve å ikke tenke så mye på det nå. Bare nyte denne tirsdagen!! Takk MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. august 2011 #323 Del Skrevet 25. august 2011 Takk MissS Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 27. august 2011 Forfatter #324 Del Skrevet 27. august 2011 Ha ei fin helg jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. september 2011 #325 Del Skrevet 3. september 2011 Her har det vært stille denne uka Håper det går bra med deg! GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 5. september 2011 Forfatter #326 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er her fortsatt, har bare ikke så mye å fortelle om! Jobber lite, er permittert 50%, så jeg gjør ikke så alt for mye for tida. Under en mnd til jeg skal inn å spikre paller! Gruer meg litt, vet jo ikke hvordan det blir der inne. Men men, tenker som så at jeg har lært, og at jeg "bare" blir borte i 3 uker. Det er jo ikke all verdens med tid! Får ta med meg noen bøker, kanskje lære meg å strikke ordentlig? Heh.. Ønsker alle ei flott uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. september 2011 #327 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er her fortsatt, har bare ikke så mye å fortelle om! Ønsker alle ei flott uke. Godt å høre!! Gruer deg? Ha en fin uke! Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 7. september 2011 Forfatter #328 Del Skrevet 7. september 2011 Klart jeg gruer meg litt, men jeg vil heller få det unnagjort enn å sitte hjemme å bare vente, som nå. Nei, få det vekk, bli ferdig, og gå videre! Jeg vil se fremover! Må prøve å være positiv selv om jeg har gjort det jeg har gjort. Har fått kontakt med H igjen. Savner han ganske mye, men kun som en venn, så det var koselig å få snakka litt "ut" med han om ting og tang. I morgen bærer det til Bodø, igjen! Denne gangen tar jeg Minime med meg, og reiser sammen med mamma og pappa. Vi skal å se på Lisa Williams på fredag! Gleder meg ja! ^^ Fly hjem på Lørdag, blir spennende siden det er Minime's første gang å fly. Det går sikkert bra. Nå er det pannekaker på menyen! Ha en fin dag! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. september 2011 #329 Del Skrevet 7. september 2011 Vi skal å se på Lisa Williams på fredag! Gleder meg ja! ^^ Nå ble jeg misunnelig! Jeg hadde utrolig lyst til å dra på showet hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 18. september 2011 Forfatter #330 Del Skrevet 18. september 2011 Lisa Williams var helt fantastisk! Fikk treffe henne før showet. Jeg har eh.. Møtt noen. Jeg er litt tilbakeholden dog, vet ikke om jeg vil inn i noe forhold. :/ Vi får se. Er litt sporadisk her inne, har liksom ikke så mye å skrive om, selv om jeg nå har møtt denne karen. Hehe (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 18. september 2011 #331 Del Skrevet 18. september 2011 hei. oi :O fengsel? ble nysgjerrig, men du trenger ikke å skrive om det.. nå skal jeg lese hele dagboka hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. september 2011 #332 Del Skrevet 19. september 2011 Møtt noen? Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 19. september 2011 Forfatter #333 Del Skrevet 19. september 2011 hei. oi :O fengsel? ble nysgjerrig, men du trenger ikke å skrive om det.. nå skal jeg lese hele dagboka hehe Hei nupp! Velkommen hit (: Ja, jeg var å kjørte bil i en tilstand man ikke har lov til, så nå skal jeg spikre paller i noen uker. Gleder meg til jeg har fått det overstått! Møtt noen? Så koselig Ja, det er ganske koselig må jeg innrømme! :D Har "kjent" han siden Februar, men først nå har vi tatt steget videre, og bruker tid sammen. Kribler mye i magen for tiden. (: Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2011 #334 Del Skrevet 20. september 2011 Ja, det er ganske koselig må jeg innrømme! :D Har "kjent" han siden Februar, men først nå har vi tatt steget videre, og bruker tid sammen. Kribler mye i magen for tiden. (: Vi får se! Det forstår jeg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 20. september 2011 Forfatter #335 Del Skrevet 20. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2011 #336 Del Skrevet 20. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 22. september 2011 Forfatter #337 Del Skrevet 22. september 2011 God morgen! Jeg kan vel kanskje gi denne fyren en bokstav, så vi kan kalle han R. Han lå over hos meg i natt, som han har gjort de siste dagene. Minime liker han, men er selvfølgelig sjenert i hans nærvær, hvilket er forståelig. De gikk herfra sammen nå i morges, R bor ikke så langt fra skolen, så de var enige om å slå følge. Ble stående å titte på dem i smug fra kjøkkenvinduet når de gikk. Heh.. :gjeiper: Jeg har klipt meg! Eller, venninna mi gjorde det. Gikk fra langt til kort, veldig uvant. Fikk farga håret rødt igjen (begynner å bli lei av at farga går så fort ut.. Kanskje bli brun elns istedenfor), så det ble en ny look på meg. Ser fortsatt litt rart på meg selv i speilet, synes jeg ser gamlere ut nå, og det liker vi ikke :b Nå skal jeg drikke opp kaffen min og lese meldingene fra R som tikker inn hele tiden, fylte med hjerter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2011 #338 Del Skrevet 22. september 2011 Nå skal jeg drikke opp kaffen min og lese meldingene fra R som tikker inn hele tiden, fylte med hjerter.. Kos deg med & meldingene fra R. Koslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 26. september 2011 Forfatter #339 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har gjort noe dumt. Var på fest på Lørdag, H og kompisen hans spilte på en uteplass. Lang historie kort - H ligger nå å sover oppe i senga mi. Har fortalt R at jeg har besøk, og hva han heter. Han sier bare at han savner meg og vil møte meg. Jeg aner ikke hva jeg holder på med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. september 2011 #340 Del Skrevet 26. september 2011 Og det skjedde noe? Siden han ligger i senga di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå