Gjest Alterego666 Skrevet 17. oktober 2018 #301 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) På 15.10.2018 den 20.20, Eugene Onegin skrev: Trekant med to kvinnelige stortingspolitikere i stortingssalen som er fullsatt av politikere og de kongelige som ser på. Drømmer du om to spesifikke representanter? Hvilke? Endret 17. oktober 2018 av Alterego666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. oktober 2018 #302 Del Skrevet 17. oktober 2018 4 timer siden, Alterego666 skrev: Drømmer du om to spesifikke representanter? Hvilke? Det er 4 forskjellige jeg fantaserer om. Jeg skriver hvem i spoiler, kan ikke se at det bryter noen regel at jeg skriver hvem. Spoiler Hadia Tajik, Linda Hofstad Helleland, Jenny Klinge og Ingvild Kjerkol Selv om det jo egentlig ikke er noen forbudt fantasi egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 17. oktober 2018 #303 Del Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, Eugene Onegin skrev: Det er 4 forskjellige jeg fantaserer om. Jeg skriver hvem i spoiler, kan ikke se at det bryter noen regel at jeg skriver hvem. Skjul innhold Hadia Tajik, Linda Hofstad Helleland, Jenny Klinge og Ingvild Kjerkol Selv om det jo egentlig ikke er noen forbudt fantasi egentlig. Ikke et dårlig utvalg. Vurdert Jette Christensen (Ap-Hordaland)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mateo22 Skrevet 17. oktober 2018 #304 Del Skrevet 17. oktober 2018 Ha sex med noen fra KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #305 Del Skrevet 17. oktober 2018 Min største fantasi er å ha en slikke slave. En som kan slikke meg flere ganger om dagen. Anonymkode: a65a8...c47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #306 Del Skrevet 17. oktober 2018 På 22.12.2009 den 1.24, Gjest Gjest_Eva_* skrev: Min sykeste opplevelse, altså ikke fantasi var da jeg våknet en morgen av at bikkja til min daværende samboer slikket meg en viss plass. Jeg sover alltid uten undertøy og bikkja lå ofte i senga vår. Det verste var at jeg først trodde jeg følte "bevegelsene" iforb. med en drøm og faktisk likte det. Det tok sikkert 3-4min før jeg forsto hva som egentlig sto på også. Hatet den bikkja lenge etterpå, fordi jeg følte meg så skitten og skyldig. Fikk også en følelse av at den kikket på meg på en spesiell måte etterpå. Det er lenge siden, men fortalte det til samboeren i fylla flere år senere, og han fortalte meg i fylla også, at han ble tent av tanken. Kan ikke si jeg følte den samme tenningen som han. 😱 Anonymkode: a9044...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eagle90 Skrevet 17. oktober 2018 #307 Del Skrevet 17. oktober 2018 Svarte menn som knuller hvite damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #308 Del Skrevet 17. oktober 2018 Noen fantasier, dog ikke veldig forbudte - og alle inkluderer kona mi: Filmkveld i sofa, med kona og en kompis jeg stoler på. Hun dusjer før filmen, og kommer tilbake med morgenkåpe. Legger hode på fanget mitt og «sovner» underveis i filmen (det er naturligvis avtalt spill). Morgenkåpen glir forsiktig av rumpa, som ligger i retning kompis, og han sliter veldig med å holde fokus på resten av filmen. Sliter sannsynligvis også med å skjule begeistringen. Noen ganger fortsetter fantasien, hvor morgenkåpa åpner seg mer, eller jeg må gå på do - og hun plutselig eksponerer hele musa mens jeg er borte, andre ganger stopper det der, og vi har heftig kåt sex etter han har reist hjem. Kona suger meg mens hun blir pult bakfra, helst av en stor pikk som fyller henne godt opp. (Sannsynligvis noe jeg vil skal forbli en fantasi.... kanskje...) Kona snakker i søvne, og koser med seg selv, mens hun forteller detaljert om hva hun fantaserer om. Gjerne med klåing (runking/suging) av meg underveis, eller kommandering av meg til sleiking og fingring. (En fantasi som er et resultat av min egen sexsomnia, hvor jeg skulle like å for en gangs skyld være den andre...) Bli bundet fast på senga av kona, hvorpå hun tar fullstendig kontroll, og kåter meg opp så godt hun kan, over lang tid. Står over meg med dildo og vibrator, og gir seg selv orgasme. Setter seg på ansiktet mitt, muligens med vibrator, og kommer. Suger meg innimellom, men nekter meg å komme, og erter meg over lang tid mens hun holder meg på bristepunktet. Trer seg til slutt ned på pikken min og bruker leketøy for å komme, samtidig som hun nekter å la meg komme, helt til jeg ikke lenger klarer å holde igjen og eksploderer inni henne. Å bli bundet fast eller kommandert av min kone til å sitte stille, mens hun beordrer ei venninne til å kåte meg opp. Så beordrer hun venninna til å ta frem pikken min, og suge den hardt og dypt. To påkledde damer, og meg som kles naken. Deretter beordrer hun venninna til alt mulig, fra å ri pikken min, putte pikken i rumpa si, og suge meg tom. Ha med meg en eller flere andre menn hjem, som alle får kysse, sleike, fingre og nyte kona mi samtidig, før hun pules i flere hull samtidig, mens jeg blir steinkåt av å se og høre på dem. Avsluttes av at hun suger meg voldsomt i kåt takknemlighet. Det er noen av mange ting jeg fantaserer om. Anonymkode: 0787b...200 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keneke Skrevet 17. oktober 2018 #309 Del Skrevet 17. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Min største fantasi er å ha en slikke slave. En som kan slikke meg flere ganger om dagen. Anonymkode: a65a8...c47 Det er noe jeg enkelt kunne gjort på deg hver eneste dag, mange ganger per dag Elsker å slikke fitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #310 Del Skrevet 20. oktober 2018 Fantaserer om at jeg forteller kona om en kompis som har veldig lyst på henne, og som innrømmer at han ofte runker til henne. Hun blir smigret og synes det er litt søtt. Vi avtaler at neste gang han kommer til meg og ser fotballkamp, skal hun være til stede og by på seg selv. Være nydusjet, våt i håret, og la morgenkåpen være litt åpen av og til. Kanskje lar hun ham få se alt, og gir han lov til å runke til henne. Anonymkode: 4f684...92c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #311 Del Skrevet 20. oktober 2018 Å ligge med faren til en venninne av meg. Anonymkode: 492e2...67c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #312 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg fantaserer om å bli tatt. Helt plutselig, bare overfalt. Uten forvarsel. Anonymkode: 9b110...d50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #313 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg fantaserer om at dama er så fornøyd med meg og pikken min at hun skryter til venninner, og så forteller meg om det. Det er nok noe mange gutter ønsker. Det hadde vært ok at hun viste frem bilde av den også. Anonymkode: 0787b...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #314 Del Skrevet 21. oktober 2018 På 17.10.2018 den 16.39, AnonymBruker skrev: Min største fantasi er å ha en slikke slave. En som kan slikke meg flere ganger om dagen. Anonymkode: a65a8...c47 Jeg kan være det. Er min fantasi å være slikkeslave😋😳 Anonymkode: 64e8b...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 21. oktober 2018 #315 Del Skrevet 21. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fantaserer om å bli tatt. Helt plutselig, bare overfalt. Uten forvarsel. Anonymkode: 9b110...d50 Jeg også.... men på jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #316 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ikke en forbudt fantasi, men en drøm om at kjæresten skal ønske og ta initiativ til noe ekstra, for eksempel: - Hjelpe meg til å bli bedre i å gi oralsex, ved å instruere/la meg prøve meg frem, og bruke god tid på det. Gjerne hver dag en uke eller mer. - Motsatt. Ønske å trene opp blowjob-kunnskapen, eller prøve å få til deepthroat. Foreslå å gi meg det hver kveld i flere dager. - Ønske å ha langvarig sex. Timesvis. Hvor orgasmen ikke er målet, men hvor målet er å lære hverandre å kjenne enda bedre, og nyte hvert sekund på veien dit. - Dele fantasier. Forsøke å lage nye fantasier sammen. Kan hende med mål om å utforske noen, og ellers fantasere for fantasiens skyld sammen. - Utforske nye ting sammen, selv om man ikke tror det er noe man har personlig glede av i utgangspunktet. Kan hende vi lærer noe mer om oss selv? Alt fra rollespill, planlegging og innspilling av film, sex på nye steder, nye leketøy, mild bondage. Anonymkode: 0787b...200 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #317 Del Skrevet 22. oktober 2018 At neste gang svigermor ringer, så begynner dama å suge og runke meg, med mål om å få meg til å komme før samtalen er over! Anonymkode: 0787b...200 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #318 Del Skrevet 22. oktober 2018 På 17.10.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev: 😱 Anonymkode: a9044...8c6 Hest er best😍 Anonymkode: c2154...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #319 Del Skrevet 22. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hest er best😍 Anonymkode: c2154...ae5 Eller dådyr. Anonymkode: 4e204...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #320 Del Skrevet 22. oktober 2018 Ha sex med legen min, enten på kontoret hans eller at han under en GU bare må slikke meg og ta meg hardt etterpå. Anonymkode: 8f46e...48a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå