rox Skrevet 1. januar 2010 #121 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) *redigert* Endret 3. november 2013 av rox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 1. januar 2010 #122 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har en fantasi om at jeg drar tilbake til 1930 tallet. Og har sex med en vis skuespiller vel det er kanskje ikke forbudt. Men mine fantasier er kjedelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #123 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har en fantasi om at jeg drar tilbake til 1930 tallet. Og har sex med en vis skuespiller vel det er kanskje ikke forbudt. Men mine fantasier er kjedelige ingen gode fantasier er kjedelige - Ingen!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 1. januar 2010 #124 Del Skrevet 1. januar 2010 ingen gode fantasier er kjedelige - Ingen!! :-)) Du har kanskje rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YY Skrevet 1. januar 2010 #125 Del Skrevet 1. januar 2010 Sex med to eller flere menn samtidig. Det er menn jeg har en god tone med, og som synes jeg er sexy. Samtidig som de har respekt for meg. To menn slikker meg etter tur. Jeg suger begge omtrent samtidig. Så blir jeg knullet analt av den ene mens den andre slikker meg. Tror nok ikke det er noe jeg ville gjennomført i virkeligheten, men det er en tennende fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #126 Del Skrevet 1. januar 2010 Tror nok ikke det er noe jeg ville gjennomført i virkeligheten, men det er en tennende fantasi. Tennende fantasier skal man alltid ta veldig godt vare på som akkurat det de er, vet du! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 1. januar 2010 #127 Del Skrevet 1. januar 2010 Å se på mens mannen min har sex med en annen vakker kvinne, mens de vet at jeg ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yummy Skrevet 1. januar 2010 #128 Del Skrevet 1. januar 2010 Har vel noen fantasier, ja. Den ene er å ha sex med en tidligere kollega som jeg har ligget med før. Nå er jeg gift, men fader meg hver gang vi møtes blir jeg helt matt av de blå øynene hans. (Best å holde seg unna!) Ellers fantaserer jeg om å ligge på et bord med flere menn stående rundt, som bruker sex-leketøy og munn på meg, og at det blir tatt opp på film. Har også lenge fantasert om å ha trekant med to menn (helst ukjente) så jeg kan ha en pikk i hvert hull og bli bra rundknulla. Kunne også vært interessant å dra på swingers-party med min kjære. Men det er vel stor risiko for at jeg hadde blitt sjalu på damene han hadde hatt. Kanskje bedre om han bare hadde sett på meg i action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 2. januar 2010 #129 Del Skrevet 2. januar 2010 En kjekk, eldre professor (ca 30-45 år) som bytter mellom å undervise meg, og å knulle meg samtidig som jeg er bundet fast til en pult. Mot min vilje. Av og til er rommet også fullt av unge, mannlige studenter som denne professoren tillater å knulle meg som belønning for riktig svar Ellers er jo også tanke på å være slave for x antall menn ganske pirrende. Det samme med å prostituere seg. *kremt* Låner denne av deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #130 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er singel og jobber i en liten bedrift med åtte menn. Av og til opplever jeg meget grov og direkte språkbruk om sex, og får klare hentydninger fra noen av dem hva de kan tenke seg å gjøre med meg. De tror sikkert jeg blir sjokkert av det. Later som det også. Men sannheten er at jeg blir opphisset av å høre på dem. Min store fantasi er å ligge naken på møtebordet vårt og masturbere når de kommer inn om morgenen. Deretter skal de få bruke meg til hva de har lyst til. De skulle bare visst når de slenger med leppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2010 #131 Del Skrevet 2. januar 2010 Sende ut en flaskepost med nakenbilder av meg selv (uten ansikt). Den er kanskje ikkje så forbudt, men siden det for det meste er små barn som plukker opp flaskeposter (har jeg fått inntrykket av vertfall), er det ikke noe jeg kommer til å gjøre. Men fantasien er vertfall å legge med en e-mailadresse der den som finner der kan gi en tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - mannlig fantasi - Skrevet 5. januar 2010 #132 Del Skrevet 5. januar 2010 Min forbudte fantasi er en hel natt med hotellsex sammen med en bestemt venninne. Det forbudte med henne er at hun er kona til en kamerat og at min kjæreste virkelig misliker henne. Jeg har fått en mengder kjeft for min relasjon til venninnen, så jeg fantaserer om å ta den helt ut... Jeg fantaserer også om en trekant med som starter med at jeg ser på at min kjæreste har sex med en annen jente og alt utarter seg derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 7. januar 2010 #133 Del Skrevet 7. januar 2010 Se kjæresten min nyte en annen dame , gjerne to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #134 Del Skrevet 7. januar 2010 Har en fantasti der jeg sniker inn på et område med en bevæpnet militærvakt. Han sikter på meg og gir meg ordre om å legge meg i bestemte stillinger. Jeg blir lagt i håndjern, kommandert inn på et lite vaktrom der jeg blir tatt heftig mens han fremdeles har på seg uniform og våpen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herr Happy Skrevet 7. januar 2010 #135 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg vil strippe for en ukjent jentegjeng/venninner! Og det har jeg tenkt til å gjøre også! Så det så!!! Må bare finne publikum først eller være "aktmodell" og bli klådd på etterpå Endret 7. januar 2010 av Herr Happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nightwish_* Skrevet 9. januar 2010 #136 Del Skrevet 9. januar 2010 En jente med tung sminke, latex, høye heler. Skikkelig råsexy og hun vet det. Hun erter meg og kåter meg opp lenge før hun slipper meg til. Gutt 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skribenten Skrevet 10. januar 2010 #137 Del Skrevet 10. januar 2010 Ikke noe jeg akkurat oppfatter som noen ekstremt skitten og forbudt fantasi i så måte, og det er heller ikke slik at denne fantasien ikke kan gjøres til virkelighet. Tvert imot kanskje... En varm og god sommerkveld i fjæra, avsluttet med et deilig bad i badestampen som etterhvert utvikler seg til temmelig høylydt og heftig seksuell aktivitet hadde slett ikke vært å forakte på noen måte. Tatt henne sånn deilig hardt bakfra mot kanten av stampen der nede i fjæresteinene uten særs tanke for hva som skjer ellers i verden, ja takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 10. januar 2010 #138 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg drømmer om at typen min bruker meg skikkelig. F.eks forlanger han at jeg skal la en annen mann knulle meg skikkelig mens han filmer det, og tar frem den filmen når han knuller meg senere. Andre ganger er vi f.eks på ferie og han sitter med noen nye bekjente på en balkong som kan se vår, hvorpå han kommer hjem og vekker meg og tar meg etter håret ut på balkongen og knuller meg der mens de nye bekjente ler og skåler og ser på oss. Anal er veldig ydmykende for meg og det er ofte med i fantasiene mine at han straffer meg med anal, etter at jeg først har forsøkt å nekte og han har slått meg litt. Eller at han vil at jeg skal suge han, jeg nekter, og han gir meg et par skikkelige ørefiker og tvinger meg på kne, knuller meg hardt i munnnen og spruter på gulvet og ber meg om å slikke det opp. Noen ganger har han med seg en luksusprostituert som han knuller ooveralt mens jeg må se på, og han forteller hvor digg det er. Til slutt må vi begge sitte foran og bytter på å suge han og til slutt spruter han i munnen på bare den ene og ber oss kysse så vi skal dele på sæden hans. Sånne ting drømmer jeg om. Men han vet det ikke. Det hørtes brutalt ut, men det er jo faktisk mulig å gjennomføre.. men vil vel anbefale at det bare blir som en fantasi.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dama Skrevet 10. januar 2010 #139 Del Skrevet 10. januar 2010 Ikke noe jeg akkurat oppfatter som noen ekstremt skitten og forbudt fantasi i så måte, og det er heller ikke slik at denne fantasien ikke kan gjøres til virkelighet. Tvert imot kanskje... En varm og god sommerkveld i fjæra, avsluttet med et deilig bad i badestampen som etterhvert utvikler seg til temmelig høylydt og heftig seksuell aktivitet hadde slett ikke vært å forakte på noen måte. Tatt henne sånn deilig hardt bakfra mot kanten av stampen der nede i fjæresteinene uten særs tanke for hva som skjer ellers i verden, ja takk! Nei, det var en langt fra skitten fantasi...i badestamp og greier...kan det bli mindre skittent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #140 Del Skrevet 11. januar 2010 I det siste har jeg hatt en fantasi om å knulle en annen damen mens den søte snille kona mi må sitte ydmykende å se på. Den andre jenta er superhot, frekk og vi koser oss skikkelig mens vi erter kona mi litt innimellom. Men etter at hun er gått vil jeg kose og klemme og kysse med min deilige kone, og alt vil være minst like bra som før:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå