Engel Skrevet 30. april 2004 #141 Del Skrevet 30. april 2004 Krysser fingrene hardt for deg Cappo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. april 2004 Forfatter #142 Del Skrevet 30. april 2004 Åj.. så mange lykkeønskninger!! Ja det hadde vært LYKKESTUND om det klaffet denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. april 2004 #143 Del Skrevet 30. april 2004 Lykke til!! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. april 2004 Forfatter #144 Del Skrevet 30. april 2004 Tar denne litt frem... Er på 29 dagen idag så IKM burde være imorgen/søndag.. Er såååå spent! Start - EL - stopp - antall dager Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01..04 - 30 Syklus 2 02.04 - 16.04 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. april 2004 #145 Del Skrevet 30. april 2004 GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. mai 2004 Forfatter #146 Del Skrevet 1. mai 2004 Vel dag 30 og ingen tegn til tanten.... venter med å teste til tirsdagen ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 1. mai 2004 #147 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei, og tusen takk for alle lykkeønsker og fødselsvibber! Håper det klaffer denne måneden- ser bra ut hittil da! Krysser fingrer og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #148 Del Skrevet 2. mai 2004 Dag 31 og ingen tegn, testet idag men ble ikke klok på CB testen.. det var utydelig i resultatvinduet men klar i det lille vinduet..... Venter med å teste til tirsdag igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 2. mai 2004 #149 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvordan utydelig og sånn da? Jeg testa svært uklart positivt på dag 28.... Venter i spenning på opddatering tirsdag.....Uklart høres bedre ut enn klart negativt iallfall.... Lykke til. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. mai 2004 #150 Del Skrevet 2. mai 2004 Heia Cappo! Håper på en ny og etterlengtet blå bølge her inne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #151 Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for hilsner Er på dag 31 og ingen tegn til tanten. Når jeg testet var det akkurat som om ingen av strekene ville vise seg, i resultatvinduet. akkurat som blåfargen fløt i hverandre og i det hvite feltet... Men jeg venter til imorgen med å teste. Krysse fingrene for meg selv nå ... selv om jeg ikke er veldig positiv siden jeg ikke har noen gravidsymtomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 3. mai 2004 #152 Del Skrevet 3. mai 2004 Sikkert feil med testen. ta en ny. I morgen? Lykke til! Jeg hadde heller ikke noen særlige symptomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #153 Del Skrevet 3. mai 2004 Krysser fingrene for at det var feil på testen... tar en ny imorgen Håper jeg heller har ingen gravidtegn i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 3. mai 2004 #154 Del Skrevet 3. mai 2004 Hjælp, så spennende! Hold oss oppdatert da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. mai 2004 #155 Del Skrevet 3. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #156 Del Skrevet 3. mai 2004 Da tror jeg håpet er ute i denne omgangen.... antydninger til fetter brun har kommet :evil: Da er det bare å vente til tantebesøket og starte på nytt igjen... Venter også på resultatene fra blødprøven som jeg tok i forrige uke. Håper de kommer idag så de kan bekrefte at jeg har EL ihvertfall... hvis ikke blir det ny tur til legen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. mai 2004 #157 Del Skrevet 3. mai 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 3. mai 2004 #158 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Cappo, jeg har fulgt med på dagboken din. Hyggelig å lese om bryllup og graviditet. Akkurat det samme som jeg er opptatt av om dagen :-) Kjenner igjen det med å teste EL, og ikke helt vite når menstrasjonen kommer osv. Håp og skuffelser. Men et spørsmål til det at mannen måtte "holde seg". Mannen får bedre soldater av at sæden er noen lunde fersk har jeg hørt, så det er ingen grunn til at han bør holde seg i flere dager før- Tenkte jeg bare måtte nevne det. (tipselips til neste gang). Lykke til med prøvingen, godt å høre at det er flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #159 Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for hilsen og klemmer Bizzy og Apriljente Kan aldri egentlig være forberedt på at tanten kommer, selv om jeg hadde mine mistanker.. tungt allikevel!!! :veldigsur: Men men.. det er bare å se fremover og glede seg til dagen hvor + endelig dukker opp.... Ang at mannen måtte holde seg så har jeg lest at optimal kvalitet (hastighet og kvalitet) er når mannen holder seg i en dag. ??? stemmer ikke det??? :o Best å ha annenhver dag? Tror kanskje det blir mer "naturlig" elskov på oss fremover.. ikke stresse som legen sa til meg.... Uff.. dette er fælt! Tenker på de som blir gravide bare de ser en gutt også er det noen som må jobbe for avkommet.... Ja ja.. vi får glemme denne pp og starte på ny med frisk mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drew Skrevet 3. mai 2004 #160 Del Skrevet 3. mai 2004 :tr?ste: Da er vi to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå