cappocino Skrevet 12. november 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 12. november 2003 Har en test i vesken hvis sommerfuglene tar helt av... men har drukket veeeeeldig mye vann idag og er redd for at den slår ikke ut på testen.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 12. november 2003 #42 Del Skrevet 12. november 2003 Åhh, jeg skjønner ikke hvordan du har tålmodighet til å vente jeg... :o Men så er jeg sånn som tester gjerne en uke før jeg skal ha mensen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 12. november 2003 #43 Del Skrevet 12. november 2003 Vente helt til mandag?? :o Må vel smøre oss med tålmodighet vi også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. november 2003 Forfatter #44 Del Skrevet 13. november 2003 Oppdaterning: Testet igår kl 15.00 og fortsatt negativ :o .....kan det være omgangssyke eller noe sånt? ..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 17. november 2003 #45 Del Skrevet 17. november 2003 Hvordan går det med deg, Cappo? Har tante Rød meldt sin ankomst enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. november 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 17. november 2003 Ingen tante rød.... litt mindre kvalme i helgen, men den kom kraftigere idag.... skjønner ingen ting... tar en test på onsdag, mulig kroppen produserer sent..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. november 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 18. november 2003 Testet isted og fortsatt negativ...nå skjønner jeg ingenting!!! Skal vel ikke ta så lang tid hvis jeg er gravid????? Og hvis jeg ikke er gravid - hvor blir det av tante rød?????? Frustrert!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. november 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 20. november 2003 11 dagen på overtid! venter et par dager til så tester jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. november 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 21. november 2003 Testet på morgenen idag.... først så viste testen ingenting, verken i hovedvinduet eller kontrollvinduet... men så kom begge strekene i to vinduene, men i det første vinduet kom det også en veeeeeldig svak strek på skrått.......... Tviler på at det er "gravid" streken men det var så merkelig..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 21. november 2003 #50 Del Skrevet 21. november 2003 En strek på skrå? Ikke som et kryss altså? Merkelig... Høres nesten ut som det var noe feil med testen. Du bør kanskje ta en til? Hold oss oppdatert da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. november 2003 Forfatter #51 Del Skrevet 21. november 2003 Ja veldig merkelig... sikkert feil på testen.... Skal ta ny på mandag morgen da har det gått 2 uker. Får jeg ingen resultat da, tar jeg meg en tur til legen for helsjekk.. mulig det er syklusen som er i ubalanse (sikker pga stress ol) Oppdatering etter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 24. november 2003 #52 Del Skrevet 24. november 2003 Nå er vi spente her... Har du tatt en test til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. november 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 24. november 2003 Nå er vi spente her... Har du tatt en test til? Har ikke fått kjøpt ny test enda. Løper til apoteket etterpå og tar en ny imorgen tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. november 2003 #54 Del Skrevet 24. november 2003 Krysser fingre og tær XXXXXXXXX!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. november 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 24. november 2003 Testet igjen nå... og fortsatt viser testen negativt. Begynner å lure på om syklusen min er bare ute og kjører! Hadde jeg vært gravid så hadde det vel slått ut nå.... ***riste** fra meg tanken om at jeg er gravid og håper på at mensen kommer snart så vi får satt igang igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. november 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 24. november 2003 Dobbelt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. november 2003 Forfatter #57 Del Skrevet 25. november 2003 Hmmm.... Lite brunaktig utflod idag..... Venter jeg besøk tro? ****vente å se**** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 25. november 2003 #58 Del Skrevet 25. november 2003 Siden du har fått så mange negative testresultat nå, så kan det jo være litt greit om tante Rød kommer omsider...? Da får du liksom "nullstilt" deg og gjort deg klar for neste prøveperiode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. november 2003 #59 Del Skrevet 25. november 2003 Jag hoppas att det inte är besök, allt verkar ju så lovande. X-ar fingrarna för dig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. november 2003 Forfatter #60 Del Skrevet 25. november 2003 Takk for X av fingrene Fustina og hilsen Eliza. Dessverre ser det ut som det er tanten som tvinger seg på besøk... dessverre... Ganske kjedelig igrunn for selv om vi ikke har aktivt prøvd, så har jeg hatt et lite håp... Cappomannen ble ihvertfall overlykkelig når jeg sa jeg var sen.... Men men.. håper nå at tanten kommer for fullt så er det bare å sette igang fra neste periode! Og da skal vi virkelig sette igang X fingrene for meg selv neste periode ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå