Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta
Se tråden min om tips fra akupuntør i prøverforumet. Den vitaminkuren skal visst sette igang svømmerene til mannen  

Var klar over denne kombinasjonen fra før, og han tar tilskudd av både E-vitamin, sink og multivitamin. Det hjelper nok ikke særlig, for problemene er litt større enn som så... Men kanskje refleksologi kan ha en positiv effekt på noe vis. Det er jo lov å håpe!

Tusen takk for tipset ditt likevel! :D

Ha en kjempefin helg, Cappo! Stor :klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper nok ikke særlig, for problemene er litt større enn som så... Men kanskje refleksologi kan ha en positiv effekt på noe vis.

Prøv refleksologi eller akupunktur... verdt et forsøk i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5 og slutten på besøket.

Formen er OK! Det har vært og er så fint vær ute, godt og varmt så jeg koser meg!

KOmmer til å bli en hektisk dag på jobben idag men det er bare bra for da går tiden fortere :)

Fikk bryllupsbildene til takkekortene på fredag så da får jeg litt å gjøre i uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg gjør når jeg kommer på jobb er faktisk å åpne KG siden!!!

Sånn er det med meg også..Og her blir jeg værende en time eller to :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 6 og vi er igang med :kline: HAHAHA!!!!!

Bestemte meg for å ikke kjøpe EL tester denne perioden.... (tror jeg iallefall) og satse heller på å kjenne etter i livmorsekretet...- glemte det selvfølgelig idag da.... :tunge1:

Er i full gang med mirakelkuren. Æsj den sink greia smaker skikkelig ekkelt!!! Lurer på om jeg ikke skal kjøpe sink tabletter istedet. Må jo ha samme virkning men smake bedre!!!!

Idag skal vi begynne på takkekortene så jeg får litt å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cappo! Takk for oppmuntring og trøst i boka mi! :-) Godt vi alle har hverandre her inne til trøst og oppmuntring. Håper vi begge lykkes med februarbaby!

Vi sendte forresten takkekortene våre i forrige uke. Det var litt av en jobb å skrive alle! Men koselig også, tenk så mye fint vi fikk! Dyrt ble det å sende dem også, de veide selvfølgelig over 20 g så det ble 9 kr pr kort bare i porto. Heldigvis fikk vi levert en del med familie og venner så det var bare omtrent halvparten som måtte sendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 7.

Takk for hilsen Engel. Det er en stor jobb med de takkekortene, og vi ble bare enige om hvordan vi skal gjøre det .. fikk ikke begynt med andre ord. Skal ned til butikken idag og kjøpe nye kort så da får vi se om det blir fart på sakene ja... er ganske lei av å ha det hengende over meg :evil: Selv om det er superkos og mimre :)

Var hos akupunktør igår igjen og fikk satt nåler på de merkeligste stedene. 4 nåler i magen, rundt navlen og nedover mot xxx. Det kilte så innmari at jeg fikk latterkrampe der jeg lå!! måtte ta ut den ene nålen for jeg klarte ikke å stoppe å le... :hoho:

Hun så at jeg hadde piercing i navlen og den sa hun jeg burde ta ut. Jeg hadde visst satt den inn i et spesielt punkt som har med lever/milt å gjøre. Pluss at den kom i veien for "befruktingsstien" ..har noe med soner på kroppen som henger sammen. høyre hånd - venstre fot og venstre hånd - høyre fot. Så den forsvant ganske så fort ja!

Æsj kom på at vi glemte å ta vitaminkuren igår!! Får passe ekstra godt på at vi tar den idag da!!!!

Får håpe dagen idag går like fort som gårsdagen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D

Jeg oppfordrer deg til å skrive deg opp på IKM i mai (evt juni) på prøveforumet. Da blir det så mye lettere å følge med alle sammen :wink:

Ønsker deg en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på IKM i juni :) Jeg som startet tråden :)

Men det kan se ut som du er innom alle dagbøkene og minner om dette :) kjempebra innstats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cappo!

Ja er må jeg si det var plenty av engasjement og stå på vilje for å lage barn, det er bra! Jeg blir alltid så gira når tanta kommer: "Neste gang kalarer vi det!" Men så går det to uker og EL går meg hus forbi, he, he :hoho:

Jeg har tro på dere denne mnd. (når det gjelder mannen min og meg tror jeg vi må satse på ferien)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... her skal det lages baby!! HAHA :hoho:

Blir nesten litt redd over oss ....

Fikk vært på trygdekontoret idag og avklart ang permisjonspenger og selvstendig næringsdrivende etc... Godt å få det ut av systemet :)

Har kommet til dag 8 og begynt å kjenne etter livmorsekret.

Idag var det tørt og ingen tegn til EL. Litt for tidlig for EL men det skader ikke å begynne å teste å få det i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader ikke å begynne å se etter EL-tegnene, nei - og ikke skader det å øve seg litt mer i sengehalmen heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... her skal det lages baby!! HAHA  :hoho:  

:ler: Litt innsatsvije er det jo ikke noe galt med :wink:

Høres deilig ut å ha fått avklaring når det gjelder permisjonspengene! Vi trodde alt var helt i orden vi, helt frem til nå hvor vi har holdt på så lenge at flytteplaner plutselig ødelegger allt.... hvis det ikke klaffer i løpet av et par måneder nå så vil jeg jo ikke lenger være berettiget til permisjonspenger fra denne jobben :o Det skal ikke være så lett :roll:

Vi har veldig like sykluser vi! Jeg er også på dag 9 og har begynnt jakten etter el-symptomene.. vil jo ikke risikere at den plutselig kommer uten at jeg er klar :ler:

Krysser for oss begge (og fler), er på tide med en kjempebølge her inne, har vært ganske så labert! Burde jo i allefall være et par tre positive tester hver måned! Det syns nå i allefall jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada... her skal det lages baby!! HAHA :hoho:

:ler: Litt innsatsvije er det jo ikke noe galt med :wink:

Nei ikke sant :)

Høres deilig ut å ha fått avklaring når det gjelder permisjonspengene! Vi trodde alt var helt i orden vi, helt frem til nå hvor vi har holdt på så lenge at flytteplaner plutselig ødelegger allt.... hvis det ikke klaffer i løpet av et par måneder nå så vil jeg jo ikke lenger være berettiget til permisjonspenger fra denne jobben :o Det skal ikke være så lett :roll:

Ja det var godt! Slipper å bekymre meg om det iallefall..

Men du får permisjonspenger selv om du bytter jobb ... eller har du tenkt å få penger via jobben din så du får opptjent feriepenger?

Vi har veldig like sykluser vi! Jeg er også på dag 9 og har begynnt jakten etter el-symptomene.. vil jo ikke risikere at den plutselig kommer uten at jeg er klar :ler:

Jeg vet :) Greit å være forberedt! En venninne ble gravid et par dager etter mens :o hvordan det skal være mulig vet vi ikke men hun hadde viss EL tidlig :-?

Krysser for oss begge (og fler), er på tide med en kjempebølge her inne, har vært ganske så labert! Burde jo i allefall være et par tre positive tester hver måned! Det syns nå i allefall jeg :Nikke:

Helt enig :enig_animasjon:

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9. Skjer ingenting på teste fronten. Sjekket under i dag men ingen tegn til EL.

Mannen kom hjem sent igår kveld og måtte finne seg i litt :kline: ... her skal ikke eggene slippes ut :hoho:

Formen er på topp idag!!!

Det er sol men kaldt ute og det er HELG!!! Yooohoooooooo!!!!!!!!! også langhelg!!!! Jiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) :) :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9. Skjer ingenting på teste fronten. Sjekket under i dag men ingen tegn til EL.

Sjekket under..... :klø:

:tunge1:

Har ikke sett noe til el enda hos meg heller, men kan jo ikke ta noen sjanser :riste::ler:

Endelig helg ja!!! Det hadde jeg nesten glemt, har hatt fredagsfølelse hver dag siden tirsdag, men i dag er den visst borte :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket under..... :klø:

:tunge1:

Hehe.... er litt flaut :oops: å skrive "kvinnelige organer" derfor har jeg bestemt meg for å skrive "under" istedet. Tenker da på EL slim :oops: :oops:

¤¤¤ cappo ¤¤¤ flau ¤¤¤¤¤¤

Æsj kjenner jeg begynner å få bihullebetennelse igejn idag Var ute og syklet med cappohunden igår og kjente det ble ganske kaldt på hodet.. skulle tatt på meg lue.. nå angrer jeg !!! Æsj!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Cappo!

Håper det klaffer denne perioden! Ikke la mannen få gå rett til sengs for å sove, nei!! Hjelper ikke om det blir sent, vel. Er jo lørdag i morgen!

Kos dere på 17.mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det SuperC! Vi skal nok kose oss!!! Det er hele 3 dager fri!!!!

Fremover blir det mye :kline: tenker jeg! Uansett hvor sent det blir eller hvor sliten mannen er :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å klusse til baby-dagboka di, men vi savner del to av referatet fra bryllupsdagen deres....og fler bilder.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...