bizzy Skrevet 14. mai 2004 #221 Del Skrevet 14. mai 2004 Takker for hilsen, her kommer en rett tilbake Ønsker deg en god helg og en fortreffelig 17.Mai :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. mai 2004 #222 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg ønsk Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. mai 2004 #223 Del Skrevet 16. mai 2004 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai hipphipphipphipphipphi hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hipphipphipphipphipphi 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #224 Del Skrevet 18. mai 2004 Wow Lilletrollet, du har virkelig stått på med 17. mai hilsen Da var 17. mai helgen over. Litt trist, ikke mer fri og godt det er over så vi slipper all maset.. Det er idag dag 14 og jakten er igang Ingen tegn til EL slim idag morgen. Men vi setter igang ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #225 Del Skrevet 18. mai 2004 Tilbake fra akupunktøren. Som vanlig kjempekoselig å se henne, hun er alltid så blid og får meg i godt humør og ikke minst tro på at det klaffer for oss snart JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Hun fortsatte med styrkningen av livmoren og "klargjøring" for befrukntning som skal skje om et par/tre dager Gleder meg!!! Ellers er jeg fortsatt trøtt. Trodde jeg skulle våkne litt i løpet av dagen men er like trøtt som ei strømpe! Drar hjem om ikke så lenge så det blir digg! Da er det ut og gå tur med bikkja og haste hjem til mannen Denne gangen skal det klaffe!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #226 Del Skrevet 18. mai 2004 Start - EL - stopp - antall dager Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01..04 - 30 dager Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager Syklus 3: 06.05 - 19 -25 mai Idag er det 18 mai og jakten er igang Denne gangen skal ingen få slippe unna ...finnes det ingen spermie og egg smileys??? MOOOODEEEERAAAAATOOOOOOR........ vil ha sperm smilyes!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. mai 2004 #227 Del Skrevet 18. mai 2004 God jakt! Heia egget! Heia egget! Heia egget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #228 Del Skrevet 19. mai 2004 Denne gangen skal ikke noen slippe unna Har satt igang jakten med store styrker!!! Mannen er helt utslitt!!! Dag 15. Hadde ingen tegn til EL slim idag morgen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #229 Del Skrevet 19. mai 2004 Åj åj åj... sjekket på toalettet isted og da hadde jeg lange tråder som jeg kunne strekke laaaangt!!! Kanskje EL er i anmarsj :-) Det hadde vært supert!!!! Får huke tak i mannen med en gang jeg kommer hjem etterpå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 19. mai 2004 #230 Del Skrevet 19. mai 2004 Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. mai 2004 #231 Del Skrevet 19. mai 2004 Heia! Hvis de trådene du trakk i var hvite, så må du huske at det kan være sperm (siden mannen var så utslitt...) ... Men hvis det er som eggehvite, har du helt sikkert el-slim! Jej! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #232 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis de trådene du trakk i var hvite, så må du huske at det kan være sperm (siden mannen var så utslitt...) ... Men hvis det er som eggehvite, har du helt sikkert el-slim! Jej Jeg vet det kan være sperm, men det går vel ikke ann å trekke sånn at det strekker seg ca 10 cm??? det var det jeg reagerte på.. at det gikk ann å strekke det så langt..... trodde ellers det bare var "gammel morro" jeg også.... :o også var de ikke hvite, de var sånn gjennomsiktig lignende.... Får at det er EL slim!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. mai 2004 #233 Del Skrevet 19. mai 2004 Det høres ut som el er på vei! Jeg tror kanskje sperm blir flere tråder når man trekker, mens slim blir en... Lær å se forskjell på sædrester og eggløsningsslim. *sædrester strekkes som oftest i mange tynne tråder og tørker fort inn. Tåler ikke å strekkes mange ganger *eggløsningsslimet strekkes som oftest i en tykk tråd og kan strekkes gang på gang på gang på gang uten å tørke inn/miste kvaliteten Og så har jeg hørt om en "test" hvor man kan legge slimet i vann Det ene sekretet løser seg opp, mens det andre består...men nå husker jeg ikke hvilket! http://www.pernille.info/utflod.htm Denne siden er jo kjempefin! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #234 Del Skrevet 19. mai 2004 Det høres ut som el er på vei! Jeg tror kanskje sperm blir flere tråder når man trekker, mens slim blir en... Og så har jeg hørt om en "test" hvor man kan legge slimet i vann Det ene sekretet løser seg opp, mens det andre består...men nå husker jeg ikke hvilket! http://www.pernille.info/utflod.htm Denne siden er jo kjempefin! :D Har lest litt på den siden jeg også.. helt genial side Det er der jeg tenkte jeg skulle teste litt etter slimet Var på apoteket for å kjøpe EL tester men der var det utsolgt gittt.... æsj!! fikk iallefall kjøpt et par gravidtester så får vi heller stå på og krysse fingre for at det klaffer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. mai 2004 #235 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg fant jeg fant... :D Jeg har også slim idag! :D Mitt er hvitt...men vi har ikke hatt sex på en stund. Gjett om jeg skal hoppe på en viss person når han kommer hjem! Tror nok du har mere bruk for graviditetstest denne syklusen, Cappo! Du så ikke CB digital da du var på apoteket? Bare lurte på pris... Ha en produktiv uke! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #236 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg fant jeg fant... :D Jeg har også slim idag! :D Mitt er hvitt...men vi har ikke hatt sex på en stund. Gjett om jeg skal hoppe på en viss person når han kommer hjem! Det skal jeg også!!! Er hjemme rundt kl 16.30... skal vi tenke på hverandre da??? HAHAHAHA!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 20. mai 2004 #237 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva skal du med EL-tester, du som sliter mannen din helt ut Dere kan jo bare ikke misse Ja, da starter nedtellingen til IKM. Denne gangen blir det veldig blått og positivt! :D fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #238 Del Skrevet 21. mai 2004 Hva skal du med EL-tester' date=' du som sliter mannen din helt ut ![/quote'] Ikke sant Mannen får kjørt seg Håper ikke at vi gjør nei Skriver under på denne Dag 17 og skal ingen ende ta Nei da, overdriver kanskje en smule.... Ingen tegn til El slim, men den kommer kanskje bare en dag eller to? Idag var det litt sånn rar melkehvit kornete/seigt guffe ..... :o Men vi gir jo ikke opp for det I helgen blir det masse kos så vi er spente frem til IKM... Hadde forresten litt vonde pupper idag.... men det kan være like mye psykisk som noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. mai 2004 #239 Del Skrevet 21. mai 2004 Krysser fingrene!! Lykke til, Cappo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #240 Del Skrevet 21. mai 2004 Begynt å kjenne litt stikkinger i høyre side..... Tar ingen sjanser på at egget slipper unna denne gangen. Når mannen kommer hjem blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå