Gå til innhold

Jeg skal bli tobarnsmor på sensommeren 2010!


Epica

Anbefalte innlegg

Ja jeg er faktisk 17 uker i morra.....herrigud tiden flyr...... :hoppe:

oj så synd med kollegaen din...men jeg må også si....karma? kan være tilfeldig, men kan også være en årsak når man gjør "usunne" ting vel....

men hvorfor hadde hun fortalt alle at hun var gravid når hun ikke hadde passert de viktige ukene? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gudene vet... Men ikke mange andre visste det, enn meg og en annen på jobb tror jeg.

Hun er veldig åpen, så kanskje typen å snakke masse om personlige ting.

Ja uff kjempe kjempetrist & har SÅ vondt av henne.. Men hun burde kuttet røyken, da hun vet det ikke er bra for babyen + det øker sjangsen for abort!...

Åå.. lite motivert...ser på hus..

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det jeg, karma kommer å biter deg i rompa hvis du ikke er snill :ler:

Ja, jeg syns hun skulle ha kuttet ut røyken, ei jeg vet om røyket under svangerskapet, i dag er det hasteturer til sykehuset, fordi lillejenta på 5 måneder har akkutt astma og luftveisproblemer.. Kom karma og beit henne i rompa? Ooh yes!!!

Jeg er ikke i tvil en gang..

Mamma røykte i svangerskapet med meg fordi det ikke var så godt opplyst på 80-tallet. Har jeg astma og allergi, åja! Så det er nok klare tegn på at det er skadelig å røyke under graviditeten!

Hus ja.. *drømme* bor til svigermor og her må jeg nok bo til i september/oktober for her er det umulig å få i seg hus :grine:

Håper du får en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. håper svigermor er ok da! ;)

Ja, det er noe annet nå, som vi er opplyste. Da MÅ man slutte med røyk og alkohol.

I gamle dager visste de ikke så mye så det er en annen sak!

Så trist at stakkars ungen må på hasteturer til sykehuset...

Det er typiske utfall når mor røyker; med luftveisproblemer, astma, allergi & barnekreft (GRØSS!!!)... Jeg skal aldri ALDRI ta et trekk mens jeg er gravid og HÅPER jeg klarer å holde meg borte fra røyken etter babyen er født, for jeg liker ikke å stinke og holde babyen tett inntill når babyen må lukte inn røyken.. Uff..

GOD helg skjønne Agnethe! :kose:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir morsomt å se om du har rett! ;)

Ei på jobb jeg omtrent ikke har snakket med før, kom bort til meg og sa: Det var en guttemage ja! :Hehe:

Spennende! Mindre enn to uker til nå.. :hjerte:

Koser deg ikveld Neytiri?

Kjeder meg litt, hjemme mens mannen er på fest - unnet han det idag!

Har lyst å legge meg tidlig idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin magen din er :rødme:

Å nå begynner jeg å tro at det er gutt, for dette er guttemage :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg å se om jeg har rett ;)

Ja det var en koselig kveld.....men jeg sovnet tidlig på sofaen :fnise:

ohh skulle ønske jeg kunne "unne" mannen en kveld med gutta, men han vil ikke....han mener livet er forandret allerede og det å feste er ikke noe for han akkurat nå når jeg ikke får vært med å drikke :fnise: Det sies at han er ikke stor på drikkinga, og han får en del guttekvelder før og etter de kommer fra sjøen....for det er jo nesten bare engelskmenn han jobber med....og DE DRIKKER!

Ikke sikker om jeg har helt tro på det med mager....men man får kanskje litt sånn følelse når man ser hvordan den vokser. Fleste mener jo at en kul er gutt, mens mister man midjen er det jente........men min svigermor var akkurat omvendt...så derfor hun tror jeg får gutt siden jeg har mistet midjen :vetikke: Jeg tror jeg får jente da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør nok det Agnethe! :hjerte:

ååå søte mannen din Neytiri!

Er jo sant, begge er jo gravide da..på en måte :)

Idag er det barnebursdag! Imorgen playdate med venninne & sønnen.

GOD HELG VIDERE! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er nok derfor mange sier i dag at DEM er blitt gravide.....er jo to om det uansett om det er oss som må bære frem.

Hvordan var det for deg første gang....ble mannen sjalu eller skuffet at han ikke fikk oppleve ting du fikk(feks. første bevegelsene)??

Min mann sier han er jo litt sjalu at han ikke får gjort mer, jeg tror han hadde gått med den om han hadde vært skapt til det....men jeg hadde ikke likt å se det, han er jo som et barn når han blir litt forskjøla :fnise:

Koselig med barnebursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. nei, ikke sjalu på noe ettersom jeg husker - og vertfall ikke på hormonene mine! :ler:

Eneste er, han har syns det har vært kjipt at jenta vår er så mammadalt.. :gjeiper:

AKK NEI!!!!!!!! SNØ UTE!!!

Jeg trodde våren var på vei, ÆSJ! :tristbla:

jaja, kommer vel etterhvert!

Tiltak å være tilbake på jobb.. :sjenert:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg tviler på at mannen min er sjalu på hormonene mine da :ler:

ohhh da blir neste mann pappadalt ;) Og jeg har jo sagt det er en gutt....om jeg har rett blir det jo kjempestas og ha en av hver tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ligger på det underbeviste...har du drømt noe kjønn da??

Du får ikke engste deg over at du ikke kjenner noe....er jo ikke unormalt å ikke kjenne hele tiden enda siden vi er fortsatt tidlig....men jeg er glad jeg har en doppler....har brukt den et par ganger når jeg begynnte å engste meg litt....men der var det sterkt hjertelyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...