Gå til innhold

Jeg skal bli tobarnsmor på sensommeren 2010!


Epica

Anbefalte innlegg

Tror den ligger på generell nå..

Var flere pedofile som ville ha forståelse for at de også var mennesker, men tråden gikk ut av proposjoner og en pedofil lovte han ville være forsiktig når han skulle kose med små barn, det er så fælt :grine:

Å slikt er OK for kvinneguiden, det har vært diskusjoner på ris og ros om det emnet..

Jeg er så lei av at asylsøkere som ikke klarer å oppføre seg skal vi beholde, men familier som har opplevd krig og elendighet de skal splittes :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FORSTÅELSE????!! :hakeslepp:

Jeg blir K.V.A.L.M

Forståelse for at de ødelegger småbarn for LIVET.

Er det mulig............................!!

Ja her må vi bare godta en million voldtekter, for vi må jo hjelpe "stakkarne". De bør heller ta inn damer som blir behandlet som dritt der nede.. Uff det er så mye elendighet på TV og i aviser at jeg må begynne å lukke øyne og ører.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fælt, og attpå til skal vi sponse hotelopphold på PLAZA til Mullah Krekar som er en trussel for rikets sikkerhet...

Men den tråden der, burde ha vært stengt og slettet for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne fått din matlyst altså!!! :sur: jeg er så lei av å ha lyst på noe, for så å bli kvalm og :spy:

Ja jeg tror man må bara lukke avisen eller sette noe annet fornuftig på TV, er så drittlei av å høre hvordan asylsøkere får så mye støtte, men ikke er oppfordret eller satt i arbeid.......her i nabolandet heldigvis har dem blitt mye strengere...her kan man ikke bare ligge på sosialen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag kjenner jeg at jeg blir sååå sint!! :frustrert:

Nå må jeg rett og slett slutte å tenker før det KLIKKER for meg...

Gode :hug::klem: til dere Agnethe & Neytiri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne fått din matlyst altså!!! :sur: jeg er så lei av å ha lyst på noe, for så å bli kvalm og :spy:

Uff stakkars deg! :kose:

Sender over masse masse matlyst!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne fått din matlyst altså!!! :sur: jeg er så lei av å ha lyst på noe, for så å bli kvalm og :spy:

Ja jeg tror man må bara lukke avisen eller sette noe annet fornuftig på TV, er så drittlei av å høre hvordan asylsøkere får så mye støtte, men ikke er oppfordret eller satt i arbeid.......her i nabolandet heldigvis har dem blitt mye strengere...her kan man ikke bare ligge på sosialen altså!

Mens arbeidende familiefedre, som har gjort den store feil å oppholde seg i Norge, må sendes ut av landet, og holde seg der i ÅR, før de får lov til å søke om familiegjenforening engang... Altså utenlandske fedre (Gjerne mørkhudede) med norsk dame og norske barn.

Hvordan forklarer du for en 2 åring at pappa må bare bo ett annet sted i noen år. Men han kommer tilbake til oss så fort han kan?

Synes det er sykt at ikke barns rett til to foreldre står sterkere i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier!

Nei her skal vi passe på å beholde de som voldtar og knivstikker.

Var jo en egyptisk mann som hadde voldtatt utallige ganger før han ENDELIG ble sendt ut.

Nå syns jeg man skal ta vare på de som faktisk bor her..

Det blir for mye kulturklæsj til at det funker..

Muslimer feks, ser jo på norske jenter som horer som venter på å bli voldtatt..

SYKE i hodet.

Religionen er bunnet i sjalusi.

De må jo skjule dama så ingen ser på henne.. :fnise:

LATTERLIG TRAAAAAAAAAGISK..

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga er det barnebursdag, og så en playdate med venninna & sønnen :)

Nå er jeg drittlei jobben.. Noe så ensidig har jeg aldri før vært borti! .......zzzzzzz

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens arbeidende familiefedre, som har gjort den store feil å oppholde seg i Norge, må sendes ut av landet, og holde seg der i ÅR, før de får lov til å søke om familiegjenforening engang... Altså utenlandske fedre (Gjerne mørkhudede) med norsk dame og norske barn.

Hvordan forklarer du for en 2 åring at pappa må bare bo ett annet sted i noen år. Men han kommer tilbake til oss så fort han kan?

Synes det er sykt at ikke barns rett til to foreldre står sterkere i Norge.

Dette her er jeg ikke sikker på om jeg forstår riktig...har lissom ikke hørt det før.....man klart synes jeg de som har jobbet her og har familie her...og som intigrerer seg inn i samfunnet skal absolut få lov å være her....jeg er jo en av dem så(innflytter, ikke asylsøker)

Men de som Epica snakker om som dreper eller voldtar, men får masse penger fra staten for å fortsette å leve her....hvor er logikken i det :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er jeg ikke sikker på om jeg forstår riktig...har lissom ikke hørt det før.....man klart synes jeg de som har jobbet her og har familie her...og som intigrerer seg inn i samfunnet skal absolut få lov å være her....jeg er jo en av dem så(innflytter, ikke asylsøker)

Men de som Epica snakker om som dreper eller voldtar, men får masse penger fra staten for å fortsette å leve her....hvor er logikken i det :hakeslepp:

Har de siste årene fått høre litt om hvordan Norge behandler enkelte av våre nye landsmenn. Altså de som har familie, barn og jobb. Og bare vil leve et normalt liv her i Norge.

Og jeg blir altså utrolig sjokkert over hvordan Norge som liksom er så bra å bo i bryter menneskerettigheter og barnas rettigheter.

Ett par eksempler jeg fant ved å google:

http://nrk.no/nyheter/norge/1.6498752

http://www.folkehjelp.no/?module=Articles;...licShow;ID=3015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns uansett Norge må hjelpe mer der det trengs istedenfor å dra inn allslags pakk..

Er forbanna at jeg ikke tør gå på butikken av frykt for å bli voldtatt, etter det er mørkt ute & være redd for datteren min når hun vokser opp.

Nå må innvandrerstrømmen stoppes opp. Nå har vi tatt inn nok.

Det er min mening.

Er så mange som har fått livet sitt ødelagt pga utallige menn med dårlig kvinnesyn kommer til Norge.

Ja, de bør behandle familiefedre bedre enn de gjør Susan, og heller sende ut de kriminelle - her er jeg helt enig!

Men Norge er og blir DUMME og NAIVE.. sånn er det.. :gjeiper:

Snart helg!

:kaffekopp:

God helg Småkjekset, Susan & Neytiri! :kose:

Alle sier magen min har vokst på bare en uke... Oops! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen i alle dager.....selvfølgelig behandler dem disse pappaene urettferdig etter min mening....helt enig at de utelandske kriminelle burde heller utvises en folk sånn som det der!

Jeg tror norge er rett og slett for feig å stå opp og si noe.......jeg synes hun Siv Jensen utrykket noe bra etter han som truet norge med en 11 sept. hun sa "Ja vi skjønner at de blir provosert når sånne tegninger blir trykket, men VI som nordmenn blir like mye hvis ikke mer provosert av en som mener at vi burde passe oss for evt. terror handling!"

Flere burde stå frem og si sånn.....

:hoppe: 17 uker.....ikke lenge til UL!!!!!!

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg sååå!!!! :hoppe: :hoppe:

Uff... trist... kollegaen på jobb mistet uke 9 nå..

Hun som røykte.. Syns synd på henne.. Men tenker også,

karma?........ :sjenert:

:hoppe: for deg også Neytiri, imorgen er du også 17 uker!!

Syns det har gått fort jeg! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...