Gå til innhold

Jeg skal bli tobarnsmor på sensommeren 2010!


Epica

Anbefalte innlegg

Kommer an på hva du liker det?

Hva med å strikke en lue til babyen i magen. (Altså sånn rette masker rundt og rundt på en rundpinne? Eller av typen som strikkes omtrent som en gryteklut eller et skjerf? )

Evt. lage album.

Du har jo sikkert masse flotte bilder av snuppa?

Alternativt kan du jo planlegge babyrom? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja evt hekling.. leste at det var ganske enkelt. :)

Takk for gode tips!

Ja album er ikke dumt!

Jeg må bare få fremkallt, nå er alt på pc'en :)

Sitter på jobb...rett før jeg sovner... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hva det går an å gjøre i helgene?Er kaldt ute og blir mye innesitting, og alt annet omtrent koster penger.... :sjenert:

Blir kjedelig, lange dager og snuppa rastløs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Noen som har forslag til hva det går an å gjøre i helgene?Er kaldt ute og blir mye innesitting, og alt annet omtrent koster penger.... :sjenert:

Blir kjedelig, lange dager og snuppa rastløs ;)

Heisan!

Mye å gjøre da...

Hva med å lage album?

Utrolig kjekt å strikke, hvis du bare orker;) Hehe..

Andre ting er jo å f.eks se serier på www.mtv.com det er jo genialt!! ( dog ikke så fornuftig)Hehe...G

Hmhm, andre ting kan f.eks være å drømme seg vekk på ving sine sider;) Sommerferie...mmmmm:)

Mer forslag :fnise: ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Heisan!

Mye å gjøre da...

Hva med å lage album?

Utrolig kjekt å strikke, hvis du bare orker;) Hehe..

Andre ting er jo å f.eks se serier på www.mtv.com det er jo genialt!! ( dog ikke så fornuftig)Hehe...G

Hmhm, andre ting kan f.eks være å drømme seg vekk på ving sine sider;) Sommerferie...mmmmm:)

Mer forslag :fnise: ??

Kremt...mener du deg som snuppa? Eller lille jentå di?? uuuups:..tror nemlig mtv kan bli litt hard kost:) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja MED snuppa. Det er det som er problemet, vi har ikke samme interessene, jeg er veldig FOR TV & PC, men da kjeder hun seg...

Jeg fikk litt tips på Barn & Familie nå.

Er greitt om våren-sommeren, men vinter er så KJEDELIG! Snuppa er jo drittlei akebrettkjøring :ler:

Jeg kan hverken strikke eller sy, men har lyst å lære!

Kanskje hekling er lettest?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå
:ler: Ja MED snuppa. Det er det som er problemet, vi har ikke samme interessene, jeg er veldig FOR TV & PC, men da kjeder hun seg...

Jeg fikk litt tips på Barn & Familie nå.

Er greitt om våren-sommeren, men vinter er så KJEDELIG! Snuppa er jo drittlei akebrettkjøring :ler:

Jeg kan hverken strikke eller sy, men har lyst å lære!

Kanskje hekling er lettest?? :sjenert:

Hmhm, da foretrekker jeg å strikke, men jeg har sånne lange pianofinger, så derfor er ikke hekle noe for meg, jeg blir så klønette.

Hehe...

Men småen ja, nei si det,husker mye fra når jeg jobbet i barnehage, da var alt fra perling, lego, klippe og lime, tegne osv, men det er jo standard ting! Får håpe snøen snart renne vekk, slik at dere kan gå ut å plukke blåklokker :)

Men en annen ting, hun er ikke gla i å gå på skøyter da? Jeg mener de dagene hun trenger frisk luft:)

Ja, rart hva man finne på nettet, bare å utnytte det ;)!

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos oss er bake brød, boller eller noe annet en fin søndagsaktivitet for innedager.

Evt. lage smoothie...

Lage middag er også stas. Nesten det morsomste er å snurre rivjernet så vi får agurkskiver eller gulrotstrimle eller noe...

Og så så stas som det er å spise noe man har laget selv...

Men hobbyen her er nok en blanding av bygge togbane og leke butikk. Litt ettersom hva som passer han best der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekling har jeg aldri fått til.

Strikke er greit.

Forutsatt at det ikke er for stort, så jeg blir ferdig ganske raskt.

Har sett mye søte babygensere og sånt, men det blir for langvarig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for alle tips!

Jeg føler bare alle inneaktiviteter er så korte, så er det masse tid igjen å slå ihel.

Nei det blir deilig med vår!! :Hehe:

Ååå.. idag er det gravidyoga... gleder meg! :danse:

Nå er det :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å være sunn siden jeg spiser hele tiden, så nå har jeg kjøpt rugkjeks og druer :)

Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så fin mage du har fått.......hadde jeg tippet kjønn enda :klø: uansett tror jeg nesten på at du får en gutt.....når er det du får vite...altså UL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oi så morsomt...ikke lenge til.....vi skal 17mars på privat UL, men jeg fikk time 26mars til ordinær.........gudameg jeg kjenner jeg begynner å bli spennt for alle av oss som ikke har fått vite kjønn enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...