Epica Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja mener ikke å være en sånn "åååå jeg er fantastisk som ikke røyker & bedre mor" osv... Men at hvis en skal bli gravid så MÅ en faktisk forstå og klare å sette seg selv til side, hvis man skal beskytte et nytt liv i magen... ååå tiden går sakte!! Koselig med KG innimellom da... uff så lite effektiv Tinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. mars 2010 #302 Del Skrevet 4. mars 2010 Hihi, er lov å ikke være så effektiv alltid Nå er det ikke lenge igjen til helg for deg Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 5. mars 2010 Heldigvis bare en dag igjen Småkjekset! Etter jeg måtte slutte i den andre jobben pga nedbemanning, måtte jeg ta denne for å ha lønning... men guuu så kjedelig jobb! :gjeiper: jaja... bare 6 mnd igjen Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mars 2010 #304 Del Skrevet 5. mars 2010 Lønning er det greit å få, men hadde man klart å fått det uten å faktisk jobbe hadde det vært perfekt! Er ikke mange timene igjen, så du må ha en super helg når den endelig kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 5. mars 2010 Det hadde jammen vært perfekt! Koooooos deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. mars 2010 #306 Del Skrevet 5. mars 2010 Enig med deg når det gjelder røyking Epica, det finnes ingen unnskyldning. Har man en spire i magen, så får man rett og slett ta seg sammen og endre de vaner som må endres for at spiren skal få best mulig vilkår. Alt annet er egoistisk og lite opplyst spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja SÅ SANT som det er sagt Zia Guuu så trøtt idag... La meg tidlig men våknet vel 10 ganger i natt og 100 drømmer.. :søvn: Jeg drømmer ekstremt mye i det siste!! Kjenner spark nå og da en sjelden gang, gleder meg til flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mars 2010 #308 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg drømmer også helt sinnsykt om natta, våkner og er helt utslitt Lengter også etter flere og tydeligere spark, synes tiden fram mot UL går så TREGT nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. mars 2010 #309 Del Skrevet 8. mars 2010 Helt enig med at man drømmer mye rart, og ja Angelou det går tregt fram til UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja det går treeeeeeegt fram til UL angelou & Neytiri! MEN, dere KAN jo booke en privat ul tidligere Har tenkt på det, men skal klare å vente! Åååå ja de drømmene.. Jeg våkner også utslitt, alle drømmene er så virkelige og jeg føler ikke jeg får slappe av skikkelig når jeg sover. Jeg leste dette på nett nå, er visst normalt : http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerolle...ticle367654.ece Gode :klem: fulle av energi til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mars 2010 #311 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har hittil i svangerskapet vært utro med Petter Northug, født en apekatt, snakket med babyen i magen på ordinær UL og blitt verdensmester på ski Kommer ikke til å bestille noe mer privat UL nå, er jo "bare" litt over to uker til, så det går da framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 8. mars 2010 LITT av noen drømmer!!! Og de skal forberede deg til fødsel og det etterpå??? OoooooK! Ja vi får være tålmodige..... Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. mars 2010 #313 Del Skrevet 8. mars 2010 Har du fortsatt ikke fått innkalling til UL? Så noe om det i en annen dagbok og kom på en ting min lege sa når han fylte ut svangerskapsjournalen eller hva det heter. Arket de sender inn for UL og søknad om fødested ligger med den smarte plasseringen midt i denne journalen. Er den sendt inn for deg, for det kan jo være glemt siden det tar så lang tid. Håper du snart får innkalling til UL. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 8. mars 2010 Jo jeg har fått nå, 25.mars er den magiske datoen! Det blir så spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. mars 2010 #315 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jo jeg har fått nå, 25.mars er den magiske datoen! Det blir så spennende.... Det er bra, er jo ikke så lenge til det da Skal dere vite om det blir eller denne gangen da? Noen følelse? Rekkehus, hund og bil dere å ja Du som har ei lita jente fra før av, noen tips til hva vi bør kjøpe inn? Endret 8. mars 2010 av Fantorangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #316 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja vi MÅ vite, er altfor nysjerrige Spennende! ANER ikke hva det er, men har følelse at det er jente pga jeg har fra før, kan liksom ikke tro det er en GUTT! Utenom de vanlige 'tingene' så ville jeg hatt endel smekker og kluter pga gulping ... Ellers, smokker, de forsvinner fort - hvis hun skal bruke det. Hmmm... Jeg skal si ifra hvis jeg kommer på noe, hjernen er ganske tom nå.. er så klar for lunsj - klarer ikke tenke! Bare husk, mye skift, mange bodyer er lurt - de søler seg ofte til! Solbriller, solkrem, solhatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. mars 2010 #317 Del Skrevet 8. mars 2010 Forstår godt hvordan du tenker, Epica. Forrige svangerskap var dette med kjønn litt mer spennende. Spesielt siden vi ikke visste. Jeg vekslet mellom å tenke på den lille i magen som gutt og som jente. Mens denne gangen er det liksom en til at det vi har. (Hjelper jo ikke at de var så like på UL bildene heller... ) Det er på en måte helt utenkelig at den lille i magen er jente. For forrige gang var det gutt... Hos oss hadde det vært veldig hyggelig med ei lita jente da, for det er utrolig mange små gutter i nabolaget nå. Og da hadde det jo vært hyggelig med litt jevnere kjønnsfordeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #318 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg syns det hadde vært spennende med gutt denne gangen, siden de er forskjellige fra oss. Men kanskje mest gøy for jenta vår å få ei søster. Jeg har jo mye mer kontakt med søstra mi enn bror min... Men, bare h*n er frisk og rask! Tror nok det stemmer det ja, at vi tror det er samme kjønn vi allerede har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #319 Del Skrevet 8. mars 2010 Gleder meg sånn til permisjon... Så lenge til! .......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 8. mars 2010 Kjenner at jeg skulle fått meg en hobby... Blir laaaaaaaange dager inne i helgene, kjeder meg halvt ihel.. Norn forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg