Gå til innhold

Jeg skal bli tobarnsmor på sensommeren 2010!

Epica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ikke sant! Rike :ler: Hvem da?

Ingen blir rike under en så idiot-toskete regjering.

JA til personlig frihet sier jeg...

Neytiri :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant! Rike :ler: Hvem da?

Ingen blir rike under en så idiot-toskete regjering.

JA til personlig frihet sier jeg...

Neytiri :kose:

:ler: nemlig!

jeg så på nyhetene i går at rike landet gir asylsøkere penger hvis dem drar frivillig hjem.....og det var ikke snakk om noe lite penger :klø: DET er det som blir irriterende i forhold til oss som da må betale alt mulig rart i avgifter....eller herrigud pass deg om du kjører 5 km over fartsgrensen....da blir det en heftig bot :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He##egud jeg blir forbanna når jeg hører sånt!!!

Og fengsler i dette landet, der har de en hubel med tv og fliser på badet.. Er det mulig?!

Er jo tiltrekkende å bli kriminell her, bedre enn å slite på gata!

Og asylsøkere... de tar inn så mange galninger, og det øker med voldtekter.. skremmende at datteren min skal vokse opp i dette landet :tristbla:

Og fengselstraffene er LATTERLIG lave...

Uff... og i dette landet skal vi bo ... Blæærh..

:fnise: Har en veldig "positiv" dag som du 'ser' ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He##egud jeg blir forbanna når jeg hører sånt!!!

Og fengsler i dette landet, der har de en hubel med tv og fliser på badet.. Er det mulig?!

Er jo tiltrekkende å bli kriminell her, bedre enn å slite på gata!

Og asylsøkere... de tar inn så mange galninger, og det øker med voldtekter.. skremmende at datteren min skal vokse opp i dette landet :tristbla:

Og fengselstraffene er LATTERLIG lave...

Uff... og i dette landet skal vi bo ... Blæærh..

:fnise: Har en veldig "positiv" dag som du 'ser' ;)

:kose:

Kunne ikke vært mer enig med deg Epica.....er selv innflytter, men jeg lærte språket, fikk meg jobb, og brukte ikke sosialen å henge på.....så det er fullt mulig uten sutring altså.

Du skal få lov å ha en sånn dag :ler: er jo sånn man kan bli frustert av innimellom. Heldigvis hvis man tenker seg om så får vi all hjelp med legeordning(uansett om det kan virke sakte i noen tilfeller) uten å betale en krone...vi føder barn og ikke blir kastet ut samme dag med en høy regning.....

og det med fengsling.....det burde skjerpes på....hva er dette med "permisjon" fra fengsel....er bare latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja skulle bare MANGLE at vi hadde noen gode også :)

Men jeg er så drittlei av å bli styrt av Staten-pengesluker..

Vi må (igjen!) låne penger av foreldre.. og vi er over 30!

Skal det virkelig være sånn????... :lete:

Ja, en BAD day... Det er ikke så lurt å se realiteten i øynene, da blir man bare sint og lei.. ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: Det blir så spennende Neytiri!!!

:hoppe:

:hjerter_rundt:

Jeg kan ikke tro det er en gutt inni der.

Er helt sikkert en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tobakksrøyken med nikotin og ca 4000 andre kjemiske stoffer som pustes inn, går over i blodet som bringes rundt i kroppen fra lungene. Dermed går alt i røyken også gjennom blodåren i navlestrengen til fostret.

Det lille og sårbare fostret røyker hele den sigaretten som moren røyker.

Røyker en kvinne mens hun er gravid, røyker fostret hele sigaretten sammen med henne - hver eneste sigarett og alle sammen!

Røyking i svangerskapet er livsfarlig vold mot det lille barnet i mors mage.

:tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen er 9 uker på vei.. og hun røyker..

Jeg kjenner jeg blir sånn:

:frustrert::sjokkert::frown::fy_fy::grine::hakeslepp::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

:hakeslepp::fy_fy:

Sorry jeg er også en av de som blir provosert av dette her, og i de trådene der det diskuteres er jeg helt sikker på at de som mener stress er verre for babyen en å bare fortsette å røyke er røykere SELV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og de bruker det KUN som unnskyldning for å ikke stumpe røyken.

Det er så jæ#¤ EGOISTISK!!!! :fy_fy:

Blir lei meg av å tenke på stakkars babyen i magen som liksom skal bli BESKYTTET av mamma'n sin, men istedenfor blir utsatt for sykdommer og ubehag/smerte... TRIST :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff...orker ikke tenke mer på dette... :tristbla:

Det skal bli godt med helg! :)

Bare 1 og 1/2 dag igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en ensidig jobb.. Lite variert!

Jeg GLEDER meg til å søke andre jobber i permisjonen, da SKAL jeg finne noe mer motiverende :)

Klokka er 12:32... Lenge til 16...

Er så ekstremt rastløs.

Vil hjem å rydde og vaske, har masse energi kjenner jeg.

Stemmer nok det de sier at 2. trimester er det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med dere angående røyking når man er gravid. Blir veldig imponert over de som greier å slutte og synes de er kjempeflinke, men det skulle jo egentlig bare mangle. Jeg har null tro på at det er verre med stress enn med røyking hvertfall! Det er dårlig unnskyldning det.. :nei:

Håper tiden går fort frem til kl 16 Epica! Nå er det snart bare 1,5 time igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...