Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen i kjernehuset, og her kommer en hilsen tilbake til deg og et ønske om at du får en riktig fin tirsdag! :-)

Klem fra Eplegrønn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Eplegrønn!

Gleder meg til å komme hjem til Oslo og spise epler i hagen! Håper bare de ikke er falt ned og blitt markspist, for da er de ikke så gode. Er ikke helt det samme å kjøpe epler i butikken!

Har i dag fått tak i to gratisbilletter til kino-førpremiere i morgen!! "Gåten Jason Bourne". I tillegg til det skal det være omvisning på det nye kinosenteret på Nova. Kjempe stas!! Så gleder meg masse.

Gikk ikke veldig bra på laben i dag, men håper på bedre resultater til uka. :S Tar lang tid å få til genene vi skal ha inn i bakterien vår.

Hadde egentlig planer om å sove hjemme på mitt eget rom i natt, men tror jeg tar syklen og sykler halvparten av veien til skolen nå i kveld og sover hos kjæresten!! :roll: :D:D:D:D

Sitter nå og hører på rolig Jazz, og spiser Maryland cookies med kokos. De var supre!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omvisning på det nye kinosenteret på Nova.

Ny Nova? Det hadde jeg ikke fått med meg... Er alt for lenge siden jeg var i Trondheim nå skjønnner jeg...

Håper filmen var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj oj, jeg får jo ikke mail når det er kommet meldinger i dagboka mi! :o Må vist følge litt bedre med her!!

Var på nye Nova ja! I Trondheim! Supert!

Jeg hadde en super helg! Dvs rimelig slapp, men helt grei. Kjæresten var på guttetur, så da var jeg bare hjemme. Vaska litt og bakte skillingsboller i går.

Så på Chiriho og Heksene (?) på lørdag, det var en fin film, liker animasjoner som det!

Nå sitter jeg på skolen og skal hentes av kjæresten fordi det regner så fælt her. Noe det ikke gjorde i dag tidlig, og da hadde jo ikke jeg med meg regnjakke! Lærer ikke av å bo i trønderhovedstaden et år en gang!

Nå er det bare to uker til jeg skal være et par dager i Oslo. Skal se Annie (musikalen) sammen med datter til min kusine (9år), ei veninne og hennes 9 år gamle lillesøster. Gleder meg!! :roll: Så den når jeg var rundt 9 år, så håper de synes det blir artig!!

Akutten og Dark Angel i dag! :D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) JA! Sola titta fram ja! Fikk jo nesten sjokk da jeg var i realfagsbygget med glass tak!! :D SOL!

Prosjektet vårt går litt trått, er ikke så enkelt å klone. Glad jeg slipper kloning med dyr!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi, måtte inn og snike litt her og da. :) Sola skinner nydelig i Oslo i dag også. Du får få kjærste ndin ned hit når du flytter! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også Annie da jeg var liten og hadde så dilla at man nesten ikke skulle tro det. Jeg hadde sangboken, kasetten, matpakke og kopp. Lurer på hvor mange ganger jeg har hørt de sangene på kasetten :ler:

Tror vi var på forestillingen 2 ganger jeg!

Takk for hilsen i boken min! Håper du får en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:) TAKK for mange hilsner om en god helg! Jeg skal kose meg masse, og hadde det riktig så koslig med å leie film i går.Fikk putta i meg litt godis, brus og popcorn.

I dag skal jeg møte ei veninne fra skolen som har kjøpt data sekk til meg. Og så må jeg vaske stue og rommet mitt. Dvs, vet ikke om jeg gidder vaske på rommet mitt, for jeg har nesten ikke vært hjemme i det hele tatt i det siste. Men fellesarealene får jeg vel vaske.

I morgen er planen å kjøre litt øvelses kjøring (har ikke lappen) med bilen til kjæresten og ta en jogge/gå tur i skogen. Koslige farger der nå.

Ei uke til Annie. Jeg hadde Annie CD da jeg var liten jeg. Var vel den første CD'n jeg hadde. Men har den ikke nå siden de ble stjålet kanskje 2 år etter at jeg fikk dem. Kjedlig. Lurer litt på om jeg skal kjøpe cd til datteren til kusina mi. Er jo kjempe koslig at hun vil være med, men vet ikke helt om hun setter like mye pris på det som da jeg var der for 10 år siden. Får se det ann litt.......

Nå får jeg få meg litt frokost!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Hei Fisken!!!!

Nå er det kjipe med dagen ferdig, fikk til og med vaska klær! Så nå er det bare deilig mat: pannekaker og loff i kø, film: Mors Elling eller ET, og masse godis. Gleder meg til skogtur i morgen også!

:D GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...