Blowers daughter Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 (endret) til SLANKEKLUBBEN **** Da starter jeg slankeklubben på nytt. Dette er klubben for deg som vil ned i vekt, stort eller smått. Medlemmer: Lindsay -3kg Scream Samantha-1,4 kg MillaS Isse Opimist Meg_457 Odine Blowers daughter-0,6 kg Lille -0,8 kg Tråden bygger videre på denne tråden. Endret 8. desember 2009 av Blowers daughter
Blowers daughter Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har meldt meg på et Grete Roede-kurs fra 01. februar, men vil begynne allerede nå. Kommer til å ha fokus på kcal siden det er en viktig del av GR-prinsippet. Siden jeg fullammer enda må jeg ligge på ca 1900-2000 kcal om dagen. KOmmer til å ha veiedag på mandager på kurset, så jeg vil gjerne ha det nå også. Men gjør vel ikke noe om vi har ulike dager? Ønsker å trimme/trene bort ca 4000 kcal i uka.
Chanel.No5 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Går ikke denne ut på det samme? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=450887
Samantha Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Kjempeflott at du starta en ny tråd! Eg har tenkt på å gjere det leeenge. Men du veit, ting tar tid.... Startvekta mi var 71.2kg (8.okt) Målet er: -8.2kg (7.juni) Endring frå start: -1.4kg Som dokke ser har det gått treigt med meg. Eg har ikkje gjort noko for å gå ned. Eg et usunt og trenar ikkje. Skal prøve å skjerpe meg litt no, så sette eg inn nådestøtet etter jul. Kanskje det hjelper med ein tråd, som denne, der eg må "rapportere"!
Gjest yojo Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Vi får oppdatere ofte, komme med treningsråd, matråd, og motivasjon
Samantha Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Går ikke denne ut på det samme? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=450887 Går ut på det samme ja, med unntak av at no er det fast brukar som har oppretta tråden, så ho kan redigere hovudinnlegget. Kjekt å ha ei sånn oversikt
Samantha Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Skal vi ha som ein tommelfingregel at vi overser gjestar med usaklige innlegg? F.eks gjestar som er over 1.80 og vil vege 47 kg?
Blowers daughter Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2009 Skal vi ha som ein tommelfingregel at vi overser gjestar med usaklige innlegg? F.eks gjestar som er over 1.80 og vil vege 47 kg? Ja Har ikke stått opp enda, men er bare inne og henter motivasjon til å være superflink i dag
Blowers daughter Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2009 Da har jeg vært superflink til å trimme i dag. Gikk 1,2 mil med barnevogn på dagen, og svømte 40 min på kvelden + gåing til og fra svømmehallen. Har spist litt lite i dag, så jeg tror jeg skal spise noen nøtter for å ikke ende for lavt på kaloriene, da stopper alt opp vet jeg. Er dere klare for veiing i morgen da? Jeg venter til mandag jeg
Gjest yojo Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Har hatt fri i dag, så trente styrke etter jeg hadde levert poden på skolen, og spinning 30 min før han skulle hentes igjen Spist sunt i dag,kanskje litt lite Har heldigvis ikke mye matlyst for tiden
Samantha Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Eg har (som vanlig) verken trent eller ete sunt. Men idag har eg hatt eksamen, så då vart det en Mellers og en pakke IFA. Så har eg vore i eksamenskoma og sove i heile kveld Men har faktisk laga lunsjmuffins ikveld, for første gong. Vart veldig gode! Imåra blir det eksamenslesing, lørdag julebord, søndag eksamenslesing, eksamen mandag, eksamenslesing tirs-tors og eksamen fredag. Skal prøøøøøve å begrense meg på julebordet! Og ikkje unne meg alt for mykje sjokolade mens eg les :gjeiper: Flinke dokke har vore som har trena då!! Høyrtes herlig ut!
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 4. desember 2009 #12 Skrevet 4. desember 2009 har gått ned fra 61,7 til 60,9 fra mandag så er fornøyd:)har akkurat begynt på lavkarbo så ser ut som dette fungerer!
Momseguri Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Uff, jeg må visst kjøpe meg en vekt jeg. "Glemte" den gamle når vi flyttet Nå er det en stund siden jeg har trent, OG jeg har spist masse snop Men jeg klarer bare ikke å la vær med godterier i eksamensperioden, det er så fint som belønning...lese 5 sider å så en bit sjokolade Men idag SKAL jeg gå å trene Og jeg har bestemt meg for å prøve sånn "kettlebells" time på sib senteret neste uke, for da lovet sambo å bli med også
Gjest yojo Skrevet 4. desember 2009 #14 Skrevet 4. desember 2009 Nå skal jeg trene :) Planen i dag er styrke -> underkroppen og kondisjon 30 min
Blowers daughter Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. desember 2009 Blir ikke trening på meg i dag, men skal prøve å få til både lørdag og søndag. Men jeg skal være flink med maten Herregud, det er lenge siden jeg har klart en uke uten sukker
Samantha Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Men jeg skal være flink med maten Herregud, det er lenge siden jeg har klart en uke uten sukker Trur eg aldri har klart meg ei veke uten sukker!! I alle fall ikkje uten fett av type potetgull
Gjest yojo Skrevet 4. desember 2009 #17 Skrevet 4. desember 2009 Trent alle dagene denne uken foreløbig Kjenner helgemoduset er på plass, blir nok litt rødvin og god mat i kveld, må kunne unne seg litt!?
Clucky Skrevet 5. desember 2009 #18 Skrevet 5. desember 2009 Mulig for meg også å bli med? Har holdt på en stund, men gått en del opp og ned. Har veiedag på torsdager, men pga opp/ned tullet, tar jeg vekta fra i går som start. Trener litt, og prøver å spise sunt. Men noe sier meg at jeg muligens spiser for lite. Hmm..
Gjest yojo Skrevet 5. desember 2009 #19 Skrevet 5. desember 2009 Mulig for meg også å bli med? Har holdt på en stund, men gått en del opp og ned. Har veiedag på torsdager, men pga opp/ned tullet, tar jeg vekta fra i går som start. Trener litt, og prøver å spise sunt. Men noe sier meg at jeg muligens spiser for lite. Hmm.. Selvfølgelig Jeg også lurer på om jeg spiser litt lite noen ganger.. Kan man stoppe helt opp da? Hvor mange kcal skal man ligge "under" for at det skal være helt riktig?? Pleier og spise lite og ofte, men det kan vel bli for lite? Kanskje noen her som har litt mer peiling en meg ?
Samantha Skrevet 5. desember 2009 #20 Skrevet 5. desember 2009 Velkommen skal du vere!!! Det er vel ganske mange som går i fella med å ete for lite, og derfor ikkje oppnår resultat. Kor mykje ein skal ete kjem vel an på vekt, høgde, alder, aktivitetsnivå, kor mange kilo en vil ned over kor lang tid osv. Eg rekna ut mitt nivå på vektklubben.no for ei stund sia, trur eg havna på rundt 1600kcal. Men då hadde eg ein veldig aktiv jobb, det har eg ikkje no. Har uansett ikkje fulgt kcal slavisk. Men skreiv inn i dagboka på den sida kva eg åt nokre dagar, og det åpna auga mine veldig mht kor mykje kcal det var i forskjellige ting eg har i kostholdet. Så anbefalar den sida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå