Fresi Skrevet 1. desember 2009 #41 Del Skrevet 1. desember 2009 Puleoverraskelse? Med bind for øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 1. desember 2009 #42 Del Skrevet 1. desember 2009 Jej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 1. desember 2009 Reisen til pulestjernen: diverse googling for å finne pulefilmer Puletreselger: en som aktivt oppsøker andre par for å få litt puleglede? Ey! Ny leser! Og hvilke talenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 1. desember 2009 Med bind for øynene? Det kan det godt være. Eventuelt bind andre steder. Altså, tenk deg overraskelsen når puleforberedelsene er godt igang, og man kommer til second base, lzm, også har hun et bind i trusa. Det kaller jeg puleoverraskelse. Da er det bare å holde tunga rett i munnen og hoste opp en alternativ pul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 1. desember 2009 #45 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Man kan også legge puleturen til syden. Eller eventuelt delta i et pulerally? Men det blir vel en god, gammaldags norsk pul her i gården. Og det viktigste av alt i førpulstiden er jo puleverkstedet! Der kan man trimme pulekransen! Men pulebilder syns jeg ikke noe om at man sender hverandre! Endret 1. desember 2009 av Ananasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. desember 2009 #46 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg venter spent på at visse brukere skal forklare meg hva puleevangeliet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2009 #47 Del Skrevet 1. desember 2009 Sitat: "Pulens gleder finner du ikke under treet, men dypt i ditt hjerte..." Må det værra så avansert, a'? Deep throat, azzz..... Pulespill: Faking av orgasmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 1. desember 2009 #48 Del Skrevet 1. desember 2009 Fantastisk!! Nå har jeg humret meg igjennom tre sider... Ananasen er jo helt på hugget. Snakk om å være i pulestemning. Noen er i pulestemning, andre er vårkåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2009 #49 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg venter spent på at visse brukere skal forklare meg hva puleevangeliet er. Det gjør du nok, din grisejente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. desember 2009 #50 Del Skrevet 1. desember 2009 Deep throat, azzz..... Pulespill: Faking av orgasmer. Der var du, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 1. desember 2009 #51 Del Skrevet 1. desember 2009 Pulespill: når dama kler seg ut for å gjøre mannen fornøyd Puleanimasjoner: lettforståelige tegninger for å illustrere hvilken stilling man vil prøve Puledikt: søte, klissete erklæringer mannen kommer med når pulebrusen har hatt sin virkning Pulerundvasken: den raske dusjen man tar før man venter pulebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 1. desember 2009 #52 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Det er klart man er på hugget i denne deilige førpulstiden! Rompulen er visst ikke så herlig, vanskelig å gjennomføre uten tyngdekraft! Er det forresten noen som har planlagt pulemenyen enda? Endret 1. desember 2009 av Ananasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 1. desember 2009 #53 Del Skrevet 1. desember 2009 ... Å pul med din glede, og barnlige lyst, vi ønsker deg alle velkommen(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 1. desember 2009 #54 Del Skrevet 1. desember 2009 dere er ikke sanne.....jeg tror jeg dør på meg hva med pulebrus.....noen gode der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 1. desember 2009 #55 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Pulelys må vel være vel kjent på Kvinneguiden, vi har jo Cesilie Kjensli og hennes remedier Endret 1. desember 2009 av Dark Star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 1. desember 2009 #56 Del Skrevet 1. desember 2009 Glemte jo nesten puleåpningstidene! Det er så hyggelig at alle har lengre åpent syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. desember 2009 #57 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men for meg har champagne alltid vært den aller beste pulebrusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2009 #58 Del Skrevet 1. desember 2009 Ah endelig går vi inn i pulehøytiden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 1. desember 2009 #59 Del Skrevet 1. desember 2009 Nå må jeg ratt snart på avvenning! Men hva med puleoppskrifter? Har man funnet noen som funker og som man bruker år etter år enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2009 #60 Del Skrevet 1. desember 2009 Nå må jeg ratt snart på avvenning! Men hva med puleoppskrifter? Har man funnet noen som funker og som man bruker år etter år enda? Ja det faller vel inn under puletradisjonene det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå