Gå til innhold

First Price matvarer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en del First Price da jeg bodde alene før jeg fikk bedre betalt etter et jobb-bytte. Det eneste jeg fortsetter å kjøpe av det i dag er de uoppskårne baconstykkene, fordi de kan brukes som flesk pga lite baconkjøtt.

Toalettpapiret gav jeg opp, det var som regel dårlig satt sammen slik at de to papirlagene ramlet fra hverandre.

Kjøttdeigen er av så varierende kvalitet at det er litt festlig. Brus drikker jeg ikke så mye av, men jeg er enig i at overnevnte eple og appelsinjuice er gode, jeg har bare ingen First Price-kjeder i nærheten, så jeg kjøper dem ikke lenger.

Jevnt over er First Price et helt greit alternativ for de som ikke har så god råd, men nå kjøper jeg heller andre merker fordi de er bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke så mye av matvarene, men såpe og den type ting kjøper jeg glatt. Har smakt kaviaren fra first price og den var direkte vond.

Kaviaren er GOD

Skrevet

Kjøper sjeldent FP untatt disse produktene jeg er fornøyd med:

- Baguetter

- Hvitløksbaguetter

- Gulrøtter

- Løk

- Sjampinjong

- Oppvaskmiddel, dopapir, kluter..

Jeg synes at mye av maten deres ikke smaker særlig godt, men det trenger ikke ha noe med selve FP å gjøre (bortsett fra osten som pokker meg ikke er ost). Den ene eksen min ELSKER FP og Landlord KUN på grunn av at det er FP og Landlord. Han ble helt vill de gangene han fant en vare fra dem han ikke hadde sett før, hendte at han ropte det skikkelig høyt i butikken og :overrasket: Jeg tror sannelig han har bidratt til at jeg stort sett holder meg unna :ler2:

Skrevet

Kjøper sjeldent FP untatt disse produktene jeg er fornøyd med:

- Baguetter

- Hvitløksbaguetter

- Gulrøtter

- Løk

- Sjampinjong

- Oppvaskmiddel, dopapir, kluter..

Jeg synes at mye av maten deres ikke smaker særlig godt, men det trenger ikke ha noe med selve FP å gjøre (bortsett fra osten som pokker meg ikke er ost). Den ene eksen min ELSKER FP og Landlord KUN på grunn av at det er FP og Landlord. Han ble helt vill de gangene han fant en vare fra dem han ikke hadde sett før, hendte at han ropte det skikkelig høyt i butikken og :overrasket: Jeg tror sannelig han har bidratt til at jeg stort sett holder meg unna :ler2:

haahahahahahahah artig

Anonym poster: 58a7713aecd7f5ac276f4ff3117a78f9

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg er veldig skeptisk til FP grunnet dårlige erfaringer. Men det jeg fremdeles kjøper er:

Såpe, kluter, tannbørster

Diverse frukt og grønnsaker, hvis det ser ok ut

Hvitløksbaguetter(til nød)

Laks

Mange av produktene deres er direkte vonde når det kommer til smak. F.eks: pasta, ost, kremost, div. kjøttpålegg, juice, smør etc.

Men dette er kun min subjektive oppfattning, ser ikke bort I fra at det faller I smak hos andre :)

Skrevet

haahahahahahahah artig

Anonym poster: 58a7713aecd7f5ac276f4ff3117a78f9

Haha, lo ikke så godt der og da kan man si :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...