kræsj_pink Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #41 Skrevet 1. desember 2009 Hvitløksbaguettene er kjempegode!! Glemte å nevne dem. En liten notis: Jeg har ofte sett på baguetter som er halvstekt at det er mugg på dem inne i pakka, dette er sikkert fordi de er blitt pakka mens de enda er litt varme, så damper det fuktighet ut i vakumpakka og danner mugg på baguettene. Sjekk pakka NØYE før dere kjøper dem. Uansett merke men også FP. ÆSJ!Ekkelt å komme hjem med mugg på varene
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #42 Skrevet 1. desember 2009 Hvitløksbaguettene er kjempegode!! Glemte å nevne dem. En liten notis: Jeg har ofte sett på baguetter som er halvstekt at det er mugg på dem inne i pakka, dette er sikkert fordi de er blitt pakka mens de enda er litt varme, så damper det fuktighet ut i vakumpakka og danner mugg på baguettene. Sjekk pakka NØYE før dere kjøper dem. Uansett merke men også FP. ÆSJ!Ekkelt å komme hjem med mugg på varene Da kan du kreve ny pakke pluss pengene tilbake og har også anledning til å sette opp skilt for å advare kundene mot disse partiene baguetter dersom ikke butikken godtar ditt krav om å kaste hele partiet av dette produktet.
LineGourmet Skrevet 1. desember 2009 #43 Skrevet 1. desember 2009 Jeg er også generelt skeptisk til First Price. Men nå har jeg en innmari gjerrig arbeidsgiver som snur på hver eneste krone og da blir det hovedsakelig FP produkter på lunsjbordet (som vi egentlig selv betaler for :O) eh.. og det eneste som jeg syns er skikkelig bra er leverposteien. Den er kjempegod! :D Så også at noen her ikke digga ostepopen, men den har jeg kjøpt flere ganger privat. Strålende
Gjest strykebrett Skrevet 1. desember 2009 #44 Skrevet 1. desember 2009 Jeg syns den fiskegratengen til FP er god. Ikke at det er så mye fisk i den akkurat, men det er det ikke i Findus sin heller.
Gjest bare bea Skrevet 1. desember 2009 #45 Skrevet 1. desember 2009 Hvitløksbaguettene er kjempegode!! Glemte å nevne dem. Hvitløksbaggisene er supre ja. Etter at jeg har spist de så funker FP dasspapiret veldig greit. Og etter det igjen funker FP håndsåpe veldig greit. Bananene funker til sitt bruk de også.. O_o
Pingting Skrevet 1. desember 2009 #46 Skrevet 1. desember 2009 Da kan du kreve ny pakke pluss pengene tilbake og har også anledning til å sette opp skilt for å advare kundene mot disse partiene baguetter dersom ikke butikken godtar ditt krav om å kaste hele partiet av dette produktet. Hvilket regelverk har du dette fra?
Gjest imli Skrevet 1. desember 2009 #47 Skrevet 1. desember 2009 teen er utrolig god! ellers synes jeg det meste er greit, botsett fra kokt skinke o.l, som er skikkelig ekkel... på kjøttpålegg er det bare gilde som duger hos meg. her er rema nærbutikken, så vi handler ikke noe særlig fp produkter til vanlig.
venus_ Skrevet 1. desember 2009 #48 Skrevet 1. desember 2009 Jeg kjøper: - kyllingfilet - hvitløksbaguetter - kjøkkenpapir - sopp - paprika - bacon - cola uten sukker - hermetisk tunfisk og er veldig fornøyd med alt.
Gjest megvel Skrevet 1. desember 2009 #49 Skrevet 1. desember 2009 Handler svært lite FP-produkter for tiden, men hvis jeg er innom en butikk som selger det pleier jeg å plukke med baguetter. De er veldig gode! Som regel kjøper jeg x-traproduktene hos coop. Den osten er forresten myyyyye bedre enn fp-osten! Den er myk og finnes ikke tørr.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #50 Skrevet 1. desember 2009 Problemet er at de bananene ligger i pose, og bananer som ligger i pose blir fortere råtne enn bananer som ligger fritt. Ettersom jeg er den eneste i min husholdning som spiser bananer, vil jeg gjerne ha noen som varer lengst mulig. .. du tar dem selvfølgelig ut av posen når du kommer hjem? Hehe, jeg skjønner jo at forråtnelses/modningsprosessen starter før du har kjøpt posen, men den går sakte igjen når du får "luftet" bananene. Jeg kjøper ofte bananer i pose uansett, fordi jeg gjerne vil ha økologiske, eller kjøper FP når det ikke er økologiske å få. Enig i at de modner fort, men da smaker de jo bedre enn de grønne også. Grønnsaker og frukt har jeg ikke noe problem med å kjøpe fra FP, eplene er blant annet ofte veldig gode og MYE bedre enn de store grønne og røde fra New Zealand o.l. Har også kjøpt endel rå, frosne kyllinglår, det er billig og relativt godt kjøtt, men jeg tror jeg skal begynne å bare kjøpe økologisk kylling av etiske årsaker. Bomullspinner, bomull, tørkepapir og slikt er stort sett bra. Ellers er det endel ting jeg ikke kjøper, fordi jeg nesten ikke bruker hel- og halvfabrikata uansett merke, og billigmerkene har vel ikke så stort utvalg av rene varer (men kjøper noe av hermetikken for de merkene som har det. Pleier da å sjekke innholdsfortegnelsen og se om produktet er billig fordi det er mindre av råvaren i). Husker ikke om jeg har spist FP-ost, kanskje bare XP-ost :klø: Mener den smakte greit, men litt salt. Når det gjelder andre billigmerker, hvis det er lov å nevne, så ble jeg positivt overrasket over bind fra Landlord. Syntes de var vel så bra som Always og bedre enn Libresse.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #51 Skrevet 1. desember 2009 .. du tar dem selvfølgelig ut av posen når du kommer hjem? Hehe, jeg skjønner jo at forråtnelses/modningsprosessen starter før du har kjøpt posen, men den går sakte igjen når du får "luftet" bananene. Jeg kjøper ofte bananer i pose uansett, fordi jeg gjerne vil ha økologiske, eller kjøper FP når det ikke er økologiske å få. Enig i at de modner fort, men da smaker de jo bedre enn de grønne også. Grønnsaker og frukt har jeg ikke noe problem med å kjøpe fra FP, eplene er blant annet ofte veldig gode og MYE bedre enn de store grønne og røde fra New Zealand o.l. Har også kjøpt endel rå, frosne kyllinglår, det er billig og relativt godt kjøtt, men jeg tror jeg skal begynne å bare kjøpe økologisk kylling av etiske årsaker. Bomullspinner, bomull, tørkepapir og slikt er stort sett bra. Ellers er det endel ting jeg ikke kjøper, fordi jeg nesten ikke bruker hel- og halvfabrikata uansett merke, og billigmerkene har vel ikke så stort utvalg av rene varer (men kjøper noe av hermetikken for de merkene som har det. Pleier da å sjekke innholdsfortegnelsen og se om produktet er billig fordi det er mindre av råvaren i). Husker ikke om jeg har spist FP-ost, kanskje bare XP-ost :klø: Mener den smakte greit, men litt salt. Når det gjelder andre billigmerker, hvis det er lov å nevne, så ble jeg positivt overrasket over bind fra Landlord. Syntes de var vel så bra som Always og bedre enn Libresse. mente ikke XP, men x-tra
Renesmee Skrevet 1. desember 2009 #52 Skrevet 1. desember 2009 Ostepoppen er kjempegod, og det samme er baguettene! Og sukkerfri-colaen synes jeg slår coca-cola sin langt ned i støvlene! Veldig god. Desverre tar ikke kiwibutikken jeg handler på inn denne brusen
Minttu Skrevet 1. desember 2009 #53 Skrevet 1. desember 2009 Potetgullet og de derre tortilla chipsene er jo like gode som vanlig? Tortilla chipsen med ost er dritgod da! Etter en uke med å tørke meg med First Price sandpapir i rævva så fikk jeg sår. Og jeg tørker meg ikke spesiellt hardt Nei, huff, når det kommer til do-papir spanderer jeg på meg de 20kr for å slippe smerter etter jeg har driti. Det er ikke det beste dopapiret nei Kan bruke som tørkepapir da Veldig hyggelig å lese ditt omstendelige innlegg under frokost. Tenk litt over språket ditt videre her, du. Lykke til videre her på KG
Shade Skrevet 1. desember 2009 #54 Skrevet 1. desember 2009 Tortilla chipsen med ost er dritgod da! Det er ikke det beste dopapiret nei Kan bruke som tørkepapir da Lykke til videre her på KG Jeg er veeeldig kresen når det kommer til pålegg, og av andre "billig" ting er det lite jeg har smakt som har vært like godt som de litt dyrere merkene. Men jeg skal absolutt prøve tortilla chipsen! Ellers så må jeg si at coop har en egen nøtte og rosin sjokoladeplate som er myyye bedre enn freia sin!
elvital Skrevet 1. desember 2009 #55 Skrevet 1. desember 2009 Jeg bruker det meste derfra, men syns ikke noe særlig om melkeproduktene. Yoghurten smaker helt forferdelig, bare kunstig, og gulosten smakte ikke bra i tillegg til at den datt fra hverandre med en gang. Revet ost derimot er greit. Ansiktsrensen bruker jeg heller ikke, tåler den ikke(har litt ømfintlig hud). Dopapiret funker til nøds, men det er som å tørke seg med sandpapir nesten. Veldig glad for first price tross disse småtingene som kunne vært bedre!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #56 Skrevet 2. desember 2009 First Price har en nøtte- og fruktblanding som er ganske mye billigere enn de andre, og omtrent like god.
Olive Skrevet 2. desember 2009 #57 Skrevet 2. desember 2009 .. du tar dem selvfølgelig ut av posen når du kommer hjem? Hehe, jeg skjønner jo at forråtnelses/modningsprosessen starter før du har kjøpt posen, men den går sakte igjen når du får "luftet" bananene. Jeg kjøper ofte bananer i pose uansett, fordi jeg gjerne vil ha økologiske, eller kjøper FP når det ikke er økologiske å få. Enig i at de modner fort, men da smaker de jo bedre enn de grønne også. Kremt, jeg spiser bare grønne bananer Når jeg var yngre så jobba jeg på kiwi ved siden av studier, og vil tippe at det var ca halvparten av all FP-frukten som ble kasta før den i det hele tatt havna i butikk. Fysj og æsj!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #58 Skrevet 2. desember 2009 Kremt, jeg spiser bare grønne bananer Når jeg var yngre så jobba jeg på kiwi ved siden av studier, og vil tippe at det var ca halvparten av all FP-frukten som ble kasta før den i det hele tatt havna i butikk. Fysj og æsj! Tror nok heller du forsøker å fremme merkeprodukter fordi du vet at dere får bedre fortjeneste på dette! FP-frukten er helt topp, du forsøker å fremprovosere en situasjon.
Gjest strykebrett Skrevet 2. desember 2009 #59 Skrevet 2. desember 2009 Det som er greit med frukt/grønt er jo at det er lett og se eller kjenne om den er bra eller dårlig. Så da kan man jo ta en vurdering hver gang om man ønsker å kjøpe den FP frukten butikkene har.
kræsj_pink Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #60 Skrevet 2. desember 2009 Jeg kjøper mest mulig frukt fra FP, men det er fordi jeg er veganer da og spiser en helvetes masse frukt og grønt Og også i utenlandske sjapper, der har dem annerledes frukt og grønt som flere godt kunne prøvd å inkludere i kosten sin. Masse godt der ute som vi ikke har smakt før! Og prisen varierer selvsagt. Jeg spiser en del avocado og nøtter pga. jeg trenger fettet fra dem. I matvarebutikker koster det jo skjorta for lite. Men i utenlandske sjapper der får man mer for samme. Så... Hintedyhinthint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå