Gjest KateW Skrevet 26. november 2009 #81 Skrevet 26. november 2009 Det blir helt feil å sammenligne pupper som er så forskjellige, men noen med 90G har faktisk veldig mye større pupper enn deg. En 60J har samme cupstørrelse som en 65I, som igjen har samme som 70H, og videre 75G = 80F = 85E = 90D. Det er også en viss sannsynlighet for at kjæresten til TS bruker helt feil omkrets, kanskje er hun egentlig en 80I, en 75J eller en 70K. Korrekt Gåsemor! Inne i hodet mitt var det stort sett det jeg skrev, men når jeg leste det etterpå så så jeg at nja, jeg var nok ikke helt tydelig. Poenget, eller det jeg prøvde å si noe om var en kommentar til alle de som brølte 90G er kjempestort. Det er det ingen som vet! Jeg har større kopp, og store bryster, men ikke plagsomme, folk med "mindre" kopp enn meg kan ha problemer med rygg og nakkeosv. Så basert på at vi kun vet at størrelsen hun BRUKER er 90J, så er det umulig å uttale seg, nettopp fordi dama det er snakk om kan gå med feil Bh-størrelse for alt vi vet.
Gjest Gutt.28 Skrevet 26. november 2009 #82 Skrevet 26. november 2009 En kort tilbakemelding til kommentarene. Selvsagt vil jeg ikke at hun skal lide, men mye av motivasjonen hennes for å gjøre dette er at hun er lei brystene. Hun sier at det er fryktelig slitsomt, spesielt om hun skal trene, når hun jogger bruker hun alltid to BHer. Om nakke problemene ene og alene skyldes brystene er jo ikke sikkert. Når det gjelder vekt så veier hun 75kg. Kanskje det kan høres mye ut, men hun er 1,80 høy. Hun ser ikke tykk ut, men er kraftig bygd til jente å være. Når det gjelder det at så mange av hennes venninner råder henne til å ta en brystreduksjon. Så håper jeg også at en del kan se at det også kan dreie seg litt om sjalusi. Jenter er ofte nådeløse i mot hverandre. Og ingen av de liker at noen får mer oppmerksomhet en andre. Jeg fikk måle henne og måler når hun løfter armene opp 89 cm under brystene og 118cm over brystene. Kanskje det ikke er så mye, men de fleste synes hun har veldig store bryster. Jeg ble ikke sammen med henne pga brystene, og er glad i henne på andre måter også. Føler meg ikke egoistisk fordi jeg vil hun skal beholde de, det er bare det at brystene hennes har blitt en del av de seksuelle følelsene jeg har for henne. Uansett har fått henne på gli, hun skal vurdere det fram til sommeren
Disturbed Skrevet 27. november 2009 #83 Skrevet 27. november 2009 Føler meg ikke egoistisk fordi jeg vil hun skal beholde de, det er bare det at brystene hennes har blitt en del av de seksuelle følelsene jeg har for henne. Jeg skjønner deg der litt altså, at du er skeptisk til endring på den fronten...Hadde jo ikke likt umiddelbart om kjæresten min hadde skullet gjøre noen kroppslige endringer! MEN: du vet jo ikke hvordan det blir da. Hun kommer jo ikke til å fjerne dem helt, det er snakk om redusering slik at de blir noe lettere å bære. Jeg har en venninne som har gjort det, og hun har fremdeles store pupper, men de er noe mindre enn før operasjonen så det kjennes lettere, og hun er kvitt nakkeproblemer, vansker med å finne klær og har fått økt selvfølelse. Og det siste vil jo være en bonus for deg også vil jeg tro. Når det gjelder det at så mange av hennes venninner råder henne til å ta en brystreduksjon. Så håper jeg også at en del kan se at det også kan dreie seg litt om sjalusi. Jenter er ofte nådeløse i mot hverandre. Og ingen av de liker at noen får mer oppmerksomhet en andre. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har noen som helst tro på sjalusi-teorien din. Jeg heller mer til å tro at disse venninnene kjenner dama di såpass godt at de vet og ser at det store frontpartiet hennes ikke er helt optimalt for henne. De har kanskje kjent henne lenger enn det du har, og vet dermed mer om hvorvidt dette har plaget henne opp gjennom årene. Noe jeg antar det har, for det er ikke noe plutselig innfall det å ville ta en brystreduksjon og gå til konsultasjon. Jenter kan være nådeløse mot hverandre ja, men venninner kan også være veldig støttende og gi deg akkurat det du trenger i riktig retning. Og jenter som får mye oppmerksomhet på puppa sine: jeg er en av dem, har ikke voldsomt store, men noe er det tydeligvis, for jeg får mye oppmerksomhet pga de, og ofte står karer å sjekker opp puppa mine og ikke meg... Tro meg: det er noe skikkelig dritt, og jeg opplever også at de færreste jenter/damer ser på dette som noe å være sjalu for. Selvsagt vil jeg ikke at hun skal lide, men mye av motivasjonen hennes for å gjøre dette er at hun er lei brystene. Hun sier at det er fryktelig slitsomt, spesielt om hun skal trene, når hun jogger bruker hun alltid to BHer. Om nakke problemene ene og alene skyldes brystene er jo ikke sikkert. Hvorfor kan du ikke være støttende til henne da når hun sier hun er lei, at det er fryktlig slitsomt og at hun har vondt i nakken? Jeg tror så absolutt nakkeproblemene skyldes store bryster, fikk noen gigantmugger da jeg var gravid og ammet (gikk fra b-cup til dobbel F, noe som var veldig synlig stort for meg), og jeg kjente det godt ja! Mulig hun trenger råd om riktig/feil bh også, men det er jo bare hun selv som kan vite om brystene hennes er en hemsko eller ikke. Som sagt: jeg skjønner litt at du reagerer som du gjør, men jeg mener det er ditt problem som du må fikse selv, og ikke la det "gå utover" henne ved å prøve å overtale henne til ikke å gjøre noe med det hun opplever som et faktisk problem. Mens du kan nyte synet av puppene hennes, kose med de og bli kåt av det, så må hun ha de foran seg hele jævla tiden med alt som det fører med seg... Og siden hun nå har sagt seg villig til å avvente fram til sommeren: den neste avgjørelsen hennes; uansett om det er å beholde dem som de er eller å redusere dem så synes jeg du da skal støtte henne på det uten å dumpe din egen sårede mening i fanget hennes. Håper det orn'er seg for dere! Jeg har ikke lest gjennom hele tråden, så mulig jeg svarer litt oppå de andre.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #84 Skrevet 27. november 2009 Herrefred. Tror ikke dette er seriøst jeg. Hvem vil vel ikke støtte dama si i en slik situasjon? nei, har vanskelig for å tro på dette.
Gjest Gjest_wow_* Skrevet 27. november 2009 #85 Skrevet 27. november 2009 Hun sier at det er fryktelig slitsomt, spesielt om hun skal trene, når hun jogger bruker hun alltid to BHer. Alle som er større en AA-cup bør bruke to BH'er når de trener, med mindre de har en usedvanlig god sports-BH. Brystvevet skades av å slenges rundt --> hengepupper!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #86 Skrevet 27. november 2009 Alle som er større en AA-cup bør bruke to BH'er når de trener, med mindre de har en usedvanlig god sports-BH. Brystvevet skades av å slenges rundt --> hengepupper! Kjenner flere som trener uten bh, uten at det har gitt hengepupper.
Gjest Gjest_wow_* Skrevet 27. november 2009 #87 Skrevet 27. november 2009 Kjenner flere som trener uten bh, uten at det har gitt hengepupper. Kjenner flere som røyker, uten at de har dødd av det. Kjenner flere som bruker kokain til fest, uten at de har blitt narkomane av det. Kjenner flere som spiser godteri og drikker brus hver dag, uten at de har blitt diabetikere av det. Ennå. Som du sikkert så, sto det bør, ikke må. Det er lurt, men selvsagt ingen tvang. Akkurat som å spise sunt og trene er lurt, men ingen tvinger deg. Det kan også gå helt fint å la være, men vil man virkelig ta sjansen?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #88 Skrevet 27. november 2009 bra tips: http://minmote.no/index.php/2009/11/slik-v...r-du-riktig-bh/
Gjest Bianca26 Skrevet 27. november 2009 #89 Skrevet 27. november 2009 En kort tilbakemelding til kommentarene. Selvsagt vil jeg ikke at hun skal lide, men mye av motivasjonen hennes for å gjøre dette er at hun er lei brystene. Hun sier at det er fryktelig slitsomt, spesielt om hun skal trene, når hun jogger bruker hun alltid to BHer. Om nakke problemene ene og alene skyldes brystene er jo ikke sikkert. Når det gjelder vekt så veier hun 75kg. Kanskje det kan høres mye ut, men hun er 1,80 høy. Hun ser ikke tykk ut, men er kraftig bygd til jente å være. Når det gjelder det at så mange av hennes venninner råder henne til å ta en brystreduksjon. Så håper jeg også at en del kan se at det også kan dreie seg litt om sjalusi. Jenter er ofte nådeløse i mot hverandre. Og ingen av de liker at noen får mer oppmerksomhet en andre. Jeg fikk måle henne og måler når hun løfter armene opp 89 cm under brystene og 118cm over brystene. Kanskje det ikke er så mye, men de fleste synes hun har veldig store bryster. Jeg ble ikke sammen med henne pga brystene, og er glad i henne på andre måter også. Føler meg ikke egoistisk fordi jeg vil hun skal beholde de, det er bare det at brystene hennes har blitt en del av de seksuelle følelsene jeg har for henne. Uansett har fått henne på gli, hun skal vurdere det fram til sommeren jamen hvis HUN er lei av de så er det vel hennes ønsker som er det viktigste. og om du slutter å tenne på henne bare fordi hun får litt mindre pupper så er jo ikke du noe å ha. og det at venninnene hennes råder henne til å redusere de på grunn av sjalusi fordi hun får mer oppmerksomhet enn de? Hva slags påstand er det. De er VENNINNENE hennes. Jeg er HELT sikker på at de vil hennes beste. Du har virkelig stygge tanker om vennene hennes altså. Dessuten går det fint an å ha små pupper å likevel få oppmerksomhet fra gutter. Det er ikkeno problem
Kamelia83 Skrevet 27. november 2009 #90 Skrevet 27. november 2009 Og til alle dere andre, vi som har G størrelse har store pupper ja, men det er ikke så enormt at man nesten går og sleper puppene nede på knærne som enkelte her later til å tro. Det er forskjell på 65 G og 90 G da. G er ikke èn størrelse. Jeg har 65 G og syns de er aaaaltfor store. Kan bare tenke meg hvordan 90 G ser ut.
Lille Milli Skrevet 27. november 2009 #92 Skrevet 27. november 2009 (endret) En kort tilbakemelding til kommentarene. Selvsagt vil jeg ikke at hun skal lide, men mye av motivasjonen hennes for å gjøre dette er at hun er lei brystene. Hun sier at det er fryktelig slitsomt, spesielt om hun skal trene, når hun jogger bruker hun alltid to BHer. Om nakke problemene ene og alene skyldes brystene er jo ikke sikkert. Når det gjelder vekt så veier hun 75kg. Kanskje det kan høres mye ut, men hun er 1,80 høy. Hun ser ikke tykk ut, men er kraftig bygd til jente å være. Når det gjelder det at så mange av hennes venninner råder henne til å ta en brystreduksjon. Så håper jeg også at en del kan se at det også kan dreie seg litt om sjalusi. Jenter er ofte nådeløse i mot hverandre. Og ingen av de liker at noen får mer oppmerksomhet en andre. Jeg fikk måle henne og måler når hun løfter armene opp 89 cm under brystene og 118cm over brystene. Kanskje det ikke er så mye, men de fleste synes hun har veldig store bryster. Jeg ble ikke sammen med henne pga brystene, og er glad i henne på andre måter også. Føler meg ikke egoistisk fordi jeg vil hun skal beholde de, det er bare det at brystene hennes har blitt en del av de seksuelle følelsene jeg har for henne. Uansett har fått henne på gli, hun skal vurdere det fram til sommeren Jeg kan bare si med en gang at det garantert ikke handler om sjalusi.. Har en søster med svære pupper, hun har vondt i nakke og rygg, og må alltid bruke dobbelt sett bh dersom hun skal trene. Hun vil veldig gjerne ta brystreduksjon når hun er ferdig med barn og amming. Mannen hennes vil ikke at hun skal gjøre det sånn for utseendes skyld, han syns puppene hennes er vakre, men han har full forståelse for at det er nødvendig for å redusere smerter i rygg og nakke. Jeg, venninner og foreldre råder også til å gjennomføre dette, dersom hun har de helseplagene hun beskriver. Lege har også rådet henne til å gjennomføre, og hun får også dette dekket. Grunnen til at hun venter til etter hun har ammet barna ferdig, er fordi melkekanalene kan bli skadet når man fjerner vev, slik at melken ikke kommer ut, og da umuliggjør amming. For henne var det veldig viktig å amme sine små, så da venter hun til etter fødsler og amming er over. Helse går foran alt!! Og aldri i livet om noen normale folk er sjalu på så store pupper som går utover helse. Hennes mor har også gjennomgått brystreduksjon nå nettopp (vi er halvsøsen), og hun har fått et helt nytt liv!!! Hodepine er også vekke, hun hadde aldri tenkt tanken på at brystene kunne være grunn til at hun hadde så mye hodepine. Har sett min søster gråte fordi hun er lei seg for puppene sine, pga de medfører smerte i rygg og nakke. Jeg tror hun har E eller noe, skal ta å høre. Det er kjipt å ikke kunne gå i vanlige bikinier, det er kjipt å ikke få tak i bra undertøy på billigbutikkene (hm, ol), osv. Vanskelig å finne klær, ser vulgært ut dersom man bruker utrigning, osv.. Dette er selvsagt bare flisespikkeri, det viktigste er helse!!! For å få litt perspektiv på det, så er det faktisk smertefullt å trene uten sportsbh, selv for oss med små pupper.. Kan bare tenke på hvordan det da er for jenter med store pupper. Syns det er helt utrolig egoistisk av deg å prøve å snakke henne fra dette.. Du burde støtte henne, og la avgjørelsen være hennes, og din første prioritet burde være hennes helse, ikke dine seksuelle følelser ovenfor henne. Endret 27. november 2009 av Lille Milli
Gjest TøydukkeAnna Skrevet 27. november 2009 #93 Skrevet 27. november 2009 Må bare få sagt at det er mulig å redusere brystene uten at det påvirker amming. Jeg reduserte brystene når jeg var 18, og før man har fått barn gjennomfører kirurgen da en amme-bevarende operasjon. Den er litt mer omfattende, men fører til at de fleste kan amme i ettertid. Jeg fikk barn 10 år etter operasjonen, og fullammet barnet mitt uten problem. Selvfølgelig gjelder ikke dette for alle, men jeg føler i hvert fall selv at det var en ny tilværelse etter operasjonen, og ulempene det evt. hadde medført ville vært verdt det for å slippe alle plagene fra nakke og skuldre.
Lille Milli Skrevet 27. november 2009 #94 Skrevet 27. november 2009 Så flott og høre Dette skal jeg fortelle til min søster. Hun er riktignok gravid med sistemann nå, så blir ikke noen operasjon uansett før hun er ferdig å amme han.
Gjest Mann20 Skrevet 27. november 2009 #95 Skrevet 27. november 2009 ...hun er lei brystene. Hun sier at det er fryktelig slitsomt, spesielt om hun skal trene, når hun jogger bruker hun alltid to BHer. Stakkars dame Jeg skjønner ikke at du ikke støtter henne... Når det gjelder det at så mange av hennes venninner råder henne til å ta en brystreduksjon. Så håper jeg også at en del kan se at det også kan dreie seg litt om sjalusi. Jenter er ofte nådeløse i mot hverandre. Og ingen av de liker at noen får mer oppmerksomhet en andre. Får mer oppmerksomhet? Nå virker du skikkelig paranoid! Det er ikke all oppmerksomhet som er bra vet du. Og jeg tviler på at venninnene bare oppfordrer henne til operasjonen fordi de er sjalu. ...Jeg tror de skjønner hennes problem. Noe DU også burde gjøre... Uansett har fått henne på gli, hun skal vurdere det fram til sommeren Slemme, slemme mann. "få henne på gli"!? det er du som burde fås på gli....Hadde jeg vært dama di så hadde jeg dumpa deg. Du nekter jo å sette deg inn i hennes situasjon! Større egoist enn deg skal man lete lenge etter...stakkars dama di
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #96 Skrevet 27. november 2009 Det er forskjell på 65 G og 90 G da. G er ikke èn størrelse. Jeg har 65 G og syns de er aaaaltfor store. Kan bare tenke meg hvordan 90 G ser ut. jeg som du svarte her, har akkurat samme størrelsen selv da, nemlig 90 G . Og ja puppene er veldig store, men de henger ikke nedpå knærne og det var liksom det som var poenget mitt. Du er ikke garantert helseplager fordi om du har 90 G. Og nå sikter jeg ikke til dama til TS,( hun har det tydeligvis)men til de andre skråsikre som svarte i denne tråden.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. november 2009 #97 Skrevet 28. november 2009 Stakkars dame Jeg skjønner ikke at du ikke støtter henne... Får mer oppmerksomhet? Nå virker du skikkelig paranoid! Det er ikke all oppmerksomhet som er bra vet du. Og jeg tviler på at venninnene bare oppfordrer henne til operasjonen fordi de er sjalu. ...Jeg tror de skjønner hennes problem. Noe DU også burde gjøre... Slemme, slemme mann. "få henne på gli"!? det er du som burde fås på gli....Hadde jeg vært dama di så hadde jeg dumpa deg. Du nekter jo å sette deg inn i hennes situasjon! Større egoist enn deg skal man lete lenge etter...stakkars dama di Ja enig.
Gjest KateW Skrevet 1. desember 2009 #98 Skrevet 1. desember 2009 TS, dersom du har målt dama di slik som du sier, bør hun gå ned til 85 eller kanskje også 80, og opp en størrelse eller to i skåla. GG eller H. Jeg vil på det varmeste anbefale henne å prøve det først, det å operere er ikke bare enkelt, og dere har heller ikke barn enda. Ikke for å fraråde, men for å se om ikke det hjelper ganske kraftig på ubehag osv. Jeg fikk livet forandret da jeg fikk riktig BH...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå