Gjest Bianca26 Skrevet 25. november 2009 #61 Skrevet 25. november 2009 Nei, det er ikke mulig... alle kvinner har lik kropp og bærer tunge bryster like godt, det er kun feil bh-størrelse som er årsaken og overvekt. Det finnes ikke individuelle forskjeller. alle kvinner har ikke lik kropp. noen er kraftigere, kortere, lengre, tynnere, spedere enn andre. ingen har helt lik kropp. jeg er tynn og spinkel og vet himla godt at min kropp ikke har kapasitet til å bære store tunge bryster i den str som dama til gutt.81
Gjest Spinell Skrevet 25. november 2009 #62 Skrevet 25. november 2009 (endret) alle kvinner har ikke lik kropp. noen er kraftigere, kortere, lengre, tynnere, spedere enn andre. ingen har helt lik kropp. jeg er tynn og spinkel og vet himla godt at min kropp ikke har kapasitet til å bære store tunge bryster i den str som dama til gutt.81 Du har helt sikkert rett, men Bianca26; legg merke til nicket til den du siterer Endret 25. november 2009 av Spinell
Gjest Bianca26 Skrevet 25. november 2009 #63 Skrevet 25. november 2009 Det er ikke ekstremt, men de er nok ganske store. Om jeg ser på underverker så ser jeg det største de har i 90 er G-cup og det er beregnet på damer som ammer. http://www.underverker.no/ammebh_fra_abecita_bh_cup/P_155 Derimot om hun bruker 90 og ikke er overvektig så er hun nok litt robust som du sier. Og har kanskje en kropp som er tilpasset, helt enig. han kan jo ikke vite om hennes kropp er tilpasset brystene hennes. det er det jo bare hun som kan kjenne
Gjest Bianca26 Skrevet 25. november 2009 #64 Skrevet 25. november 2009 Du har helt sikkert rett, men Bianca26; legg merke til nicket til den du siterer å...
Norbertine Skrevet 25. november 2009 #65 Skrevet 25. november 2009 Og jeg bruker 60J, og har ikke spesielt store bryster. Det blir helt feil å sammenligne pupper som er så forskjellige, men noen med 90G har faktisk veldig mye større pupper enn deg. En 60J har samme cupstørrelse som en 65I, som igjen har samme som 70H, og videre 75G = 80F = 85E = 90D. Det er også en viss sannsynlighet for at kjæresten til TS bruker helt feil omkrets, kanskje er hun egentlig en 80I, en 75J eller en 70K.
Gjest Bianca26 Skrevet 25. november 2009 #66 Skrevet 25. november 2009 Det blir helt feil å sammenligne pupper som er så forskjellige, men noen med 90G har faktisk veldig mye større pupper enn deg. En 60J har samme cupstørrelse som en 65I, som igjen har samme som 70H, og videre 75G = 80F = 85E = 90D. Det er også en viss sannsynlighet for at kjæresten til TS bruker helt feil omkrets, kanskje er hun egentlig en 80I, en 75J eller en 70K. jøss her kommer en haug med str jeg ikke har hørt om
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #67 Skrevet 25. november 2009 Hva mener du egentlig? Det er jo slik at cupstørrelsen øker med omkretsen, ikke minker. M.a.o, 70 J er større enn 60 J. Er derfor enig i at 90 G høres veldig stort ut. Jeg har selv 80 G/H/I (det varierer veldig med BH-merke), og det er enormt. Jeg kan ikke jogge, jeg finner få klær som sitter pent, jeg har kroniske skulder- og nakkesmerter og jeg får ytterst sjelden øyekontakt med menn Når det er sagt; samme BH-størrelse kan se veldig ulike ut på ulike personer. Det går derfor ikke an å avgjøre hvordan TS' kjæreste egentlig ser ut, hvorvidt hun kvalifiserer for operasjon eller om det er best å la være. Jeg mener det jeg sa, at når omkretsen rundt under brystene minker, altså går fra 80 til 70. Så får man en "større cup". Jeg var 80B. Etter unger, slanking og flere år på ræva er jeg nå en 70E. E er en "større" cup enn B. Hadde jeg fortsatt hatt 80 rundt, så ville en økning fra B til E cup vært ganske formidabel... Men det er altså ikke slik.
tøisestad Skrevet 25. november 2009 #68 Skrevet 25. november 2009 Eg hadde 75c i bh-størrelse. fikk veldige nakke og ryggplager. No har eg fått redusert de med nesten to størrelser og er kjempefornøyd! Men det skal sies at eg ikkje er så stor ellers, sånn at "før-puppene" såg veldig malplasserte ut!
Gjest Oslo-Mann Skrevet 25. november 2009 #69 Skrevet 25. november 2009 Som mann må jeg bare si at jeg støtter deg fult ut gutt28. Hadde klikka helt om samboeren min skulle minske puppene sine. Ikke prøv å presse henne for hardt, det kan ha motsatt virkning. Fortell heller hvor mye pris du setter på henne, og at du elsker kroppen hennes som den er nå.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #70 Skrevet 25. november 2009 Det blir helt feil å sammenligne pupper som er så forskjellige, men noen med 90G har faktisk veldig mye større pupper enn deg. Helt enig! En bh med størrelse 90 G har 3 cup-størrelser større en 60 J. (90 G tilsvarer 60 M hvis jeg husker alfabetet riktig)
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #71 Skrevet 25. november 2009 Jeg mener det jeg sa, at når omkretsen rundt under brystene minker, altså går fra 80 til 70. Så får man en "større cup". Jeg var 80B. Etter unger, slanking og flere år på ræva er jeg nå en 70E. E er en "større" cup enn B. Hadde jeg fortsatt hatt 80 rundt, så ville en økning fra B til E cup vært ganske formidabel... Men det er altså ikke slik. Hvis du fremdeles hadde hatt 80 i omkrets, hadde du også fremdeles hatt B-cup... cupen din har ikke endret seg, bare omkretsen.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #72 Skrevet 25. november 2009 At hun skal utvikle henge pupper på 5 år uten å få barn er bare tull. Er ingen ekspert, men ikke vær for sikker på det.
Gjest Bianca26 Skrevet 25. november 2009 #73 Skrevet 25. november 2009 Er ingen ekspert, men ikke vær for sikker på det. tyyyngdekraaaaaaft
Gjest Gjest_Dolly_* Skrevet 25. november 2009 #74 Skrevet 25. november 2009 Selv om hun har 90g så er det ikke noen automatikk at de skal begynne å henge. Har sett mange store bryster som henger og mange små
Gjest Bianca26 Skrevet 25. november 2009 #75 Skrevet 25. november 2009 Selv om hun har 90g så er det ikke noen automatikk at de skal begynne å henge. Har sett mange store bryster som henger og mange små tror det går litt på holdning og bh bruk også, er man lut i ryggen eller sjelden bruker bh tror jeg sjansen er større for hengepupper
Gjest lesba Skrevet 25. november 2009 #76 Skrevet 25. november 2009 De skal bare redusere brystene i størrelse, ikke fjerne dem helt! Se for deg at du hadde mye mindre muskler enn det du har nå, og var tvunget til å gå rundt med to fotballer fyllt opp av sand. Så selv om du vet at kjæresten din elsker fotball, så hadde hun nok forstått at du valgte å ikke ha så store fotballer hengende rundt nakken døgnet rundt, spesielt ikke etter mange år. Og så kan det være greit å gjøre dem mindre før man får barn, da vokser som kjent brystene enda mer, og kan bli tunge selv for de "små" venninene hennes. hahahahaha, dette var dagens :-) Ler høyt her :-)
Gjest Bianca26 Skrevet 25. november 2009 #77 Skrevet 25. november 2009 hahahahaha, dette var dagens :-) Ler høyt her :-) ja bare le du men akkurat så tungt er det sikkert for henne
Gjest lesba Skrevet 25. november 2009 #78 Skrevet 25. november 2009 ja bare le du men akkurat så tungt er det sikkert for henne ja, jeg kom akkurat til å tenke på at denne kommentaren min kunne oppfattes feil og det var ikke meningen å le av størrelsen på brystene - for all del, jeg elsker jo både damer og bryst selv! :-) jeg syntes det var morsomt at bryst ble sammenliknet med fotballer, altså, at dét liksom måtte til for at trådstarter skulle forstå hvordan dama har det. Jeg har selv måttet ty til "mannespråket" for at min kjæreste skulle forstå hva jeg snakket om og derfor kjenner jeg igjen strategien og syntes dét i seg selv, var morsomt :-) men beklager til de som måtte føle seg støtt, det var overhode ikke meningen
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #79 Skrevet 25. november 2009 ja, jeg kom akkurat til å tenke på at denne kommentaren min kunne oppfattes feil og det var ikke meningen å le av størrelsen på brystene - for all del, jeg elsker jo både damer og bryst selv! :-) jeg syntes det var morsomt at bryst ble sammenliknet med fotballer, altså, at dét liksom måtte til for at trådstarter skulle forstå hvordan dama har det. Jeg har selv måttet ty til "mannespråket" for at min kjæreste skulle forstå hva jeg snakket om og derfor kjenner jeg igjen strategien og syntes dét i seg selv, var morsomt :-) men beklager til de som måtte føle seg støtt, det var overhode ikke meningen Men siden du liker både damer å bryst, støtter du gutt28?
Gjest Bianca26 Skrevet 25. november 2009 #80 Skrevet 25. november 2009 Men siden du liker både damer å bryst, støtter du gutt28? det der syns jeg er et dumt spørsmål. ja greit det er ikke til meg, men jeg skjønner ikke hans problem. puppene hennes kommer ikke til å bli SÅÅÅÅ mye mindre. vedder på at han kommer til å synes de er like fine selv om de er litt mindre. kanskje han ikke ser forskjell en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå