Gå til innhold

Dama vil ta brystreduksjon. :(


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble sammen med henne for snart 3 år siden, og vi har det veldig bra.Fra i sommer har hun luftet ideen om å ta brystreduksjon. I oktober var hun til konsultasjon. Ikke vet jeg helt hvordan jeg skal si det til henne, men jeg reagerer veldig sterkt på at hun skal gjøre det. :tristbla: Hun har vakre bryster i størrelse 90G. Jeg har sagt til henne at jeg er litt fortvila. Hun sier at hun føler seg hemmet av vekten og at hun av og til er støl i nakken. Jeg får sikkert litt pepper for dette innlegget, men etterhvert så har jeg blitt betatt av figuren hennes. Det betyr mye for meg. Jeg reagerer også på at noen av venninne hennes oppfordrer henne til dette, spesielt de som er ganske små selv. Argumenter om at det blir letter å finne klær er helt banalt. Dette er et valg en må ta selv. Siden vi ikke har barn ennå, mener jeg hun burde vente til hun er over 40 og har født barn. Som sagt får nok litt pepper, men er sint og trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke kjefte på deg, men jeg kan fortelle deg såpass at hun kommer til å få forferdelig vondt i ryggen etterhvert.

Tanta mi hadde også altfor store pupper, og hun bleoppfordret av legen sin til å ta brystreduksjon. Hun fikk så mye problemer med nakken, ryggen og skuldrene tilslutt at hun klarte nesten ikke kle på segselv. Hun måtte ligge i senga og ta resept belagte smertestillende.

Så om det er fremtiden du ønsker for deg og din kjære, så kjør på.

Da blir det hvertfall ikke noe sex på deg, det kan jeg love deg :)

Skrevet

Å foreta en brystreduksjon er nok ikke bare bare, selv om man ønsker seg det kan tanken være veldig skummel. Det er tross alt en operasjon med store følger, til det bedre etterhvert. Kan skjønne at du syns dette er litt fælt og trist og sann, det har du jo lov til, men du må også støtte dama di. Det er nok ikke så lett for henne heller, hun har det jo vondt pga de store brystene. Hun trenger din støtte :)

Skrevet

Skal ikke gi deg pepper, men sette deg inn i kvinnen sin side av dette :)

Normalt vil brystene til en kvinne være i ganske normal passform til kroppen, dvs at tynne, spinkle jenter gjerne har litt mindre bryst enn litt kraftigere kvinner, som gjerne har litt større bryst. Om en kvinne da har en del større bryster enn hva som kanskje er behagelig i forhold til beinbygning vil dette tynge på kroppen, da gjerne rygg og nakke, noe som over tid gjerne kan føre til store smerter i ryggen.

Klær er her egentlig uvesentlig, det er jo helsa det går på:)

Så selv om du er veldig glad i kjæresten din sin kropp, så kan det hende at dette plager henne veldig mye pga smertene og at det kommer før det at du synes hun er pen med de brystene hun har :)

Gjest Lykke til
Skrevet

De skal bare redusere brystene i størrelse, ikke fjerne dem helt!

Se for deg at du hadde mye mindre muskler enn det du har nå, og var tvunget til å gå rundt med to fotballer fyllt opp av sand. Så selv om du vet at kjæresten din elsker fotball, så hadde hun nok forstått at du valgte å ikke ha så store fotballer hengende rundt nakken døgnet rundt, spesielt ikke etter mange år. Og så kan det være greit å gjøre dem mindre før man får barn, da vokser som kjent brystene enda mer, og kan bli tunge selv for de "små" venninene hennes.

Skrevet

jeg skulle ønske jeg hadde fått bryst reduksjon! nakken er forferdelig, dermed kommer gjerne hode pine osv osv.

om hun gjør dette fordi hun føler seg hemmet av det. og i tillegg har smerter, så værså snill og støtt henne..

tenk om hun ikke gjør dette fordi du sutrer, og hun blir redd du går fra henne!

så velger hun heller å leve med smerter og ikke være fornøyd med seg selv..

Gjest Bianca26
Skrevet

ja og så vil jeg bare nevne en ting til. om hun tar brystreduksjon så kommer hun fortsatt til å ha ganske store bryster og jeg er sikker på at du kommer til å synes at de er like fine etterpå.

og du vil vel ikke at hun slal slite med vond nakke og skuldre bare fordi at du vil at puppene hennes skal være store. jeg må si jeg synes det er noe egoistisk. det er hennes kropp. dermed hennes avgjørelse

Skrevet
Hun har vakre bryster i størrelse 90G.

Hun sier at hun føler seg hemmet av vekten og at hun av og til er støl i nakken.

90G mann! herregud så SVÆRT og TUNGT! Stakkars dame! Jeg skjønner henne veldig godt...og jeg er MANN

...men etterhvert så har jeg blitt betatt av figuren hennes. Det betyr mye for meg.

Betyr det mer enn at hun trives og føler seg bra? Betyr det så mye at du vil at hun skal gå rundt å føle seg hemmet og har konstant vondt i nakke og rygg?

Jeg reagerer også på at noen av venninne hennes oppfordrer henne til dette, spesielt de som er ganske små selv.

Hvorfor skal ikke de få lov til å oppfordre henne, når du gjør det motsatte? Så klart oppfordrer de henne, de er venninnene hennes og vil at hun skal ha det bra.

Argumenter om at det blir letter å finne klær er helt banalt. Dette er et valg en må ta selv.

Why? Det er visstnok vanskelig å finne klær når man er så SVÆÆÆR som dama di. Og ja, du har rett det er et valg HUN må ta selv. du har ikke noe å si, syns nå jeg. det er hennes kropp.

Siden vi ikke har barn ennå, mener jeg hun burde vente til hun er over 40 og har født barn. Som sagt får nok litt pepper, men er sint og trist.

Herregud da mann! Du vil altså at dama du elsker, skal gå i mange år med rygg/nakkeplager bare fordi DU liker unormalt store pupper? :nei:

Og nå sies det jo at pupper ikke blir "verre" av amming, så at hun skal vente til etter at hun har født barn er sykt.

Også er du SINT? hvorfor? :klø: Du burde være glad for at hun tenker på helsa si...

Jeg støtte dama di! LYKKE TIL DAME TIL Gutt.28 :goodbye:

Gjest Bianca26
Skrevet
90G mann! herregud så SVÆRT og TUNGT! Stakkars dame! Jeg skjønner henne veldig godt...og jeg er MANN

Betyr det mer enn at hun trives og føler seg bra? Betyr det så mye at du vil at hun skal gå rundt å føle seg hemmet og har konstant vondt i nakke og rygg?

Hvorfor skal ikke de få lov til å oppfordre henne, når du gjør det motsatte? Så klart oppfordrer de henne, de er venninnene hennes og vil at hun skal ha det bra.

Why? Det er visstnok vanskelig å finne klær når man er så SVÆÆÆR som dama di. Og ja, du har rett det er et valg HUN må ta selv. du har ikke noe å si, syns nå jeg. det er hennes kropp.

Herregud da mann! Du vil altså at dama du elsker, skal gå i mange år med rygg/nakkeplager bare fordi DU liker unormalt store pupper? :nei:

Og nå sies det jo at pupper ikke blir "verre" av amming, så at hun skal vente til etter at hun har født barn er sykt.

Også er du SINT? hvorfor? :klø: Du burde være glad for at hun tenker på helsa si...

Jeg støtte dama di! LYKKE TIL DAME TIL Gutt.28 :goodbye:

ja enig med deg. og brystene kommer til å bli større under en graviditet og føre til ennå mer ubehag i tillegg til den store magen som blir. han har virkelig ingen rett til å bli sint. og gutt.28. er det figuren hennes som betyr mest for deg i forholdet? det er ganske overflatisk

Skrevet

Men nå er det jo sånn at etter man har fått barn så henger de mer, da passer det bedre å også løfte de opp og man sikrer også ammingen. Hun har også en venninne som er omtrent like stor og for henne er det helt uaktuelt å foreta et inngrep. Det er jo mange andre brystfagre kvinner som er fornøyd som de er, og som overhode ikke vil ta brystreduksjon selv om det kan være tungt.

Når hun har vært så heldig fra naturens side synes jeg det er ille at hun ikke setter pris på det blikk fanget hun er. Men det som er problemet er nok at jeg er veldig tent på kroppen hennes. Fantaserer om puppene hennes, selv når hun er et helt annet sted. Så dette tar jeg tungt.

Jeg mener også at 90G ikke er spesielt unormalt stort, dessuten er hun ganske sterkt bygget. Hun mener også at de allikevel kommer til å henge veldig mye før hun er 30 (hun er 25). At hun skal utvikle henge pupper på 5 år uten å få barn er bare tull. :fnise:

Skrevet
Jeg mener også at 90G ikke er spesielt unormalt stort, dessuten er hun ganske sterkt bygget. Hun mener også at de allikevel kommer til å henge veldig mye før hun er 30 (hun er 25). At hun skal utvikle henge pupper på 5 år uten å få barn er bare tull. :fnise:

Jeg synes JEG har store pupper og jeg bruker 85C!

Og uansett, jeg hadde venninner som tidlig fikk store bryst (aner ikke hvor store) og som hadde hengepupper allerede fra 19års alderen så ikke vær for sikker på at hun på em år kan få litt hengepupper

  • Liker 1
Skrevet

er hun spinkel ellers??

selvfølgelig vil de henge mer etter amming osv når de er så store. men jeg er ganske sikker på at hun kan få rettet på dette igjen om det blir et problem.

Gjest Gjest_Vigdis_*
Skrevet
er hun spinkel ellers??

selvfølgelig vil de henge mer etter amming osv når de er så store. men jeg er ganske sikker på at hun kan få rettet på dette igjen om det blir et problem.

Å løfte to ganger er ikke helt heldig. Spurte om dette for en tid siden. Resultatet kan bli dårliger en om man ikke har utført dette før.
Skrevet
Ble sammen med henne for snart 3 år siden, og vi har det veldig bra.Fra i sommer har hun luftet ideen om å ta brystreduksjon. I oktober var hun til konsultasjon. Ikke vet jeg helt hvordan jeg skal si det til henne, men jeg reagerer veldig sterkt på at hun skal gjøre det. :tristbla: Hun har vakre bryster i størrelse 90G. Jeg har sagt til henne at jeg er litt fortvila. Hun sier at hun føler seg hemmet av vekten og at hun av og til er støl i nakken. Jeg får sikkert litt pepper for dette innlegget, men etterhvert så har jeg blitt betatt av figuren hennes. Det betyr mye for meg. Jeg reagerer også på at noen av venninne hennes oppfordrer henne til dette, spesielt de som er ganske små selv. Argumenter om at det blir letter å finne klær er helt banalt. Dette er et valg en må ta selv. Siden vi ikke har barn ennå, mener jeg hun burde vente til hun er over 40 og har født barn. Som sagt får nok litt pepper, men er sint og trist.

Det er fint at du liker kroppen hennes, men for damen som skal bo i kroppen kan ikke den seksuelle siden for deg være hovedsaken. Hun skal også trives og fungere, og ikke ha smerter.

Ut fra BH-størrelsen virker brystene svært store, over hva som fungerer for de aller fleste.

Hva synes du om menn som vil holde kvinnene sine over 150 kg, f.eks, fordi de liker fett? Eller menn som vil holde kjærestene sykelig tynne og på konstant slankekur?

Nakkestølheten kan hun kanskje komme til livs med trening for musklene i området, men når hun går rundt og føler seg hemmet av en del av kroppen som er så lett å fikse på, er det klart at hun skal vurdere seriøst å kvitte seg med en del av overskuddet.

Hvis hun heller vil ha 30-årene sine lette og ledige enn å gå rundt med store mengder tungt fett foran på brystet, synes jeg det er egoistisk av deg å hindre hennes bevegelsesfrihet og smertefrihet.

Skrevet
Ble sammen med henne for snart 3 år siden, og vi har det veldig bra.Fra i sommer har hun luftet ideen om å ta brystreduksjon. I oktober var hun til konsultasjon. Ikke vet jeg helt hvordan jeg skal si det til henne, men jeg reagerer veldig sterkt på at hun skal gjøre det. :tristbla: Hun har vakre bryster i størrelse 90G. Jeg har sagt til henne at jeg er litt fortvila. Hun sier at hun føler seg hemmet av vekten og at hun av og til er støl i nakken. Jeg får sikkert litt pepper for dette innlegget, men etterhvert så har jeg blitt betatt av figuren hennes. Det betyr mye for meg. Jeg reagerer også på at noen av venninne hennes oppfordrer henne til dette, spesielt de som er ganske små selv. Argumenter om at det blir letter å finne klær er helt banalt. Dette er et valg en må ta selv. Siden vi ikke har barn ennå, mener jeg hun burde vente til hun er over 40 og har født barn. Som sagt får nok litt pepper, men er sint og trist.

Jeg synes det virker som om du nesten er sammen med puppene hennes oh ikke henne.. hun fortjener bedre

Gjest Bianca26
Skrevet
Men nå er det jo sånn at etter man har fått barn så henger de mer, da passer det bedre å også løfte de opp og man sikrer også ammingen. Hun har også en venninne som er omtrent like stor og for henne er det helt uaktuelt å foreta et inngrep. Det er jo mange andre brystfagre kvinner som er fornøyd som de er, og som overhode ikke vil ta brystreduksjon selv om det kan være tungt.

Når hun har vært så heldig fra naturens side synes jeg det er ille at hun ikke setter pris på det blikk fanget hun er. Men det som er problemet er nok at jeg er veldig tent på kroppen hennes. Fantaserer om puppene hennes, selv når hun er et helt annet sted. Så dette tar jeg tungt.

Jeg mener også at 90G ikke er spesielt unormalt stort, dessuten er hun ganske sterkt bygget. Hun mener også at de allikevel kommer til å henge veldig mye før hun er 30 (hun er 25). At hun skal utvikle henge pupper på 5 år uten å få barn er bare tull. :fnise:

dette handler ikke om å være blikkfang. dette handler om at hun har smerter i nakke og skuldre pga store tunge bryster. jeg ville heller hatt en god nakke og skuldre enn at alle skulle se på meg pga puppene.og som sagt hun kommer sikkert ikke til å redusere de ned til en b cup så brystene hennes kommer fortsatt til å være store etter inngrepet. og det med brystene under en graviditet, da mener jeg ikke hengepupper da mener jeg at de blir større og dermed tyngre å bære på. og det at hun kommer til å få hengepupper tror jeg slett ikke er tull fordi store tunge ting er et naturlig offer for tyngdekraften.

Jeg syns du bare kan drite i dine egne behov når det kommer til denne saken her. her har du ikke en dritt du skulle sagt. det er hennes kropp og BARE hennes avgjørelse om du blir sur for det så er det du som er en idiot. så synd for deg da at hun får litt mindre pupper. buuhuu. get used to it

Skrevet
Men nå er det jo sånn at etter man har fått barn så henger de mer, da passer det bedre å også løfte de opp og man sikrer også ammingen. Hun har også en venninne som er omtrent like stor og for henne er det helt uaktuelt å foreta et inngrep. Det er jo mange andre brystfagre kvinner som er fornøyd som de er, og som overhode ikke vil ta brystreduksjon selv om det kan være tungt.

Ja, så tenkt på hvor VONDT hun kommer til å få det da når hun har fått enda større og tyngre pupper?! Store pupper henger mer enn små uansett så hvis hun blir D etter operasjonen så tviler jeg på at de henger mer enn det hadde gjort hvis hun hadde vært G...og du burde ikke sammenligne henne med alle som IKKE vil ta brystreduksjon. Dama di har plager, og hun vil få det bedre etter operasjonen.

Når hun har vært så heldig fra naturens side synes jeg det er ille at hun ikke setter pris på det blikk fanget hun er. Men det som er problemet er nok at jeg er veldig tent på kroppen hennes. Fantaserer om puppene hennes, selv når hun er et helt annet sted. Så dette tar jeg tungt.

Heldig? Hun har VONDT!

Ja, det er DU som er problemet. Du er overfiksert på de SVÆÆÆÆRE puppene hennes som hemmer hennes liv. Du virker helt opphengt i dem. Tenk på hvor tungt hun har det da....90G!

Jeg mener også at 90G ikke er spesielt unormalt stort, dessuten er hun ganske sterkt bygget. Hun mener også at de allikevel kommer til å henge veldig mye før hun er 30 (hun er 25). At hun skal utvikle henge pupper på 5 år uten å få barn er bare tull. :fnise:

Det er svært. En venninne av meg som er 90D får nesten ikke tak i BH'er i vanlige butikker, så JO det er nesten unormalt stort. Store, tunge pupper kommer til å henge. Så det er ikke utenkelig at de henger mer om 5 år. Det er ikke barn og amming som gjør at pupper henger...det er størrelse, tyngde og alder...

Seriøst...skjerp deg. Skulle tro du bare var sammen med dama for å tilfredsstille ditt behov for svææææær pupper. Dama di har det VONDT! :sukk:

Skrevet

Ts, tenk deg at du hadde svææære baller. Du har vondt fordi de klemmes sammen og fordi de henger og drar i huden, de er umulige å skjule, du har vansker for å finne undertøy og bukser som passer. Dama di tenner på dem, men du får mer og mer vondt, og til slutt kan det bli vanskelig å gå. Du har muligheten til å fjerne deler av dem uten å bli steril, og på den måten slippe all smerten. Dama di derimot klager og vil at de skal være som de er, fordi hun har tent på det siden begynnelsen av forholdet.

Skrevet

Finn ei som er like hekta på de store puppene sine som deg.

Hun vil heller lide enn å fikse på de! ;D

Det kan være at du da må ta til takke med plastikkpupper, siden disse damene ofte enhancer for å få det de vil ha. Har du flaks finner du ei med naturals.

Jeg skjønner godt at du syns det er kjipt. Jeg mener, det er jo dette som gjør dama di spesiell og som gjøre at du elsker henne, right? Et par cuper mindre ødelegger hele greia.

Du kan jo sette hardt mot hardt, men ettersom venninnene hennes "støtter henne" så kommer de nok til å "støtte henne" rett ut av livet ditt og til kirurgen. Du kommer til å bli stempla som en drittsekk. Finn en god grunn til å gå fra henne, og så begynn jakten på Det Perfekte Paret. ;D

Skrevet

Må bare få kommentere noen av innleggene her angående størrelse :)

Utsagn som så svæææært, sååå tungt, og så vooondt, får meg til å le litt.

Jeg har selv hatt samme størrelse i mange år og det er stort ja, men ikke så enormt som enkelte her later til å tro. Og jeg har aldri hatt ryggproblemer. Mine to døtre har arvet den samme størrelsen, dvs de er smalere enn 90 da, men de hadde begge G. Den ene datteren min mistet nesten puppene helt etter at hun fikk barn (For det hender også med noen) og savnet de etterpå.

Jeg selv har gått ned i str. etter at jeg slanket meg for noen år siden. Er man litt overvektig og slanker seg vil puppene også automatisk bli mindre.

Tror nok også det beste å vente med en eventuell reduksjon til etter at man har født barn, nettopp på grunn av problemer med amming og det at puppene forandrer seg ofte etterpå.

Men avgjørelsen må nesten dama til TS ta selv, men det er viktig at hun er klar over alle disse tingene på forhånd. Og til alle dere andre, vi som har G størrelse har store pupper ja, men det er ikke så enormt at man nesten går og sleper puppene nede på knærne som enkelte her later til å tro. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...