mia83 Skrevet 26. februar 2010 #321 Del Skrevet 26. februar 2010 Svart joggebukse med hvite striper i sidene, lys blå topp, svart undertøy, hvite sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveline86 Skrevet 26. februar 2010 #322 Del Skrevet 26. februar 2010 blå tights, sokker som stinker, svart singlet og arbeidsgenser med melisflekker på. (har kapitulert i sofaen etter endt arbeidsdag, og kommer meg liksom ikke opp igjen!?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 27. februar 2010 #323 Del Skrevet 27. februar 2010 Svart knelang kjole med sølvtrykk på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla91 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 27. februar 2010 Blå velourjoggebukse, hvit lang topp med 3/4 armer, og limegrønne sokker, lekkert om jeg skal si noe selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 2. mars 2010 #325 Del Skrevet 2. mars 2010 Kort jeanssjørt og svart langermet top. Tykke varme strømpebukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken:* Skrevet 4. mars 2010 #326 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har på meg en higwaistjeans fra Tiger, en enkelt hvit singlet fra Vero Moda, et tynt flettebelte og en svart cardigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2010 #327 Del Skrevet 5. mars 2010 Skulle ha lagt meg for lenge siden, men sitter her iført en grønn fløyelsmorgenkåpe, ingenting under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 5. mars 2010 #328 Del Skrevet 5. mars 2010 Nettopp badet så tok på en enkle mulifarget (blåfarge mest) kjole som når på litt under kneet. Blir vel å pynte seg på en fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mars 2010 #329 Del Skrevet 5. mars 2010 Sort tights, lang hvit singlet og en korallfarget lang tettsittende topp. Singletten dekker ikke rumpa helt, men jeg er bare hjemme foreløbig, så da går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 6. mars 2010 #330 Del Skrevet 6. mars 2010 Er på jobb og har på lilla NoaNoa-kjole, lilla strømpebukse, sko i lilla, grå og mørkeblå og en brun mohairjakke over, siden det er litt kjølig her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 6. mars 2010 #331 Del Skrevet 6. mars 2010 Har et sequin-skjørt i sateng her nå, er litt kaldt for tiden så jeg har litt tykkere type strømpebukse under, og en langermet sort topp som dekker noe av skjørtet også. Veldig behagelig dette skjørtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mars 2010 #332 Del Skrevet 7. mars 2010 Sort tights, hvit lang singlet og lys grå lang tettsittende genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. mars 2010 #333 Del Skrevet 7. mars 2010 brun v-halset tynn strikkegenser lysebrun-rutete knelangt skjørt strømpebukse i brunt med fiskebeinsmønster skjerf i beige og rosatoner på vei ut av huset hvert øyeblikk nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 7. mars 2010 #334 Del Skrevet 7. mars 2010 Sort tight, ullsokker, en grå lang singlett(dekker rumpa), en grå hettegenser. Har ikke tenkt meg ut i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 8. mars 2010 #335 Del Skrevet 8. mars 2010 Knelangt rødt skjørt og svart topp med ermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. mars 2010 #336 Del Skrevet 8. mars 2010 Mellomblå "slitt" jeanstights, hvit lang singlet, hvit lang tettsittende genser. Ute; svarte overknee-støvletter (12 cm hæl) og sort kort trench. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 9. mars 2010 #337 Del Skrevet 9. mars 2010 Grå strømpebukse, grå genser, mørkegrå, blomstret linkjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 9. mars 2010 #338 Del Skrevet 9. mars 2010 Blå semska støvletter, grå tights, turkis chenillekjole med hette og turkis skjerf i halsen - holder på å bli forkjølet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 9. mars 2010 #339 Del Skrevet 9. mars 2010 hvit singlet under er mørkeblå tshirt med knappestolpe som er åpen for å vise singlet rød lammeullscardigan mørkeblå dongeribukse med rette ben. armyboots langt gullkjede med anheng en ring victor&rolf flowerbomb parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 9. mars 2010 #340 Del Skrevet 9. mars 2010 Langermet grå genserkjole og svart tykke strømpebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå