Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2010 #281 Del Skrevet 5. februar 2010 Mørklilla morgenkåpe, that's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 5. februar 2010 #282 Del Skrevet 5. februar 2010 Har på et kort mørkeblått jeansskjørt og svart enkel langermet topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 7. februar 2010 #283 Del Skrevet 7. februar 2010 Turkist bomullsskjørt, litt foldete og lengde akkurat så knærne synes. Fintstrikket lyseblå genser/topp med 3 knapper i halsen. Sorte stay ups og pene innesko, lave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 7. februar 2010 #284 Del Skrevet 7. februar 2010 Som nevnt over her tidligere, jeg har underskjørt også, kort kort og av polyamid. Fikk det av ei god venninne som del av presang faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 7. februar 2010 #285 Del Skrevet 7. februar 2010 Som nevnt over her tidligere, jeg har underskjørt også, kort kort og av polyamid. Fikk det av ei god venninne som del av presang faktisk. Greit med gode veninner, har ei jeg også som jeg får noe fint fra av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jenna_* Skrevet 7. februar 2010 #286 Del Skrevet 7. februar 2010 truse, hvit stor t-shirt, mintgrønne sokker og en litt løs sportstopp(de er så deilige å gå med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 8. februar 2010 #287 Del Skrevet 8. februar 2010 Greit med gode veninner, har ei jeg også som jeg får noe fint fra av og til. Ikke noe bedre enn snille venninner! Er jo ikke superglad i å gå i damebutikker selv, men bruker jo nettet flittig da. Men er heldig og har ei venninne som handler med klær til meg om jeg spør henne om det. men dette underskjørtet fikk jeg som gave faktisk Lekre saker disse underskjørtene også, så pene at de kunne brukes alene nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 8. februar 2010 #288 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke noe bedre enn snille venninner! Er jo ikke superglad i å gå i damebutikker selv, men bruker jo nettet flittig da. Men er heldig og har ei venninne som handler med klær til meg om jeg spør henne om det. men dette underskjørtet fikk jeg som gave faktisk Lekre saker disse underskjørtene også, så pene at de kunne brukes alene nesten... Jeg nyter å å gå i damebutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 15. februar 2010 #289 Del Skrevet 15. februar 2010 Et knelangt jeansskjørt og sorte tykke tights.Sorte støvletter.Tykk sort genser og en lun god jakke. Klar til å gå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pigeon Blood Skrevet 15. februar 2010 #290 Del Skrevet 15. februar 2010 Sjøgrønn kosedress fra New York & Company, og fleecetøfler fra Accessories. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 16. februar 2010 #291 Del Skrevet 16. februar 2010 Khakigrønne chinos, hvit singlet, svart cardigan og blåmønstrete sjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malmklang Skrevet 16. februar 2010 #292 Del Skrevet 16. februar 2010 Slaskedag uten like, så sort bomullstights, mørkelilla, kort bomullsskjørt og stor genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 17. februar 2010 #293 Del Skrevet 17. februar 2010 Gul 2 delt silkekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 17. februar 2010 #294 Del Skrevet 17. februar 2010 Koseklær....skal snart i dusjen, så da får jeg ta på noe annet etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 17. februar 2010 #295 Del Skrevet 17. februar 2010 Joggebukse og singlet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frost_* Skrevet 18. februar 2010 #296 Del Skrevet 18. februar 2010 Singlet Devold ullgenser Ullongs fra Kari Traa Ullsokker fra Ulvang Hjemmestrikkede ull lester Onepiece Kaldt med 15 blå ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 18. februar 2010 #297 Del Skrevet 18. februar 2010 Sort undertøy, sort thigts, sorte sokker, sort lang genser med nagler her og der. Dyster i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 19. februar 2010 #298 Del Skrevet 19. februar 2010 Sort skjørt og topp i sateng. Sorte stay-up og undertøy. Herleg med helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 19. februar 2010 #299 Del Skrevet 19. februar 2010 Sort strømpebukse, ganske kort sort skinnskjørt (Nadia skirt) og en tynn beige "bomullsjakke" (kort innejakke) med en glatt syntetisk topp under. Virkelig et pent antrekk nå på fredagskvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosteskaft Skrevet 19. februar 2010 #300 Del Skrevet 19. februar 2010 Svarte strømpebukser, grått skjørt med små ruter, svart cardigan og rød t-skjorte under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå