Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #161 Del Skrevet 1. januar 2010 En sort halterneck kjole kjøpt på Nelly.com, bolero, stayups og pumps.. Sovet hos vennnina som hadde nach og nettopp kommet hjem. Skal komme meg i dusjen nå- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 1. januar 2010 #162 Del Skrevet 1. januar 2010 Har på en multifarget knelang kjole, lekre møstret stay-up. Venter gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 1. januar 2010 #163 Del Skrevet 1. januar 2010 Undertøy, ullundertøy (stillongs), stømpebukse utenpå der igjen, dongeribukse, singlett, tynn genser og en hettegenser utenpå der igjen. Et par vanlige sokker og ett par ullsokker. Kaldt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #164 Del Skrevet 1. januar 2010 Pysjamas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 1. januar 2010 #165 Del Skrevet 1. januar 2010 Nattasbukse og mårenkåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 1. januar 2010 #166 Del Skrevet 1. januar 2010 Hm... en stripete Calvin Klein pysjbukse, langermet tynn ullgenser og en strikkejakke. Venter ikke besøk for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 #167 Del Skrevet 2. januar 2010 Det samme som i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #168 Del Skrevet 2. januar 2010 Det samme som i går. Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 2. januar 2010 #169 Del Skrevet 2. januar 2010 Pysjbukse og en tynn genser, sokker og truse. Fryser litt, men har funnet fram ullpleddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 2. januar 2010 #170 Del Skrevet 2. januar 2010 Svarte drainpipes, lys grå lang sweatshirt med lange armer, kort svart pelsvest (fake, såklart), svarte over-knee støvletter med 10 cm høye hæler, svart veske, stor bling-bling pynt i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 2. januar 2010 #171 Del Skrevet 2. januar 2010 Ullstilongs, ullsokker, fleecebukse, en grå lang singlett og hettegenser (og undertøy, da). Jeg har ikke tenkt meg ut blandt folk med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 #172 Del Skrevet 2. januar 2010 Boxer + t-shirt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. januar 2010 #173 Del Skrevet 2. januar 2010 Rosa singlet og svarte joggebukser. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2010 #174 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har på en myk og deilig rød todelt fløyelsdress med assymmetriske smale og bredere striper i grått, og en stor krage som kan danderes på mange måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 2. januar 2010 #175 Del Skrevet 2. januar 2010 Kom nettopp inn fra kulden. Tok på ett knelant jeaaskjørt og svart langermet topp. Etter bad og matlaging får jeg nok pyntet meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla91 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 2. januar 2010 Sort strømpebukse med mønster, hvite lange sokker (hadde de i støvlene, har bare ikke tatt av enda), mørkeblå tunika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 #177 Del Skrevet 2. januar 2010 Sorte sportssokker, blå olabukse, kortsittende grå underbukse, burgunder t-skjorte, gråspraglete høyhalset genser, smale briller - ikke noe spennende i det hele tatt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 2. januar 2010 #178 Del Skrevet 2. januar 2010 Lys blå kort kjole med paljetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 2. januar 2010 #179 Del Skrevet 2. januar 2010 Kun ørevarmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 2. januar 2010 #180 Del Skrevet 2. januar 2010 Mørkeblå denimtights fra Gina Tricot, "genserkjole" fra DAY Birger et Mikkelsen og grå støvler fra Christian Louboutin. Støvlene gjorde jeg et eBay kupp på rett før jul (de koster 7500 kr i butikken, jeg fikk dem for 3000 kr inkl porto) og jeg hentet dem på posten i går. De har 12 cm hel, så må innrømme at jeg har vaglet litt rundt i dag . Skal en tur på byen nå, så bytter til mine kjære sorte UGGs, litt tryggere å gå på om jeg får litt promille senere i kveld:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå