Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg venter fortsatt på resultatet fra min eksamen i februar. Håper det kommer i løpet av uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg venter fortsatt på resultatet fra min eksamen i februar. Håper det kommer i løpet av uka.

Ja, det blir spennende, husk å holde oss oppdatert. Føler du at magefølelsen har forandret seg? :)

Jeg er forresten tidligere Diane;)

Skrevet
Ja, det blir spennende, husk å holde oss oppdatert. Føler du at magefølelsen har forandret seg? :)

Jeg er forresten tidligere Diane;)

Jeg vet ikke.. Jeg ble dårlig dagen før jeg skulle ha eksamen. Om natta. Så jeg sov dårlig og følte at jeg fikk helt jerneteppe. Men på en annen måte så fikk jeg skrevet en del men vet ikke hvor mye av det som var relevant teori. Så det blir spennende å se!

Skrevet

MissStiles: Som oftest går det bedre enn man selv tror, krysser fingrene for deg - og håper at karakteren kommer i løpet av uka! Jeg hater å vente på resultater. Selv venter jeg på ny karakter på en eksamen jeg klagde på, men det tar jo ufattelig lang tid..

Jeg har ikke gjort spesielt mye i dag. Jeg forsov meg, men jeg har ikke dårlig samvittighet :sjenert: Var på skolen i går i 7 timer og jeg kom gjennom mye pensum - var veldig overrasket over hvor konsentrert jeg var! Og semesteroppgavene som skal leveres inn 7. april, er ganske i boks. Har skrevet det viktigste av empiri og teori - mangler for det meste småpirk.

Skal prøve å få lest bittelitt i kveld, men akkurat nå går det i Oprah & tv! :popcorn:

Skrevet

Hm, i dag har jeg skrevet ferdig en oppgave og lest i 3,5 timer. Jeg er ikke helt i form, så det er jeg ganske så fornøyd med, egentlig.

Skrevet
Hm, i dag har jeg skrevet ferdig en oppgave og lest i 3,5 timer. Jeg er ikke helt i form, så det er jeg ganske så fornøyd med, egentlig.

Hver dag kan ikke være like effektiv - det er veldig bra du har orket å gjøre noe når du ikke er i form! Jeg legger meg bare rett ned og streiker :sjenert:

Litt nysgjerrig på hva folk her inne studerer jeg :)

Skrevet
Hver dag kan ikke være like effektiv - det er veldig bra du har orket å gjøre noe når du ikke er i form! Jeg legger meg bare rett ned og streiker :sjenert:

Litt nysgjerrig på hva folk her inne studerer jeg :)

Sant det! Idag skulle jeg egentlig på forelesning men siden jobben ringte så valgte jeg heller å dra dit. Litt dumt men.. Alt blir jo lagt ut på nettet.

Jeg tar en bachelor i reiselivsledelse.

Du?

Skrevet (endret)
Sant det! Idag skulle jeg egentlig på forelesning men siden jobben ringte så valgte jeg heller å dra dit. Litt dumt men.. Alt blir jo lagt ut på nettet.

Jeg tar en bachelor i reiselivsledelse.

Du?

Ah, hvis alt blir lagt ut på nett, så går det sikkert greit! Jeg føler at jeg ikke går glipp av så mye i noen av fagene, ettersom alt blir lagt ut på nett - men jeg prøver å dukke opp så ofte som mulig :)

*skravle, skravle :ler:*

Endret av ninuska_
Skrevet

Jeg har lest i 5-6 timer til sammen tror jeg, og vært på 2 timer forelesning. I morgen blir det pluss/minus 8 timer lesing og disponering av oppgave, pluss kollokvie. Forhåpentligvis, hvis ikke andre ting hindrer meg. :gjeiper:

Skrevet
Ah, hvis alt blir lagt ut på nett, så går det sikkert greit! Jeg føler at jeg ikke går glipp av så mye i noen av fagene, ettersom alt blir lagt ut på nett - men jeg prøver å dukke opp så ofte som mulig :)

Jeg pleier alltid å dra på skolen siden jeg får mest ut av å være i forelesninger. I hvert fall hos den foreleseren vi har nå. Han er flink og gjør det iJeg må prøve å få med meg begge neste uke.

Skrevet
Jeg pleier alltid å dra på skolen siden jeg får mest ut av å være i forelesninger. I hvert fall hos den foreleseren vi har nå. Han er flink og gjør det iJeg må prøve å få med meg begge neste uke.

De foreleserene jeg har nå bruker ikke powerpoint og legger ut veldig små stikkord hva forelesningen handlet om, så man mister mye om man ikke kommer - egentlig veldig smart av dem.

I morgen skal jeg lese en god del - ikke helt bestemt meg for hva enda, men det er nok å komme gjennom, så jeg skal nok finne ut av det :)

Skrevet
De foreleserene jeg har nå bruker ikke powerpoint og legger ut veldig små stikkord hva forelesningen handlet om, så man mister mye om man ikke kommer - egentlig veldig smart av dem.

I morgen skal jeg lese en god del - ikke helt bestemt meg for hva enda, men det er nok å komme gjennom, så jeg skal nok finne ut av det :)

En sånn foreleser hadde jeg forrige semester. Folk sluttet bare komme til forelesningene hans. Man fikk ikke noe ut av det uansett.

Skrevet

Da er jeg godt igang med eksamen! På en deloppgave har jeg svart en hel halvside, er litt stolt av det altså! Er godt igang med en annen deloppgave, må bare finne ut hvordan jeg skal åpne den.

Skrevet (endret)
En sånn foreleser hadde jeg forrige semester. Folk sluttet bare komme til forelesningene hans. Man fikk ikke noe ut av det uansett.

Åh, her er det motsatt :ler: Heldigvis! Rommet er fullsatt når han foreleser. Han er meget sjarmerende og morsom med en fantastisk evne til å lære bort. Det er godt det finnes noen gode forelesere.

I dag har jeg lest på skolen - kom gjennom tre kapitler og fant litt ekstra stoff til den ene oppgaven mens jeg leste. Meget fornøyd med min innsats, men jeg skal prøve å sitte litt lenger i morgen. Hvis jeg utvider tiden sakte, men sikkert, så blir det plutselig (kanskje?) en vane å sitte der som under eksamenstiden.

Har dere andre kommet gjennom det dere skulle? :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Har lest et kapittel. Hadde mål om tre kap., men er så himla trøtt. Tar resten i morgen. Og så må jeg skrive en oppgave på 1000 ord til i morgen, argh.

Skrevet

Heh, jeg meldte meg opp til en eksamen i anvendt økonomisk analyse og vekst og næringskultur. Siden lesinga på psykologi går så greit, tror jeg faktisk jeg får tid til å se på disse fagene også. Det kan love bra for bacheloren jeg håper å få i land i løpet av høsten!

Skrevet

Da var midterm levert. Fornøyd? Nope! Men jeg skal ta det igjen til final exams!

Da var det bare én midterm igjen på fredag, føler jeg har litt bedre kontroll der.

Skrevet

Sjekket nettopp om karakteren har kommet. NEI! Hater denne ventinga.

Imorgen skal jeg se om jeg får lest noen artikler som jeg skal bruke til bachelor oppgaven vår. Ikke funnet tid til det hittil denne uka.

Skrevet
Sjekket nettopp om karakteren har kommet. NEI! Hater denne ventinga.

Imorgen skal jeg se om jeg får lest noen artikler som jeg skal bruke til bachelor oppgaven vår. Ikke funnet tid til det hittil denne uka.

Gahhh, kan ikke fordra å vente på sånt!

Jeg fikk nettopp karakter på en oppgave jeg leverte i begynnelsen av februar (tregt system, ja). Tror jeg skal unne meg selv en liten feiring med å bake favorittkaka mi i kveld.

Skrevet

Har dere ikke fått eksagt dato og tid for sensur på den, MissStiles?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...