Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå gadd jeg ikke å vente lenger.... ja er jo bare litt over 8, men mange som gravde og spurte og mistenkte og noen visste det jo... så tok en liten sms rundt og en liten sånn delvis annonsering på facebook i går... så nå er bomba ute :) Like greit det :nigo:

Er rart det der... folk du har på face som du så vidt snakker med eller kun har lagt til bare fordi at du vet hvem de er etc... da skal de brått snakke til deg... merkelig det der...

Bli gravid og få nye bekjent skap :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med et bankende hjerte i magen!

Gleder meg til å høre det selv :hjerte:

Legger igjen et spor her, det er gøy å følge noen som går gjennom det samme, spesielt siden jeg ikke har noen venninner som er "der" ennå.

Sprekt å annonsere i 8 uke, men skjønner godt at du er sprekkeferdig med den store nyheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg orket ikke alle nysgjerrig spørsmål etc.. og så er jeg dårlig på å lyve... så måtte liksom.

Men det er jo ikke noen skreven regel på at man ikke kan si det tidlig :) Det er bare for at folk vil være sikker på at ting går greit etc... men føler meg litt mere trygg siden jeg har sett hjertet.. hørte det ikke da, men det dunket som bare det på skjermen :)

Får vel høre det når jeg skal til jordmor i januar tenker jeg :)

Tror jammen jeg begynn erå få meg en liten mage gitt... nå er jeg høy og akkurat passelig fra før av, men det har kommet en liten ekstra mage der altså... hvis jeg ikke er veldig oppblåst da :fnise: kan være tilfellet det også :ler:

Ja koselig at du vil følge med. Det er godt å ha alle KG jentene her inne!!! :strix:

God helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å se et bankende :hjerte::)

Her blir det tidlig ul 18.desember, er da 8+1, gleder oss masse til det :rødme:

Ha en fin, fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: man ser jo ikke stort da... den lille runde klumpen er bøllefrøet mitt :nigo: er bare en bekreftelse på at der noe der og så fikk vi jo se hjertet :)

Ser vel ikke en ordentlig mini før man er sånn 15 uker på vei tenker jeg... og DET er jo noen uker til enda.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med bilder av den lille klumpen da :rødme: Vi fikk superfine bilder av ekornprinsen da vi var nesten 14 uker, så tydelig at det var et lite menneske da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med bilde av bøllefrøet (selv om jeg ikke ser så mye). :)

Så du "fortalte" det på fb. Sikkert vanskelig å holde på en så stor hemmelighet, og skjønner at det er kjipt å måtte lyve.

Håper helgen har vært fin. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte og fortalte.. hehe.. skrev bare istatus. Er sprekkferdig av hemmelighetskremmerier....

Og da var det mange som hadde gjettekonkurranse :ler:

Men helt greit at katta er ute av sekken :) Bedre å slippe å lage helt rare forklaringer etc ;)

Helgen har vært helt grei.. som andre helger.. stille og rolig.

Ble en liten tur til svigers i går på middag og det var koselig.

9 UKER I DAG!!! :hoppe:

Tickern teller galt.. hmmm... må få rettet opp i det, men hvordan... går jo bare etter engelsk telling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å!? Kan ma se det tydelig alt da? Men dere så ikke at det var gutt da?

Nei, kunne ikke se kjønn da, men fikk sett at alt var på plass og som det skulle være :)

Gratulerer med 9 uker i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig :) Lurer på å ta en sniktitt selv i uke 14

-15.... får se det an. Koster jo en formue sånn privat UL også...

:hoppe: da fikk jeg fikset på tickeren!!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's aaaaaaall good :nigo:

Null energi, men gjør meg ingenting.. da får jeg i alle fall slappet av.

Ja tenk 9 uker.. det er jo helt utrolig.. men fortsatt litt uvirkelig... skal bli mamma.. JØSS :danse:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så gøy at det går bra for dere denne gangen :bolledeig:

Jeg blir så glad på deres vegne :rødme:

Hvordan er den kommende far da? :) Har det gått ordentlig opp for han eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu... jeg vet ikke. Han er jo glad da, men tror det er litt uvirklig for han også... han blir tross alt pappa noen måneder etter at han har fylt 23 :fnise:

Men vi er så klart spente og glade... blir litt mere virkelig når magen buler fram.. noe jeg synes den gjør litt... men tror det er oppblåsthet og litt mye spising jeg da :fnise:

Hva med deg? Har magen kommet litt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dilla på så mange ting.....

ELSKER: vanilje yoghurt, is og må ha servelat med majones på brødskiven.. ost går an... frukt går ned uansett..

Ting jeg IKKE LIKER lengre: kaker, alle slag....i alle fall smultringer.. grøss.. bare det lunkten av smult.... ÆSJ leverpostei, rødbitsalat.... Ikke noe spesielt begeistret for brus heller, men dette er jo like greit :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mage enda nei, men kjenner livmoren veldig godt når jeg klemmer på den :jepp: Også får jeg ikke buksene ordentlig igjen lengre, men det kan jo være at jeg er oppblåst ;)

Jeg har også masse jeg ikke liker :fnise: Omtrent ALT! :ler: Men det er pga kvalmen da :Nikke:

Men ting jeg ikke klarte før kvalmen kom er alt av gatekjøkkenmat.. klarer ikke den frityrlukten :spy: Også jobber jeg rett ved et gatekjøkken :glare:

Men er blitt veldig glad i vaniljeis, salat med fetaost oppi og pizza i alle varianter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...